:Francis: Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Slik jeg har forstått det er Mac OSX == Unix. Linux og Unix beslekter hverandre. Jeg tror derfor at det ikke hadde vært umulig for Adobe å selge Linux versjoner av produktene sine. Hva tror dere? Francis Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg tror derfor at det ikke hadde vært umulig for Adobe å selge Linux versjoner av produktene sine. Hva tror dere? Francis Når folk ikke gidder å betale for OS'et så gidder de i hverfall ikke å legge ut 10 lapper for CS4.. Det er ingen grunn for Adobe å lage noe til Linux. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Tror ikke det er noe problem å få Adobe CSx til Linux, spørsmålet er hvor lønnsomt det er Endret 23. november 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Nå er jeg endelig 18 Hvor sterke studioblitser anbefales det å kjøpe? Ser fotopia selger en del blitser. Hvilket kit er det som bir anbefalt? Dette er ikke noe jeg skal kjøpe før om en veldig lang stund, men det er greit å vite^^ Endret 23. november 2008 av ZoDz Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg tror derfor at det ikke hadde vært umulig for Adobe å selge Linux versjoner av produktene sine. Hva tror dere? Francis Når folk ikke gidder å betale for OS'et så gidder de i hverfall ikke å legge ut 10 lapper for CS4.. Det er ingen grunn for Adobe å lage noe til Linux. He he he, jeg tror du er inne på noe. Når det vrimler av piratkopierte win-versjoner, så kommer det neppe til å finnes mer enn et snes lovlige versjoner av CS for Linux i hele verden. Resten bruker selvfølgelig piratkopiert vare, slik som ideologien befaler dem. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) "Koste" med med litt accidents søking på youtube i sted Endret 23. november 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 huff, hvorfor må dere putte alle linuxbrukere i samme bås? det er som å anta at enhver canonbruker er fanboy som kun godtar bilder tatt med l-optikk - bare fordi noen av brukerne er flinke til å evangelisere den "rette" veien å fange lys på. greit, jeg hadde ikke betalt for en linuxutgave av CSx, men det er fordi jeg ikke har behov for det, ikke fordi jeg ikke vil betale for det. (ja, linux har endel problemer - hjerneløse idioter som er flinke til å rope høyt er en av de. på samme måte som ethvert produkt, produsent, merke, eller lignende har det. av og til skjemmes jeg over at jeg blir puttet i bås sammen med linuxbrukere, av og til når det er snakk om nikonbrukere. hvorfor skal vi settes i bås, vi er ikke kyr, og selv ikke kyr har man lov til å sette i bås nå lenger.) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) "Koste" med med litt accidents søking på youtube i sted Hahah! :!: Endret 23. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 "Koste" med med litt accidents søking på youtube i sted Hahah! :!: stakkars Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Vintern plan for vintern skiturer: *Ikke puste rett på, forbi eller mot frontlinsen. *Ha objektivdeksel på når en er i bevegelse. *Holde batterier nær kroppen. *Ta ut minnekort før man går inn. *Ta så ut batteriene. *La kameraet ligge i sekken så lenge som overhodet mulig. Eller gi f... i hele skituren Tom Hehe, nei kommer til å waste bort et par tusen på heiskort i vinter, det er sikkert... Haha, fy faen som han fløy...! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det klippet er desverre fake. Utrolig kult uansett. Samplern til en kompis av meg. Bailer en sideflip fra 6 meter. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Slik jeg har forstått det er Mac OSX == Unix. Linux og Unix beslekter hverandre. Jeg tror derfor at det ikke hadde vært umulig for Adobe å selge Linux versjoner av produktene sine. Hva tror dere? Francis Det er en unix variant i bunn av OSX, det er riktig; nærmere bestemt en variant av BSD (FreeBSD tror jeg). Men det er en stor forskjell på OSX og de forskjellige linux variantene - det grafiske systemet som er på toppen. Apple har sin egen greie som integerer selve grafikk biten og skrivebords-miljøet. linux (og andre unix'er) er bygd opp på en annen måte, de har X som generisk grafikk lag, og så legger man på et skrivebordsmiljø på toppen (noen installeren en enkel Window-manager istedet for et helt skrivebordsmiljø). Konsekvensen av det, er at det er veldig mye av koden som må skrives om for å porte til linux. Hvis de ikke bruker et grafikk bibliotek som Qt eller wxWidgets da. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Nå er jeg endelig 18 Gratulerer med dagen - ble en skikkelig fest av det? Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Samplern til en kompis av meg. Bailer en sideflip fra 6 meter. syke hopp...! btw; synd de la på den musikken Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ja, den musikken var litt vel heavy for min smak også. Men du så jo hvordan fyren så ut så. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Han er ikke helt god i huet da. Dette er en kongesampler. http://www.youtube.com/watch?v=hK8eAB86pXU Antakeligvis norges cleaneste tricker. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Edit: Ment til første... han fra trondheim hadde en kort fin en Ser rimelig heftig ut ja, men han gjør jo det samme hele tiden, så filmen kunne godt vært på kun 1min hvor kun de lengste sekvensene ble vist... I lengden ble det kjedelig, da 5 min er hvor han spinner type sidelengst på bar bakke. 1 gang = kult, 2 ganger = bedre, men 89 ganger = kjedelig... Endret 23. november 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Noen som ser på nrk1? Tre ganger i dag jeg har jeg fått frysninger; Første gang: Norge spurtet inn til seier i skistaffet kvinner. Andre gang: Norge spurtet inn til seier i skistaffet menn. Tredje gang: Da Bob DeJong nettopp slo personlig rekord (skøyter) Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Edit: Ment til første... han fra trondheim hadde en kort fin en Ser rimelig heftig ut ja, men han gjør jo det samme hele tiden, så filmen kunne godt vært på kun 1min hvor kun de lengste sekvensene ble vist... I lengden ble det kjedelig, da 5 min er hvor han spinner type sidelengst på bar bakke. 1 gang = kult, 2 ganger = bedre, men 89 ganger = kjedelig... Enig... Mulig det bare er meg, men jeg sitter liksom i spenning å venter på når han skal falle å slå seg Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Nei, jeg har benyttet dagen til øvelseskjøring og øving til mattetentamen som er i morgen. Nå må jeg vel tilbake til regningen igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå