Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nikon fjernet bildene kjapt fra den amerikanske siden sin, men de som har studert dem nøye i den tråden hevder at de har funnet et matchende bilde av en D3, som må være samme kamera. Det er med andre ord fare for at det er et PS-bilde.

Se animert gif med sammenlikning... De er like, men som det blir påpeket er det en ørliten forskjell i festet til kamerastroppen.

 

Liten tvil om at dette er et "stunt" fra Nikons side for å bygge opp hypen? Trekker litt oppmerksomhet vekk fra 5DII som vel er i butikkene i disse dager?

 

Det skal i hvert fall være en pressekonferanse 1 des. i de fleste land, jeg skal spise linsepennen min om D3x ikke blir lansert da ;)

Lenke til kommentar
Nikon fjernet bildene kjapt fra den amerikanske siden sin, men de som har studert dem nøye i den tråden hevder at de har funnet et matchende bilde av en D3, som må være samme kamera. Det er med andre ord fare for at det er et PS-bilde.

Se animert gif med sammenlikning... De er like, men som det blir påpeket er det en ørliten forskjell i festet til kamerastroppen.

 

Liten tvil om at dette er et "stunt" fra Nikons side for å bygge opp hypen? Trekker litt oppmerksomhet vekk fra 5DII som vel er i butikkene i disse dager?

 

Det skal i hvert fall være en pressekonferanse 1 des. i de fleste land, jeg skal spise linsepennen min om D3x ikke blir lansert da ;)

Det er ikke bare en liten forskjell på festet til kamerastroppen, men det ser ut som de har fjernet skyggen rundt hele kameraet eller lyst opp kameraet, så hele ser annerledes ut rundt.

Lenke til kommentar
Uke 50 utfordringen kommer. Jeg må prøve å få lagt den ut i løpet av denne helgen, slik at folk får forberedt seg. Er mye på farten mellom Norge og England om dagen ...

 

Tom

Hva går det ut på denne gang? Mulig jeg føler for å slenge meg på..

Bruke fast brennevidde objektiv. I dette tilfellet 50mm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...