Grankongla Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 De som har brukt Google til noe som helst i dag har sikkert fått med seg at det er fødselsdagen til Magritte i dag. Selv om han døde før 1970 så har han inspirert mange photoshoppere Ahh, så det var det som var greia med Google logoen i dag. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ikke lenge til skisesongen og skipics nå! Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Ikke lenge? Hadde nå min første tur i Hafjell forrige lørdag. Og kunne jo til og med vert i Kvitfjell eller Skeikampen to uker før det hadde det ikke vert for ymse omstendigheter. Endret 21. november 2008 av Jacobs1k Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Btw. Beat It-soloen er vanskelig på Expert. Nok GH for kvelden. Har spilt Guitar Hero en gang; det var Legends of Rocks... Jeg har så lite musikk i kroppen at jeg måtte ned på medium for å få et brukbart greit resultat Endret 21. november 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hehe. Jeg skylder på at jeg er halvt asiatisk. Forsåvidt mye bedre i Stepmania. Klart den sangen . Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Hehe. Jeg skylder på at jeg er halvt asiatisk. Prøv deg på SingStar, så kommer du nok ned på jorda igjen Endret 21. november 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Singstar er fett! Ja, inntil man tar på replay, og hører BARE sin egen stemme! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ja, da er det ikke så gøy lenger. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Hehe, tilbake til foto, please! Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ok.. Er det noen som har noen tips for å få få fram litt flere detaljer i snøen når lyset er flatt? Er det noen filter som duger av noe slag eller er det bare å vente på bedre lys? I alpinbakken hjelper det jo litt med skikkelige briller men.. vet ikke hvordan det er med kamera. Det er stort sett mørkt når jeg er hjemme fra jobb for tiden, så får ikke testet så mye heller.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 "Undereksponere"... evt dobbelteksponere... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Ok.. Er det noen som har noen tips for å få få fram litt flere detaljer i snøen når lyset er flatt? Er det noen filter som duger av noe slag eller er det bare å vente på bedre lys? I alpinbakken hjelper det jo litt med skikkelige briller men.. vet ikke hvordan det er med kamera. Det er stort sett mørkt når jeg er hjemme fra jobb for tiden, så får ikke testet så mye heller.. Er det ikke her ND filter kan gjøre litt nytte EDIT: mulig måten jeg skrev på, fikk ND filter til å virke helt unyttig Endret 21. november 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Evt gi faen og ta nakenbad i snø med påfølgende nærkontakt Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 ND-filter vil gi samme effekten som å undereksponere, så sant man ikke kompenserer for filteret. Tviler på at et reversert GND-filter vil funke, da himmelen fortsatt er relativt lys. Dobbeleksponering og merging er nok et godt alternativ. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Trondheimstur neste helg Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Evt gi faen og ta nakenbad i snø med påfølgende nærkontakt ANYTIME! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Evt gi faen og ta nakenbad i snø med påfølgende nærkontakt Det er gøy i -30. - Grepet mitt ankom et postkontor i Moelv i dag. Blir lenge å vente til mandag. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Noen som har sett eller tatt bilder av stjerneskudd i løpet av november? Har vært mye synlig i Oslo områdene tidligere i uken... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 8gb med breake bilder. SKulle hatt en blits som jeg kunen bounca i taket. Jaja. Iso 1600 1/180 og f/2.8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå