Bruker-93156 Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Tror marius jobber på en bensinstasjon.... =) ah. trodde han jobbet på en fotobutikk jeg. jaja. Skal også på jobb imorgen kl 12. Men først skal jeg ut å drikke en tur Jeg i fotobutikk? Hahaha, dette har vi diskutert før, til og med Stephan Stein var enig i at det ikke var noen god idè... Var redd JP kom til å utkonkurere Nikon Norge totalt, ved å selge hver jævla kunde et Nikon produkt, og bannlyse alt Canon Olympus som passfotoutstyr var de heller ikke interessert i å skifte ut... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Langrenn er morsomt det også. En fin kombinasjon er ingen problem. Twintip i trekket på dagen, ski i lysløypa et par runder om kvelden. Ellers noen lange skiturer på 4-5timer noen dager. Koskos Det blir mest twintip da. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Hørte nettopp ca 10 skudd bli avfyrt her ute... Om det står noe om det i VG i morgen vet dere at det blei observert Edit: hmm, 15 nye... Endret 22. november 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg frykter for fremtiden til enkelttuppede nedoverski. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg frykter for fremtiden til enkelttuppede nedoverski. Hva er vits med bare en tupp, når du kan ha to? Greit å ikke falle på raua når du plutselig mister kontroll og renner bakover. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg frykter for fremtiden til enkelttuppede nedoverski. Nåtidens dobbeltuppskifolk er fortidens charli chaplin folk. Maken til bevegelser.... Jeg frykter for fremtiden til enkelttuppede nedoverski. Hva er vits med bare en tupp, når du kan ha to? Greit å ikke falle på raua når du plutselig mister kontroll og renner bakover. Eh,.. heller falle der og da enn å få større fart og falle enda hardere lengre nede i bakken .p Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Det som virker fett er å bli flydd med helikopter opp i uberørt fjell, for så å kjøre offpist ned fjellet Endret 22. november 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det som virker fett er å bli flydd med helikopter opp i uberørt fjell, for så å kjøre offpist ned fjellet Sånn? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det som virker fett er å bli flydd med helikopter opp i uberørt fjell, for så å kjøre offpist ned fjellet Sånn? virker ikke... men helt sikkert slik ja Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg synes telemark er skikkelig moro. Man kan gjøre alt med ett par ski (hvis man har feller). Mine telemark ski er twintip (Linken Bodega), men jeg står kun forlengs med dem. Francis Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det som virker fett er å bli flydd med helikopter opp i uberørt fjell, for så å kjøre offpist ned fjellet Sånn? virker ikke... men helt sikkert slik ja Funker da fint her... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ikke her heller gitt... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Han tryna bra han Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Her funker det. kort snutt 7 sek Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Jeg synes telemark er skikkelig moro. Man kan gjøre alt med ett par ski (hvis man har feller). Mine telemark ski er twintip (Linken Bodega), men jeg står kun forlengs med dem. Francis Telemark ser kult ut. Prøvde det sist påske, fikk aldri helt dreisen på det, må sikkert ha litt trening. Men skal jeg bytte ut twintip en gang, så blir det telemark. Telemark funker ikke så godt å renne feil vei med. Pga stabiliteten i bindingene, når hælen er løs. von-schell: Drømmen er å kjøre freeride ned et fjell. Virker utrooolig fett! Snøkanonene kjører 24/7 i fjellet her. -10grader, og snø. Lover bra dette! Endret 22. november 2008 av Pirja Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 De som er flinke klarer å kjøre baklengs, men jeg klarer det ikke. Francis Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Meh... Vil ha asvalten tilbake http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...ideoid=39764654 Dat zum crazy shit. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nå gleder jeg meg til Canon 50mm F/1,4! Hvorfor i allverden koster solblendere så mye? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nå gleder jeg meg til Canon 50mm F/1,4! Hvorfor i allverden koster solblendere så mye? Hvorfor koster solblender i det hele tatt noe...!! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nå gleder jeg meg til Canon 50mm F/1,4! Hvorfor i allverden koster solblendere så mye? Fordi butikkene selger jo kameraene med tap ca, så de må jo tjene penger på NOE? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå