PMnormal Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Det blir litt som Krogvolds posisjon som mester av sorthvitt-portretter. Det finnes da mer spennende portrettfotografer enn ham, men de er ikke like glad i pr. Kim kjenner kanskje Kay Berg. Boken "European Portraits" synes jeg plasserer ham høyere enn nevnte Krogvold som kreativ fotograf i klassisk analogt sorthvitt. Begge er teknisk flinke, men Kay tar mer spennende bilder. For meg et eksempel på at elever kan overgå læremestere, i og med at Kay startet sin karriere som Krogvolds assistent. Edit: Kom på den riktige tittelen på boken i etterkant. Endret 24. november 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Opsahl virker som en pompøs idiot, men bildene blir da bra. Var det andre episode av denne sesongen han skulle ta gruppebilde, og kjefta huden full på hun ene dama fordi hun sa et eller annet som ikke egentlig var så frekt som han skulle ha det til? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Jeg som trodde det å være normal er normalt mens ingen vil være spesielt normalt fordi det vil være for spesielt... Endret 24. november 2008 av Inc Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Opsahl virker som en pompøs idiot, men bildene blir da bra. Var det andre episode av denne sesongen han skulle ta gruppebilde, og kjefta huden full på hun ene dama fordi hun sa et eller annet som ikke egentlig var så frekt som han skulle ha det til? Tja, for å siterere henne, sa hun: "Kan vi ikke bare ta det jævla bildet?!". Ganske frekt å si som modell synes nå jeg. Endret 24. november 2008 av IceFox Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 I den varmen, etter en lang dag, synes jeg kanskje man bør tåle at det kommer noen sånne kommentarer.. Men det var jo ikke det han reagerte på? Jeg mener å huske at hun sa "supert" med et ironisk tonefall eller noe sånt, og så snur han seg og sier "hva var det du sa nå? Sa du 'supert'??" Greit nok at man skal oppføre seg når man er modell, men fotografen bør kunne klare å holde seg i skinnet selv om modellen ikke er som han ønsker, ellers er han jo ikke bedre selv, og har dermed ingen rett til å skjelle ut noen. Min mening. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Definitivt ikkje bra med modellar som slenger med leppa. Ingen som orkar å arbeide med rappkjefta modellar. Vi holdt på å sende ei på dør her på lørdagen. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 I den varmen, etter en lang dag, synes jeg kanskje man bør tåle at det kommer noen sånne kommentarer.. Men det var jo ikke det han reagerte på? Jeg mener å huske at hun sa "supert" med et ironisk tonefall eller noe sånt, og så snur han seg og sier "hva var det du sa nå? Sa du 'supert'??"Greit nok at man skal oppføre seg når man er modell, men fotografen bør kunne klare å holde seg i skinnet selv om modellen ikke er som han ønsker, ellers er han jo ikke bedre selv, og har dermed ingen rett til å skjelle ut noen. Min mening. Ja, sant det. Var på reklamen det var klippet sånn. Ja, han burde kanskje vært litt ekstra tolerant mtp. forholdene. Hun var jo ikke akkurat heldig med bekledningen heller... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Nå er hele Top Model bare tragisk. Hadde selv blitt sur hadde jeg blitt utsatt for så mye rart som modellene der gjør. Mye av det har jo ikke noe med fashion å gjøre, bare for å pine modellene. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Definitivt ikkje bra med modellar som slenger med leppa. Ingen som orkar å arbeide med rappkjefta modellar. Vi holdt på å sende ei på dør her på lørdagen. Skjønner såklart det, men synes han var i overkant agressiv. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Nå er hele Top Model bare tragisk. Hadde selv blitt sur hadde jeg blitt utsatt for så mye rart som modellene der gjør. Mye av det har jo ikke noe med fashion å gjøre, bare for å pine modellene. Å? Personlig syns jeg det meste de gjør er fashion... Jeg kommer nok aldri til å få råd til 70-200VR, nettopp spontankjøpt Nikon 10.5mm fisheye... Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Haha! Du er ekstrem, Olsen! Gratulerer med nytt objektiv da, i det minste. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Jupp... Må få 15k i hånda om jeg skal kalre ås pare opp til et jeg, kan ikke få det utfordelt på 2mnd... Burde vel kjøpe meg noe ski også til i vinter :S Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jupp... Må få 15k i hånda om jeg skal kalre ås pare opp til et jeg, kan ikke få det utfordelt på 2mnd... Burde vel kjøpe meg noe ski også til i vinter :S Er ikke det hva vi har foreldre til? Ønsk deg det til jul for eksempel Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ja, apropo det, lurer jeg veldig på hvordan jeg skal komme meg i bakken. Et herk og dra med seg ski og støvler, når du egnetlig bare skal stå stille. Gå i støvler er det verste jeg vet! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Jupp... Må få 15k i hånda om jeg skal kalre ås pare opp til et jeg, kan ikke få det utfordelt på 2mnd... Burde vel kjøpe meg noe ski også til i vinter :S Er ikke det hva vi har foreldre til? Ønsk deg det til jul for eksempel Nei, til jul har jeg andre ønsker, og jeg har ski, vil bare ha noe som er bedre... ikek at jeg kjører selv, men... Ja, apropo det, lurer jeg veldig på hvordan jeg skal komme meg i bakken. Et herk og dra med seg ski og støvler, når du egnetlig bare skal stå stille. Gå i støvler er det verste jeg vet! Prøvde uten ski i fjor, ikke å annbefale... Man blir låst fast til ett hopp, og det gidder ikke kjørerne... Kommer til å bruke støvler jeg, og følge de hele veien gjnneom løypene... Så burde vel sette av peeng til heiskort også... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Problemet er at jeg sikkert blir lei av å fotografere etterhvert, og blir sykt keen på å stå. Men hvor gjør jeg av utstyr da?! Føles bare så dumt å bruke peng på heiskort uten å kunne stå. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Problemet er at jeg sikkert blir lei av å fotografere etterhvert, og blir sykt keen på å stå. Men hvor gjør jeg av utstyr da?! Føles bare så dumt å bruke peng på heiskort uten å kunne stå. Du følger de jo hele veien fra toppen og ned, osv osv hele dagen, får jo brukt heiskortet da... Skal du kjøre selv kommer det anne å om du skal hoppe elelr ikke... jeg skal ha alt på ryggen og lommene. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Problemet er at jeg sikkert blir lei av å fotografere etterhvert, og blir sykt keen på å stå. Men hvor gjør jeg av utstyr da?! Føles bare så dumt å bruke peng på heiskort uten å kunne stå. Det finnes noen skitrekk som har oppbevaringsskap med lås. Ellers kan du jo ha sekken på ryggen vis du bare skal renne i bakken. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Haha! De som laga bidrag nr. 2 her gikk i klassen min i fjor. http://www.location.no/location/filmkonkurranse2.aspx Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå