Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har sett eller tatt bilder av stjerneskudd i løpet av november? Har vært mye synlig i Oslo områdene tidligere i uken...

Har jeg ikke lagt merke til. Er stjerneskudd kun synlig et sted på kloden, eller de mer knyttet til lenge/breddegrad? Slik at ser du de i Oslo , så ser du i Bergen og Stockholm også (eller Trondheim og København) ?

Jeg har derimot kun observert dårlig smak, innimellom alt det lukne øllet de har her...

Snakk om å ødelegge to ting på en gang! Må nok sende en streng mail til Irland nå ;)

Tom

Lenke til kommentar
Jeg har laget meg min aller første soundslide. Forholdsvis fornøyd forholdene tatt i betrakning :)

http://vimeo.com/2309853

Meget pene bilder. Du er litt bedre enn VG som sådan på SL :p

Ingen ekspert på SL, men du skulle hatt litt flere bilder å bruke.

Ikke misforstå, men den sterkeste delen av den SLen var bildene. :)

(Jeg har forøvrig ikke laget en eneste selv)

Lenke til kommentar

haha. Sjekket ut altitec sine batterier da jeg spurte om hvor de selger uorginale batterier her i tråden for et par sider siden. Så la jeg et batteri i handlekurven, og glemte det av. Ser ut som det blir lagret i kurven når jeg avslutter FF, og nå fikk jeg en mail der de spurte hvorfor den forsatt lå i handlekurven. Vis det var pga pris så kunne jeg skrive inn en rabattkode og få 10%. Lar den ligge der til jeg får tilbud om 50% ;D

Lenke til kommentar
Trondheimstur neste helg :)

Noe intressant fotoevent man burde få med seg eller? :)

Ikke som jeg vet om, skal besøke broren min ;)

Jeg har laget meg min aller første soundslide. Forholdsvis fornøyd forholdene tatt i betrakning :)

http://vimeo.com/2309853

Meget pene bilder. Du er litt bedre enn VG som sådan på SL :p

Ingen ekspert på SL, men du skulle hatt litt flere bilder å bruke.

Ikke misforstå, men den sterkeste delen av den SLen var bildene. :)

(Jeg har forøvrig ikke laget en eneste selv)

Tusen takk. Har egentlig flere bilder, men orka ikke å redigere flere i går kveld for å teste det ut. Lyden tok jeg opp med iPhone og dette ble kun gjort fordi jeg skulle sitte der en time med han uansett ;)

Fine bilder Jurgis!,men om det ble bra som en soundslide vet jeg ikkje helt:P

Takk for det. Som jeg skriver over her ble lyden tatt med iPhone og kun gjort for å teste ut Final Cut i grunn. Han sier faktisk mye vettugt, men greia er at det er en lysbildeserie med "kommentarer" fra han. Skal prøve mer på det her :)

Lenke til kommentar

Bah. Helg suger, ingen postgang før på mandag. :/

Edit: Og i tillegg må jeg være sjåfør i kveld. Greit nok, men jeg tenkte jo å finne senga til rett tid, for en gangs skyld. Og jeg har egentlig ingen interesse av å dra på den festen, men må vel uansett. BAH!

Edit 2: Ja, jeg er frustrert for en gangs skyld. :p

Dessuten får jeg visst alltid postene mine øverst på nye sider her i chattetråden, virker det som. :p

Endret av Karl-Peder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...