IceFox Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Da vart det Guitar Hero World Tour, på G. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 WAAAAAA, JEG VIL HA!!! (Rock Band II er bedre though..) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Er så lei av GH spilla jeg. Var innom Games her om dagen, impulskjøp er noe dritt. Ble Mirrors Edge, CoD og 3 måneder gullmedlemskap ;_; Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Fikk nettopp "Boken om Digital fotografering" bind 2-Scott Kelby i før bursdagsgave av noen jeg kjenner. Bra bok? Jeg har kun rukket å skumme igjennom den. Har boka... Mulig dere mest erfarne har vært borti omlag alle tingene Scott Kelby tar opp, men for meg var det ihvertfall flere tips som kommer godt med En ting som etterhvert blir litt slitsomt (særlig i starten) er at den er skrevet veldig på en muntlig måte.. Dette er selvsagt en subjektiv vurdering fra min side Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 På tide å få inn litt spilldiskusjon her ja.. Variere litt fra øl, sprit, lydanlegg og alle de andre pussige emnene som stadig er oppe i denne tråden Noen her som har skaffet Little Big Planet ennå? SINNSYT lysten på det nå.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Nei, men ser ganske tøft ut, ja. Fikk ikke testa det ut på Electroworld heller, dessverre. Opptatt hele tiden... Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Noen fra Oslo som har tenkt til å fotografere i helgen? Drar til hovedstaden i kveld og kommer til å ha mye fritid lørdag ut på dagen og noen timer på søndag. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) På tide å få inn litt spilldiskusjon her ja.. Variere litt fra øl, sprit, lydanlegg og alle de andre pussige emnene som stadig er oppe i denne tråden Noen her som har skaffet Little Big Planet ennå? SINNSYT lysten på det nå.. Er dette et sånt skytespill det? De to eneste (tv-) spillene jeg har sittet med i mer en 1 time av gangen, er Tiger Woods PGA Tour og Colin McRay Rally Foretrekker brett- eller kortspill Endret 21. november 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Youtube it! TWPGA er tøft! Men kan fort bli litt ensformig. Nå avsluttet jeg nettopp en runde med NFS: Most Wanted. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Most Wanted er beste NFS-spillet etter Porsche-utgaven. TWPGA er kult, ja. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Holder på med #2 på Black Listen nå, så ikke lenge til jeg runner det. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hvilken spillkonsoll er det dere bruker for å spille Little Big Planet? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 De som har brukt Google til noe som helst i dag har sikkert fått med seg at det er fødselsdagen til Magritte i dag. Selv om han døde før 1970 så har han inspirert mange photoshoppere Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Dette var en artig kunstner som jeg må lese mer om.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Da vart det Guitar Hero World Tour, på G. Grætz, lyst på det pga de awesome trommene, men har ikke råd. Lånte CoD WaW av broren min idag men ble lei etter en halvtime. Finnes ingen bra onlinespill til konsoll atm. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ahh.. der det bildet kommer fra ja, Thomas Crown Affair. Whats up with the apple? Lenke til kommentar
M.H Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hadde tenkt å gå til innkjøp av en liten dunge fotodingser nå før jul, men ser ut som jeg blir å legge pengene i noen litt dyrere julegaver til gamlingene i stede. Jaja, berges vel med det utstyret jeg har en stund til. Håper jeg ikke angrer etterpå. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Noen fra Oslo som har tenkt til å fotografere i helgen? Drar til hovedstaden i kveld og kommer til å ha mye fritid lørdag ut på dagen og noen timer på søndag. Har forsåvidt tenkt å fotografere i morgen. Men denne helgen er jeg selvfølgelig i Reading (England!). Men hør med anew, IceFox, Zodz, k.n.p, Storm67 osv. om noen av de er interessert. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg har tenkt å sitte inne og surfe, og skrive dumme og kranglete innlegg om fotoutstyr - ikke bruke det fordømte utstyret... Serriøst. Folk asså. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg har tenkt å sitte inne og surfe, og skrive dumme og kranglete innlegg om fotoutstyr - ikke bruke det fordømte utstyret... Serriøst. Folk asså. Hehe. Ja, blir fort sånn. Men jeg føler jeg kan forsvare all min tid her med noe jeg synes er en nogenlunde bra portefølje. Btw. Beat It-soloen er vanskelig på Expert. Nok GH for kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå