Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: Ment til første... han fra trondheim hadde en kort fin en ;)

 

Ser rimelig heftig ut ja, men han gjør jo det samme hele tiden, så filmen kunne godt vært på kun 1min hvor kun de lengste sekvensene ble vist... I lengden ble det kjedelig, da 5 min er hvor han spinner type sidelengst på bar bakke. 1 gang = kult, 2 ganger = bedre, men 89 ganger = kjedelig...

Enig... Mulig det bare er meg, men jeg sitter liksom i spenning å venter på når han skal falle å slå seg :p

Enig der, en sampler bør ikke overgå 3-4 minutter. Har sagt til CrazyDacid at han kommer til å ende i rullestol men han sier at det ikke gjør vondt >.>. Yeye.

 

Ser på noen filmer av David Mecey på youtube. Ganske skilla fyr^^

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar
Mulig det ikke gjør vondt nå, men mulig han kommer til å kjenne det i knærne og ryggen om 20år ;)

Typisk 20ish. Etter å ha vært en del av den profesjonelle underholdningsbransjen på en eller annen måte siden 1985 har jeg møtt mange som sliter med tinitus. Altfor mange. Noen gang kommer man i prat med unge som har på seg hodetelefoner, og da har jeg spurt om de ikke er redd for å pådra seg tinitus med det ekstreme volumet de holder på Koss-ene sine. Svaret er alltid at det er for pyser å bekymre seg over slikt.

 

Hver gang faller min respekt for 20ish evne til å tenke rasjonelt. Jepp, jeg digger å spille rølpete punk og no wave (Pere Ubu ftw) fra syttitallet på uanstendige nivåer over høytalerne, eller på bilstereoen. Men rett i ørekanalen? Syke satan, det er dumt.

 

Si til Townsend at det er pysete å angre på at man ikke har beskyttet hørselen bedre så får du sikkert en Rickenbecker solid plassert midt i trynet. Eller et giga oppslagsverk utgitt av Faber & Faber. Jepp, stakkaren måtte slutte å jobbe som rocker på heltid og bli forlagsredaktør isteden på åttitallet.

 

Det er ikke uten grunn at alle store (og spesielt de støyende) band i dag bruker inn-ear monitoring på scenen i dag. Og da på en helt annen måte enn det man kan observere på bussen.

Lenke til kommentar
Musikk på høyt volum rett i øregangen ftw!

Nei, god musikk ftw. Og hørsel til å høre den med, også på gamlehjemmet. Du har ikke så mange flere gleder enn et glass genever og Oldies But Goldies samleplaten med Oasis å trøste deg med.

 

Ærlig talt så ser jeg på deg som en såpass venn at jeg håper du tar til vett, for den grusomme pipingen osv som enkelte jeg har møtt har i ørene 24/7 er ikke en skjebne jeg unner mine mindre ille fiender. Og ihvertfall ikke de menneskene jeg liker.

 

For jeg vet at du ikke var ironisk, din skroting :p

Lenke til kommentar

PM har faktisk ganske rett i det der. Jeg er vel en av de 20ish'ene som faktisk har sluttet med å høre høy musikk rett inn i ørekanalen. Gjennom høyttalerne kommer det derimot ganske mange desibel, men ikke rett inn i kanalen. Den feilen har jeg gjort en gang for mye, og følgelig kommer det mer hyggelige lydnivåer der. Heldigvis har jeg dog ikke pådratt meg kroniske hørselsskader ennå. ^^

 

Edit: AC/DC og Pink Floyd :love:

Endret av Karl-Peder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...