tomsi42 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Uke 50 utfordringen kommer. Jeg må prøve å få lagt den ut i løpet av denne helgen, slik at folk får forberedt seg. Er mye på farten mellom Norge og England om dagen ... Tom Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Nikon fjernet bildene kjapt fra den amerikanske siden sin, men de som har studert dem nøye i den tråden hevder at de har funnet et matchende bilde av en D3, som må være samme kamera. Det er med andre ord fare for at det er et PS-bilde. Se animert gif med sammenlikning... De er like, men som det blir påpeket er det en ørliten forskjell i festet til kamerastroppen. Liten tvil om at dette er et "stunt" fra Nikons side for å bygge opp hypen? Trekker litt oppmerksomhet vekk fra 5DII som vel er i butikkene i disse dager? Det skal i hvert fall være en pressekonferanse 1 des. i de fleste land, jeg skal spise linsepennen min om D3x ikke blir lansert da Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Om det nå kommer D3x vil vel prisene på D3 synke littegrann kanskje... Det kunne jo blitt morsomt for oss som ikke har økonomi som marius... Ikke at jeg trenger det akkurat, men lov å drømme... Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Nikon fjernet bildene kjapt fra den amerikanske siden sin, men de som har studert dem nøye i den tråden hevder at de har funnet et matchende bilde av en D3, som må være samme kamera. Det er med andre ord fare for at det er et PS-bilde. Se animert gif med sammenlikning... De er like, men som det blir påpeket er det en ørliten forskjell i festet til kamerastroppen. Liten tvil om at dette er et "stunt" fra Nikons side for å bygge opp hypen? Trekker litt oppmerksomhet vekk fra 5DII som vel er i butikkene i disse dager? Det skal i hvert fall være en pressekonferanse 1 des. i de fleste land, jeg skal spise linsepennen min om D3x ikke blir lansert da Det er ikke bare en liten forskjell på festet til kamerastroppen, men det ser ut som de har fjernet skyggen rundt hele kameraet eller lyst opp kameraet, så hele ser annerledes ut rundt. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Uke 50 utfordringen kommer. Jeg må prøve å få lagt den ut i løpet av denne helgen, slik at folk får forberedt seg. Er mye på farten mellom Norge og England om dagen ... Tom Hva går det ut på denne gang? Mulig jeg føler for å slenge meg på.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Uke 50 utfordringen kommer. Jeg må prøve å få lagt den ut i løpet av denne helgen, slik at folk får forberedt seg. Er mye på farten mellom Norge og England om dagen ... Tom Hva går det ut på denne gang? Mulig jeg føler for å slenge meg på.. Bruke fast brennevidde objektiv. I dette tilfellet 50mm Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Fikk min 80-200 2.8 idag.. En push-pull med bråkete fokus.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er det skyvezoom?!?! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Huff... En D3x er ikke hva lommeboken min trenger akkurat nå! Heller ikek en billig D3, eller meget billige brukte D3'er... FAEN! Historien om meg og mursteinen kommer senere, må på julebord nå... Men sorry anew, du er ikek en del av den, det mest "spektakulære" kom før jeg kontaktet deg. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1040924 Hjelp meg å velge, please. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Argh. Bestilte objektivet tidlig på morran på onsdag. Det ble sendt torsdag. Og det kommer sikkert ikke å komme fram før mandag Lenke til kommentar
Carny Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Bestilte en Nikkor 105mm f/2.5 tidligere idag Gleder meg som et barn til å få den på kameraet! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kjapt spørsmål til Mac-brukere. Hvordan i alle dager skriver man {-tegnet på et Apple-tastatur? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Programmerer du? Eller CSS? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Programmerer du? Eller CSS? Er ikke CSS programmering? Det kalles jo tross alt webprogrammering når du lager en hjemmeside? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Nei, CSS er ikke programmering. SHIFT ALT 8 Det er måten å få { på. Spurte en kompis på MSN. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 "Webprogrammering" min rompe. Å mekke en gjennomsnittlig webside har like mye med programmering å gjøre, som å kjøre barna i barnehagen har med formel 1. På den gode siden har jeg fått tilbud om ny jobb igjen (byttet i august)... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Skal du bytte igjen? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) http://sebrogers.typepad.com/seb_rogers_bl...here-folks.html http://www.robgalbraith.com/bins/content_p...cid=7-9318-9779 Ikke sikle til tastaturet nå da, Olsen. Edit: Eller, dette kameraet er kanskje for "studio" for deg? Endret 28. november 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jævlig som alle skal få seg 105 2.5 nå da. Søstera mi kjøpte den til meg for ett par dager siden hos stasi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå