Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Led Zeppelin var blant mine første kjærligheter musikalsk, og før jeg var ferdig med niende hadde jeg komplett samling. Vi hadde ikke tiende på den tiden, og Zeppelin var blitt en saga blott.

Min store musikalske kjærlighet i mange år var/er Pere Ubu. Dessverre er ingen av de gamle klassiske låtene lagt ut på youtube, men "demoene" de laget som Rockets from the Tomb ligger der. Snodige saker som blir morsomme når en kommentator hevder at det var dårlig gjort av Pere Ubu å stjele låtene til Rockets. Man må jo være 100% døv for å ikke høre at det er David Thomas som er vokalist på begge versjonene.

Ja ja, nok klaging. Men det finnes en video med Bob Hunds vidunderlige svenske oversettelse og planking av

. Knallbra saker. Litt morsomt at de ikke har kreditert Thomas på coveret av ep-en den er henta fra, men svenskene kan jo være litt frekke av og til.
Lenke til kommentar
Hva er galt med stemmen hans?

Utrolig dyktig fyr i hvertfall, men hadde virus på stemmebåndet en periode, så var temmelig ræva da. :p

Sjekk ut Another Day. Få folk som klarer å synge den skal jeg love deg.

At han er en enormt god vokalist forandrer ikke det faktumet at jeg hater stemmen hans.

Lenke til kommentar
Har levert D3'en og objektivene 14-24 og 24-70mm til dritt sjappa som solgte meg dette.

Ingenting er riktig i fokus ikke engang huset klarer å fokusere korrekt, objektivene er et sorgens kapittel. Fy fanen jeg er fortvilet over å sende dette til rep, alt er kjøpt før sommerferien. (Feilen har vært der siden dette var nytt)

Aldri mere Nikon på meg. :(

Troll?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...