Bruker-93156 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Hadde eksamen i norsk jeg. 2 prøver på 3 dager... Beat that! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Pingler. Tok eksamen i 3SKB uten å lese og fikk 5. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Legg ned hele greia et par måneder, slett alle poster, start fra scratch med et nytt, fungerende system. Hvis det er så galt. Så er det bare å legge ned hele greia. Punktum. Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Da var utskriften som ble gjort på fotovideo hengt på veggen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Skjer med at alt Nikonutstyret ditt er herpa, marius? Mr. Olsen er han som får det defekte Nikon utstyret soim selges i Norge, jeg får det defekte Canon-utstyret. Sånn er det bare. Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Skjer med at alt Nikonutstyret ditt er herpa, marius? Mr. Olsen er han som får det defekte Nikon utstyret soim selges i Norge, jeg får det defekte Canon-utstyret. Sånn er det bare. Tom jeg får de defekte bildene Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Og jeg får de defekte pengene. Slik som nå. Jeg får utbetalt godt og vel 11 000 i morgen. Pluss en tusenlapp fra Finansavisen som kjøpte et par bilder. I tillegg har jeg tusen igjen av studielånet, og jeg har noen tusenlapper til gode til tyvende desember. Allikevel får jeg aldri kjøpt noe særlig. Klarte å endre på det i sommer, kjøpte E-3 og 50-200 i løpet av en uke. Har begynt bra nå, med innkjøp av batterigrep. Så, i morgen, blir det to tredjepartsbatterier og en OM-adapter. Så sekk i løpet av neste uke. Hum. Jeg forbedrer meg vel? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 bare vent til finanskrisen er over.... da blir det innkjøp igjen Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ja, kjempegøy med tentamener og dritt. Hvilke jobber søker du a? Bare å glede seg til høgskole/universitet: Eksamen i alle fagene hvert semester. Har faktisk ikke lest til en eneste prøve siden ungdomsskolen.. Om vi ser bort fra eksamen i 3MX, da.. :S Lysten på mer fotoutstyr har drevet meg til det punktet at jeg søker på omtrent alt av jobb, senest på mandag søkte jeg jobb som barnehageassistent. I teorien burde jeg vel søke på teknikerstillinger og slikt, men det er ikke så mange slike å oppdrive. Dessuten har jeg litt lyst til å studere videre, men havesyken har som sagt tatt meg, og mot den finnes det ikke medisin på blåresept. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvilken finanskrise ? Jeg sier bare en ting - statens satser for kost kan være kjekt. Ihvertfall i en by hvor pint'en ligger på alt fra £2.40 til £3.80 (Reading). Men det er dårlig med skikkelige foto-sjapper her. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Yes! Enda et kult bilde fra Rondane. Kommer vel ut snart, men burde vel sove nå... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Prøver meg med ett hundebilde i BK-en: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1037347 Etterbehandling er en drøm på en avslørende 30"-er. Kan jobbe med ett 10MP-bilde på 50% og fremdeles ha plass til verktøylinjer og menyer rundt. Støy og andre ulumskheter kommer tydeligere fram enn med 20"-ern jeg hadde før, og skarpe bilder er skarpere enn aldri før Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Sånn.. Mitt strengeste svar noensinne på BK'n er lagt ut, ikke vondt ment. Det er mye bra med bildet ditt også, jeg er bare litt for trøtt til å påpeke alt. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bjorli er allerede åpent og har da vært det et par uker allerede Frister å ta en tur i helgen (uten kamera riktignok). Spørs om det blir litt testing med kamera istedefor staver i vinter. Eneste som er surt er at jeg må ta det med ro. Jeg vil jo ikke tryne på kamera eller noe slikt, jeg kommer jo til å slå meg fordervet. Haaar så lyst på å bytte ut 18-55'en min nå. Kunne bare dette lille krakket som herjer nå slutte med det slik at jeg kan ta ut 5-6k for et nytt.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Skal innom fotomessen hos Stavanger Foto idag, er redd det ryker noe penger der. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvilken finanskrise ? Aksjefondene mine har ihvertfall sunket , men uten å være et geni, regner jeg med at de vil stige til et høyt nivå i løpet av 5-10år Lenke til kommentar
Anew Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Etter å ha sett aksjefondene mine stige og synke gjennom et par opp- og nedturer i markedene, har jeg bestemt meg for at fond ikke er sparing - de er til luksusforbruk i gode tider. Jeg har derfor laget en egen handligsregel, som sier at fondene mine aldri skal overstige en viss verdi. Når de overstiger den bestemte verdien, så selger jeg ned til et bestemt nivå, og bruker pengene på luksusforbruk. Veldig digg i gode tider, og ikke så ille i dårlige. For øyeblikket er det langt opp til innslagspunktet for salg - veeeldig langt. Endret 20. november 2008 av Anew Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg driver nesten på samme måte som deg Anew, men ikke i fond. Tror det snart lønner seg å avse noen ekstra kroner å gå inn med litt mer nå. Kan bli pent om et halvårs tid når lysten på nytt kamerautstyr tar helt overhånd, men jeg må presisere: det KAN bli pent. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Den tanken der har jeg hørt før. Den er ganske smart, da det er lett å bli grådig når vi snakker om aksjer og/eller fond... I sommer hadde jeg veldig lyst til å innvestere i dollar, dette ble dessverre ikke gjort da jeg fikke negative tilbakemeldinger av familie.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Valutatrading har jeg også vurdert. Men jeg har ikke nok kapital til at det ville vært særlig lønnsomt. Men selvfølgelig, hadde jeg kjøpt 1000$ når det lå rett under femmern, kunne man solgt det nå med 2000kr i avkastning. En fin form for sparing, og langt bedre "renter" enn den beste bank. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå