Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det mest sjokkerende med dette innlegget var at du faktisk ser på top model, PM!

Ser på det jeg også. Finale i dag og greier.

 

Noen gang sett på det som inspirasjon en fremtidig shoot? Sånn ser jeg på det i hvertfall. Så lærer man gjerne litt om hvilke poseringer og sånn som kan funke.

 

Og så er det underholdene også til en viss grad, men blir fort for mye bitching...

Lenke til kommentar
Det mest sjokkerende med dette innlegget var at du faktisk ser på top model, PM!

Ser på det jeg også. Finale i dag og greier.

 

Noen gang sett på det som inspirasjon en fremtidig shoot? Sånn ser jeg på det i hvertfall. Så lærer man gjerne litt om hvilke poseringer og sånn som kan funke.

 

Og så er det underholdene også til en viss grad, men blir fort for mye bitching...

Har blitt litt imponert over fotografen, det må være ganske utfordrende å jobbe på den måten. Antar at det er mye forarbeid for hver shoot!

 

Fotoshooten i Frognerbadet var jo tøff!

 

Ehm, ikke at jeg ser på, altså! Det er dama som skrur på tvn!

Lenke til kommentar

PMnormals alter ego har tilbrakt nok tid i studio sammen med danseband til å være folkelig, så det er mye mainstream-kultur som konsumeres i mitt hjem. Jeg har nemlig ingen personlig smak lenger, men jeg liker å mobbe de som har et slik "redskap". Hvis jeg har noe som ligner på personlig smak så må det være at jeg foretrekker C&W foran blues, og at barokk opera er å foretrekke foran høyromantisk opera. Man alt går inn i et glupskt intellektuelt gap som sluker alt som foregår rundt meg.

 

Jeg kan forresten ikke huske at jeg har erklært meg som intellektuell, men både yrke, utdanning og livsverk går vel inn under den kategorien.

Lenke til kommentar
Noen gang sett på det som inspirasjon en fremtidig shoot? Sånn ser jeg på det i hvertfall. Så lærer man gjerne litt om hvilke poseringer og sånn som kan funke.

 

Og så er det underholdene også til en viss grad, men blir fort for mye bitching...

Jeg ble dønn imponert den gangen Opsahl kjørte shoot med mellomformat (mamiya) og lensbaby 3g. Forrige sesong, tror jeg. Et par av de bildene ligger på hjemmesiden hans.

Lenke til kommentar
Folk har feil forbilder. :green:

Når det kjem til norske motefotografar bør de snuse litt på Sølve Sundsbø.

Det er med fotografer som med produsenter og teknikere. Man må ha et talent for å nå høyt i bransjen, men det trengs en solid porsjon strategisk hyping til for å nå helt til toppen. Jeg har opplevd at et populært studio har fått kredit for en produksjon fra mitt studio fordi det passet TV2 å fremstille platen som en produksjon fra "byens hippeste studioadresse". Kanskje det er derfor jeg føler behov for å ha en mer brautende personlighet på nettet enn i virkeligheten. For en som hater for mye oppmerksomhet rundt sin egen person er jo nettet et perfekt sted å leve ut et mer ekshibisjonistisk liv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...