Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det gjør vel du også, siden du vet at PM gjør det? :tease:

Kunne faktisk ikke falle meg inn. Jeg støvsuger heller sofaen. Hvis du lurer på hvordan jeg vet at PM gjør det kan du lese første setning i andre avsnitt en gang til.

Oisann :blush:

He he he. Å støvsuge sofaen har du sikkert godt av også :!:

Lenke til kommentar
Haha... Skinheads som ikke vet hvilken vei hakekorstet skal være...

Nok et bevis på hvor lite innsikt de har i sin egen "greie"

Bilde nr2.

http://www.dagbladet.no/2008/11/23/nyheter...azisme/3809624/

Oi oi oi, detta var morrosamt. Jødiske nynazister! Når står ikke verden til jul engang. Ikke rart at de ikke får til å tegne svastika, selv til å være nynazister må de jo være utrolig dumme :rofl:

Lenke til kommentar

Du store... flere som visste om, og likte Boards of Canada, gitt. Hadde jeg virkelig ikke trodd. :)

Jeg ante virkelig ikke at de fleste i oversikten jeg kom med, var på billig-hylla i platebutikken. :!: . For å komme med litt flere sære (eller?) grupper jeg liker, så kan jeg nevne:

Telepopmusik, Chrystal Method, Coldcut, St Germain og Xploding Plastix

Jeg likte Yello helt til de gikk fullstendig tekno med plata Zebra.

Lenke til kommentar
Vær så snill og aldri nevn Pink Floyd og Halvdan Sivertsen i samme setning igjen. Du vet hvem du er.

Ti! Du, ja!

Sivertsen er en visesanger av enorm kunstnerisk, musikalsk og tekstlig kvalitet.

Alt for forskjellige humører og tidspunkt.

Uvitende menneske.

;)

Edit:

waow, det var direkte utrolig

Corny, langt fra utrolig. :)

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Oi, tror nesten du har like god musikksmak som meg! :ohmy: Sjekk ut Last.fm topplista mi.

Synd at du ikke har like god kamerasmak :hmm:

Mykje likt der ja. =) Men kameraet mitt kjører over kameraet ditt anyday. ^^

Noko spesielt å anbefale av Blonde Redhead?

Misery is a Butterfly er knallbra, hadde startet der. Etter det tar du Melody of Certain Damaged Lemons. For tiden hører jeg mest på Fake Can Be Just as Good, den er litt mørkere i stilen.

BOARDS OF CANADA! =D Må seie eg er overraska sjølv over at nokon i det heile nemner dei.

Sjekk ut God is an Astronaut, Explosions in the Sky, Godspeed You! Black Emperor, A Silver Mt. Zion, 65daysofstatic og This Will Destroy You - hvis du er into that stuff.

Edit: PM: Siste er jo konge. Kniz. ^_^

Har ikke hørt God is an Astronaut, men de andre er absolutt på topplista mi, selv om jeg ikke har scrobbla så mange av dem. Hører ikke på Explosions in the Sky til og fra jobb for å si det sånn.

Kjipt for deg at du bor i Bergen, har fått med meg Explosions in the Sky, 65daysofstatic (varma opp for the Cure!), Built to Spill, , Blonde Redhead, Motorpsycho, Mogwai, Sonic Youth og My Bloody Valentine på konserter i Oslo bare det siste året :D

Endret av abraxa
Lenke til kommentar
Du store... flere som visste om, og likte Boards of Canada, gitt. Hadde jeg virkelig ikke trodd. :)

Jeg ante virkelig ikke at de fleste i oversikten jeg kom med, var på billig-hylla i platebutikken. :!: . For å komme med litt flere sære (eller?) grupper jeg liker, så kan jeg nevne:

Telepopmusik, Chrystal Method, Coldcut, St Germain og Xploding Plastix

Jeg likte Yello helt til de gikk fullstendig tekno med plata Zebra.

Tja, Boards of Canada er ikke så "sært" spør du meg. Jeg har hørt om de aller fleste bandene folk har nevnt så langt, og jeg tenker heller ikke at de jeg ikke har hørt om helt sikkert er "sære" band. Merkelappen "sær" er litt høytidlig brukt på den måten synes jeg, alt for mange bruker det adjektivet til å heve seg selv over andre (mener ingen spesielt her inne nå, altså). Det finnes mange band som er mye mer "undergrunn" enn Boards of Canada, uten at det gjør at mindre folk har hørt om dem eller det gjør dem særere.

Lenke til kommentar
Har ikke hørt God is an Astronaut, men de andre er absolutt på topplista mi, selv om jeg ikke har scrobbla så mange av dem. Hører ikke på Explosions in the Sky til og fra jobb for å si det sånn.

Kjipt for deg at du bor i Bergen, har fått med meg Explosions in the Sky, 65daysofstatic (varma opp for the Cure!), Built to Spill, , Blonde Redhead, Motorpsycho, Mogwai, Sonic Youth og My Bloody Valentine på konserter i Oslo bare det siste året :D

Jau, Oslo er mykje bedre enn Bergen på konsertar. Fått med meg Motorpsycho her i Bergen, og Mogwai, Sonic Youth og My Bloody Valentine på Øya i år. Sistnevnte lev eg lenge på. :)

Mesteparten som er nevnt her er ikkje særleg sært dersom ein er over gjennomsnitts interressert. Det er vel heller sånn at flesteparten ikkje er det. ;--D Vi skulle nesten ha begynt å invadere Musikk-kategorien (igjen). Den har eg eigenteleg gitt opp for lenge sidan. :S

Lenke til kommentar
Tja, Boards of Canada er ikke så "sært" spør du meg. Jeg har hørt om de aller fleste bandene folk har nevnt så langt, og jeg tenker heller ikke at de jeg ikke har hørt om helt sikkert er "sære" band. Merkelappen "sær" er litt høytidlig brukt på den måten synes jeg, alt for mange bruker det adjektivet til å heve seg selv over andre (mener ingen spesielt her inne nå, altså). Det finnes mange band som er mye mer "undergrunn" enn Boards of Canada, uten at det gjør at mindre folk har hørt om dem eller det gjør dem særere.

Trodde faktisk at Boards of Canada var noe de aller færreste hørte på, men der tok jeg altså feil. En ting er å ha hørt om dem, noe annet er å like dem. Trodde jeg i alle fall. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...