Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Pink floyd, deep purple, jimmyen (hendrix :p), Robbie Robertson, Eric Clapton, Van Morrison er stein gode gammel musikkere.

 

Denne anbefales http://www.youtube.com/watch?v=38JpAMG65Dg

og denne http://www.youtube.com/watch?v=FxGcAm0EkTU...feature=related

Og denne

Huske på metallica også da.. Nettop fått tak i et album i DTS format. Det var skikkelig god lyd på den plata. Måtte jo ha noe skikkelig lyd å teste på anlegget jeg (nesten) nettop har satt sammen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt i chill-humør i kveld. Fikk kneet ut av ledd tidligere i dag. Kom kjapt på plass igjen (momentant), men merkes godt. Da er det fint å sjekke opp låter man ikke har hørt på en stund, og discosangerinnen Yvonne Elliman har utvilsomt den flotteste versjonen av I don't know how to love him. Jeg får fortsatt ståpels på ryggen når jeg hører henne synge den. Er nok ingen stor fan av Loyd Webber, men vakre sanger har han skrevet mange av. Og de beste fremførelsene av dem er virkelig flotte.

Lenke til kommentar
Det blir bare patetisk når moderatorer skal finne opp slike historier...
yeah right.. (?:p)

Det er faktisk sant. Syntes det lignet veldig på Clapton, og når jeg sjekket avisen etterpå, så så jeg at han skulle ha en konsert i Oslo senere den kvelden. Han kjøpte for øvrig et rensesett for objektiver, og spurte reisefølget (livvakt?) om han hadde noen "local money" :!:

 

Har snakket/møtt flere internasjonalt kjente personer også, ettersom det var nærmeste fotobutikken til Grand Hotell. Tracy Chapman kjøpte et Ricoh GR Digital av meg, Billy Boyd ("Pippin") spurte en kollega om noe, Tommy Lee og gruppa hans (husker ikke hva den het) kjøpte et Sony kompakt digitalkamera osv... Så det finnes mange fotointeresserte kjendiser gitt :)

Lenke til kommentar
Litt i chill-humør i kveld. Fikk kneet ut av ledd tidligere i dag. Kom kjapt på plass igjen (momentant), men merkes godt. Da er det fint å sjekke opp låter man ikke har hørt på en stund, og discosangerinnen Yvonne Elliman har utvilsomt den flotteste versjonen av I don't know how to love him. Jeg får fortsatt ståpels på ryggen når jeg hører henne synge den. Er nok ingen stor fan av Loyd Webber, men vakre sanger har han skrevet mange av. Og de beste fremførelsene av dem er virkelig flotte.

Filmutgaven av Jesus Crist Superstar er en av de bedre musikal-filmene som finnes. Yvonne spiller Maria Magdalena i filmen - disco-en kom senere :)

 

God bedring med kneet, har hørt rykter om skotsk single malt skal fungere som medisin ...

 

Tom

Lenke til kommentar

Det sies så, men slikt finnes ikke i dette huset. Men det finnes selvsagt annet å trøste seg med. Siden jeg er på Karmøy har jeg måttet avlyse morgendagens møter via telefon i kveld, og det er også lite gøy. Deadline er veldig kjapt overhengende...

 

Men selv om det ikke er noe single malt å oppdrive her, så finnes det Radka Tonef. Hjemme i Bergen har jeg begge dele :(

Lenke til kommentar
Filmutgaven av Jesus Crist Superstar er en av de bedre musikal-filmene som finnes. Yvonne spiller Maria Magdalena i filmen - disco-en kom senere :)

Filmen er direkte genial. Og musicalen som sådan er prima vare, hørte faktisk en del på den på fredag. Gull.

 

Andre band og artister: Pink Floyd, The Beatles, The Who, The Kinks, Sinatra, Halvdan Sivertsen, Øystein Sunde og mange fler.

 

God bedring med kneet, har hørt rykter om skotsk single malt skal fungere som medisin

Samstemmer, og i følge legehåndboken jeg nettopp skrev fungerer skotsk single malt svært godt som medisin.

 

Funfact: For å sitere Torkjell Bærulfsen; "..og denne drikken, altså Whisky, var en medisin som fungerte mot stort sett alt. Og doseringen kunne man bestemme litt sånn selv [...]"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...