Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Tror marius jobber på en bensinstasjon.... =)

ah. trodde han jobbet på en fotobutikk jeg. jaja. Skal også på jobb imorgen kl 12. Men først skal jeg ut å drikke en tur :p

 

Jeg i fotobutikk?

 

Hahaha, dette har vi diskutert før, til og med Stephan Stein var enig i at det ikke var noen god idè...

 

Var redd JP kom til å utkonkurere Nikon Norge totalt, ved å selge hver jævla kunde et Nikon produkt, og bannlyse alt Canon :p

 

Olympus som passfotoutstyr var de heller ikke interessert i å skifte ut...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg frykter for fremtiden til enkelttuppede nedoverski.

Nåtidens dobbeltuppskifolk er fortidens charli chaplin folk. Maken til bevegelser....

 

Jeg frykter for fremtiden til enkelttuppede nedoverski.

Hva er vits med bare en tupp, når du kan ha to? Greit å ikke falle på raua når du plutselig mister kontroll og renner bakover.

Eh,.. heller falle der og da enn å få større fart og falle enda hardere lengre nede i bakken .p

Lenke til kommentar
Jeg synes telemark er skikkelig moro. Man kan gjøre alt med ett par ski (hvis man har feller). Mine telemark ski er twintip (Linken Bodega), men jeg står kun forlengs med dem.

 

Francis

Telemark ser kult ut. Prøvde det sist påske, fikk aldri helt dreisen på det, må sikkert ha litt trening. Men skal jeg bytte ut twintip en gang, så blir det telemark.

Telemark funker ikke så godt å renne feil vei med. Pga stabiliteten i bindingene, når hælen er løs.

 

von-schell: Drømmen er å kjøre freeride ned et fjell. Virker utrooolig fett!

 

Snøkanonene kjører 24/7 i fjellet her. -10grader, og snø. Lover bra dette!

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...