Upsaker Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 Jeg har laget meg min aller første soundslide. Forholdsvis fornøyd forholdene tatt i betrakning http://vimeo.com/2309853 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 Tøffe bilder! Digger vidvinkeleffekten! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Noen som har sett eller tatt bilder av stjerneskudd i løpet av november? Har vært mye synlig i Oslo områdene tidligere i uken... Har jeg ikke lagt merke til. Er stjerneskudd kun synlig et sted på kloden, eller de mer knyttet til lenge/breddegrad? Slik at ser du de i Oslo , så ser du i Bergen og Stockholm også (eller Trondheim og København) ? Jeg har derimot kun observert dårlig smak, innimellom alt det lukne øllet de har her... Snakk om å ødelegge to ting på en gang! Må nok sende en streng mail til Irland nå Tom Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Trondheimstur neste helg Noe intressant fotoevent man burde få med seg eller? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Hmms. Bør kansje fjerne lyspæra ser jeg. jaja, gjør det imorra. Endret 22. november 2008 av ZoDz Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Jeg har laget meg min aller første soundslide. Forholdsvis fornøyd forholdene tatt i betrakning http://vimeo.com/2309853 Meget pene bilder. Du er litt bedre enn VG som sådan på SL Ingen ekspert på SL, men du skulle hatt litt flere bilder å bruke. Ikke misforstå, men den sterkeste delen av den SLen var bildene. (Jeg har forøvrig ikke laget en eneste selv) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Fine bilder Jurgis!,men om det ble bra som en soundslide vet jeg ikkje helt:P Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 haha. Sjekket ut altitec sine batterier da jeg spurte om hvor de selger uorginale batterier her i tråden for et par sider siden. Så la jeg et batteri i handlekurven, og glemte det av. Ser ut som det blir lagret i kurven når jeg avslutter FF, og nå fikk jeg en mail der de spurte hvorfor den forsatt lå i handlekurven. Vis det var pga pris så kunne jeg skrive inn en rabattkode og få 10%. Lar den ligge der til jeg får tilbud om 50% ;D Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Går det ann å ta bilder i 16:9 med Canon 450D? Eller korsen lager man bilder fra standarformat til 16:9 i Photoshop? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Trondheimstur neste helg Noe intressant fotoevent man burde få med seg eller? Ikke som jeg vet om, skal besøke broren min Jeg har laget meg min aller første soundslide. Forholdsvis fornøyd forholdene tatt i betrakning http://vimeo.com/2309853 Meget pene bilder. Du er litt bedre enn VG som sådan på SL Ingen ekspert på SL, men du skulle hatt litt flere bilder å bruke. Ikke misforstå, men den sterkeste delen av den SLen var bildene. (Jeg har forøvrig ikke laget en eneste selv) Tusen takk. Har egentlig flere bilder, men orka ikke å redigere flere i går kveld for å teste det ut. Lyden tok jeg opp med iPhone og dette ble kun gjort fordi jeg skulle sitte der en time med han uansett Fine bilder Jurgis!,men om det ble bra som en soundslide vet jeg ikkje helt:P Takk for det. Som jeg skriver over her ble lyden tatt med iPhone og kun gjort for å teste ut Final Cut i grunn. Han sier faktisk mye vettugt, men greia er at det er en lysbildeserie med "kommentarer" fra han. Skal prøve mer på det her Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 I have a dirty thought. Konvertere til nikon D3 og 24-70? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Da tror jeg at helgen min starter. Nettopp ferdig med en lang shoot på Krigsskolen. Elsker CLS. Om noen ønsker en photowalk i Oslo hadde det vært supert. Gi gjerne en lyd på 930 66 246 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Går det ann å ta bilder i 16:9 med Canon 450D? Eller korsen lager man bilder fra standarformat til 16:9 i Photoshop? Man cropper... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 I have a dirty thought. Konvertere til nikon D3 og 24-70? Hvorfor? Ser ikke vitsen med det. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Utstyrsfrik 2k... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Med alt utstyret du har til 40D'n, så er alt annet enn å oppgradere til Canon FF hus bare tåpelig. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Du må huske at det er Remi da. Så det er kanskje ikke så tåpelig? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Teh... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Du må huske at det er Remi da. Så det er kanskje ikke så tåpelig? Har er vel bare lei av å vente på 5D MK II som aldri dukker opp Tom Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Bah. Helg suger, ingen postgang før på mandag. :/ Edit: Og i tillegg må jeg være sjåfør i kveld. Greit nok, men jeg tenkte jo å finne senga til rett tid, for en gangs skyld. Og jeg har egentlig ingen interesse av å dra på den festen, men må vel uansett. BAH! Edit 2: Ja, jeg er frustrert for en gangs skyld. Dessuten får jeg visst alltid postene mine øverst på nye sider her i chattetråden, virker det som. Endret 22. november 2008 av Karl-Peder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå