Bruker-93156 Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Kom på msn gutt, har et tips til deg... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Led Zeppelin var blant mine første kjærligheter musikalsk, og før jeg var ferdig med niende hadde jeg komplett samling. Vi hadde ikke tiende på den tiden, og Zeppelin var blitt en saga blott. Min store musikalske kjærlighet i mange år var/er Pere Ubu. Dessverre er ingen av de gamle klassiske låtene lagt ut på youtube, men "demoene" de laget som Rockets from the Tomb ligger der. Snodige saker som blir morsomme når en kommentator hevder at det var dårlig gjort av Pere Ubu å stjele låtene til Rockets. Man må jo være 100% døv for å ikke høre at det er David Thomas som er vokalist på begge versjonene. Ja ja, nok klaging. Men det finnes en video med Bob Hunds vidunderlige svenske oversettelse og planking av . Knallbra saker. Litt morsomt at de ikke har kreditert Thomas på coveret av ep-en den er henta fra, men svenskene kan jo være litt frekke av og til. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Led Zeppelin er bra det, men i det siste har ikke hørt så mye på rock og slikt, men mer på house (Jeg identifiserer meg egentlig ikke med noen sjanger, liker god musikk, jeg), faktisk. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Zeppelin er konge. Noen som hører på Dream Theater da? Last.fm-profilen min oppsummerer stort sett hva jeg hører på. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) U2, Coldplay og Saybia.... Sier ikke noe mer... er også en fin sang, med bra refreng Endret 23. november 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Cold Play - Violet Hill... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg måtte bare lage en soundslide til jeg. Desverre er ikke denne i HD da Vimeo bare godtar en HD upload i uka. http://vimeo.com/2324512 Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg måtte bare lage en soundslide til jeg. Desverre er ikke denne i HD da Vimeo bare godtar en HD upload i uka.http://vimeo.com/2324512 Hadde vært kjekt med litt mindre tid mellom bildene + mer fengende lyd... Bildene var det ingenting å si på Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Den eneste coldplay sangen jeg takler er viva la vida. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Zeppelin er konge. Noen som hører på Dream Theater da? Last.fm-profilen min oppsummerer stort sett hva jeg hører på. Hørte litt på dem før, men takler ikke vokalisten, dessverre. last.fm: http://www.last.fm/user/boff3n Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hva er galt med stemmen hans? Utrolig dyktig fyr i hvertfall, men hadde virus på stemmebåndet en periode, så var temmelig ræva da. Sjekk ut Another Day. Få folk som klarer å synge den skal jeg love deg. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 F*** hvor jeg plages med kalibrering av skjermen. Ingenting som virker som det skal. Blææ. Er det rart jeg sverger til film vanligvis? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Samme her... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hva er galt med stemmen hans? Utrolig dyktig fyr i hvertfall, men hadde virus på stemmebåndet en periode, så var temmelig ræva da. Sjekk ut Another Day. Få folk som klarer å synge den skal jeg love deg. At han er en enormt god vokalist forandrer ikke det faktumet at jeg hater stemmen hans. Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) . Endret 23. november 2008 av Nmcu Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kalibrering er for folk som ikke vet bedre.. Ser det ut som Lenke til kommentar
M.H Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Mulig det. I mitt tilfelle tror jeg det er hverken PCen, skjermen eller skriveren sin feil. Tror nok problemet sitter foran tastaturet for å si det slik. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har levert D3'en og objektivene 14-24 og 24-70mm til dritt sjappa som solgte meg dette. Ingenting er riktig i fokus ikke engang huset klarer å fokusere korrekt, objektivene er et sorgens kapittel. Fy fanen jeg er fortvilet over å sende dette til rep, alt er kjøpt før sommerferien. (Feilen har vært der siden dette var nytt) Aldri mere Nikon på meg. Troll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå