KimNK Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Når vi først var så godt inne på musikk kan eg anbefale folk å sjekke ut Lovecult på Urørt og i samme slengen ta ein titt på bildene der. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Når du nevner Urørt, må jeg jo såklart nevne Gravmar and the Gravediggers. Elsker "Mensa", men det er nok mest på grunn av teksten. Kule bilder, btw. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Snakk om musikken deres her Endret 24. november 2008 av Jurgis Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det mest sjokkerende med dette innlegget var at du faktisk ser på top model, PM! Ser på det jeg også. Finale i dag og greier. Noen gang sett på det som inspirasjon en fremtidig shoot? Sånn ser jeg på det i hvertfall. Så lærer man gjerne litt om hvilke poseringer og sånn som kan funke. Og så er det underholdene også til en viss grad, men blir fort for mye bitching... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er vel ikke noe gæærnt i å se på fine damer, eller? Ikke at jeg har så sykt sansen for de modelldamene der, men. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Da har jeg testa Spyder 3 pro på skjermen. Syns den saken ser litt småskummel ut med det blåe øyet som driver å pulserer svakt-sterkt mens den står der på bordet. Iallefall irriterende nok.. MÅ den være tilkoblet hele tiden? Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det mest sjokkerende med dette innlegget var at du faktisk ser på top model, PM! Ser på det jeg også. Finale i dag og greier. Noen gang sett på det som inspirasjon en fremtidig shoot? Sånn ser jeg på det i hvertfall. Så lærer man gjerne litt om hvilke poseringer og sånn som kan funke. Og så er det underholdene også til en viss grad, men blir fort for mye bitching... Har blitt litt imponert over fotografen, det må være ganske utfordrende å jobbe på den måten. Antar at det er mye forarbeid for hver shoot! Fotoshooten i Frognerbadet var jo tøff! Ehm, ikke at jeg ser på, altså! Det er dama som skrur på tvn! Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ser på det jeg også. Finale i dag og greier. Det er ikke sjokkerende at folk ser på det, det er sjokkerende at PMnormal (selverklært intellektuell og anti-mainstreamer) ser på det. Dere tenåringer (du får ha meg unnskyldt Snirfle) har så mye tid til overs likevel, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hehe, ja du har et poeng angående PM der. Ja, Bjørn Opsahl er en dyktig fyr. Kul type også. Ja, den undervannsshooten krever nok mye forarbeid. Og ikke minst mye innsats fra både fotograf og modell under selve shooten. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 På danskebåtshooten hadde han en egen assistent som trykka for seg Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Opsahl er.. Ja.. Blæh. Nuts. Har sett eitt, kanskje to bra bilder på TopModel i år. Endret 24. november 2008 av KimNK Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 På danskebåtshooten hadde han en egen assistent som trykka for seg Så det. Kan hende det var lærlig da. Hadde vært kult å vært der med PW. Stått langt unna og trigga blitsene på pur. Mohahahahaha! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 PMnormals alter ego har tilbrakt nok tid i studio sammen med danseband til å være folkelig, så det er mye mainstream-kultur som konsumeres i mitt hjem. Jeg har nemlig ingen personlig smak lenger, men jeg liker å mobbe de som har et slik "redskap". Hvis jeg har noe som ligner på personlig smak så må det være at jeg foretrekker C&W foran blues, og at barokk opera er å foretrekke foran høyromantisk opera. Man alt går inn i et glupskt intellektuelt gap som sluker alt som foregår rundt meg. Jeg kan forresten ikke huske at jeg har erklært meg som intellektuell, men både yrke, utdanning og livsverk går vel inn under den kategorien. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Noen gang sett på det som inspirasjon en fremtidig shoot? Sånn ser jeg på det i hvertfall. Så lærer man gjerne litt om hvilke poseringer og sånn som kan funke. Og så er det underholdene også til en viss grad, men blir fort for mye bitching... Jeg ble dønn imponert den gangen Opsahl kjørte shoot med mellomformat (mamiya) og lensbaby 3g. Forrige sesong, tror jeg. Et par av de bildene ligger på hjemmesiden hans. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Lærte på skolen i dag om den mest tragiske visepresidenten i USAs historie: Dan Quayle. kan være morsom å se..Takk gud for at Bush senior ikke gikk av før tiden... Politelige kilder sier også at han ikke kunne stave særlig bra Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Sett han bruke Mamiya-en sin et par ganger, ja. Men aldri sett den med lensbaby. Morsomt forrige gang når de var i studio med Cosmopolitan. Selvfølgelig hadde fotografen Hasselblad, og mamma skvatt til når jeg sa at han holdt 300 lapper i hendene. Mens de er vant med 1Ds med sine usle 21mp. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Folk har feil forbilder. Når det kjem til norske motefotografar bør de snuse litt på Sølve Sundsbø. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Folk har feil forbilder. Når det kjem til norske motefotografar bør de snuse litt på Sølve Sundsbø. Det er med fotografer som med produsenter og teknikere. Man må ha et talent for å nå høyt i bransjen, men det trengs en solid porsjon strategisk hyping til for å nå helt til toppen. Jeg har opplevd at et populært studio har fått kredit for en produksjon fra mitt studio fordi det passet TV2 å fremstille platen som en produksjon fra "byens hippeste studioadresse". Kanskje det er derfor jeg føler behov for å ha en mer brautende personlighet på nettet enn i virkeligheten. For en som hater for mye oppmerksomhet rundt sin egen person er jo nettet et perfekt sted å leve ut et mer ekshibisjonistisk liv. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Folk har feil forbilder. Når det kjem til norske motefotografar bør de snuse litt på Sølve Sundsbø. Agreed.. Sølve har sykt mye bra.. Opsahl har også mye bra.. men bare ikke like bra.. =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå