Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har noen erfaring med hvor lang tid det tar får å få tilbake objektiv som blir levert tilbake til JP pga fokusproblemer?

Hentet ut ett 16-85 objektiv igår og etter å ha kjørt noen tester nå ikveld ser det ut som fokuset ligger bak fokuspunktet..

Kamera tok 4-6uker, og forventer det samme på mitt 24-70/2.8 som nå er inne...

Lenke til kommentar
Noen som har noen erfaring med hvor lang tid det tar får å få tilbake objektiv som blir levert tilbake til JP pga fokusproblemer?

Hentet ut ett 16-85 objektiv igår og etter å ha kjørt noen tester nå ikveld ser det ut som fokuset ligger bak fokuspunktet..

Kamera tok 4-6uker, og forventer det samme på mitt 24-70/2.8 som nå er inne...

Får jeg lånt tilsvarende i mellomtiden da eller?

Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke tilbud om en normalzoom i mellomtiden, men du kan sikkert krangle deg til det. Slik er ikke jeg, så jeg sitter å sliter for tiden, med kun 12-24 og 150mm makro :(

Edit: Og det passer virkelig ikke bra :(

Kjøpte det som reiseobjektiv til NYC turen om en mnd.. Litt tynt å reise med kun en 28mm :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke tilbud om en normalzoom i mellomtiden, men du kan sikkert krangle deg til det. Slik er ikke jeg, så jeg sitter å sliter for tiden, med kun 12-24 og 150mm makro :(

Har du, eller forhandleren, levert til Camera & Videoteknikk? Man kan si hva man vil om de angående leveringstid og slikt, men de skal ha ros for at de har mye låneutstyr på lager. Har vi ikke hatt tilfredsstillende låneobjekter til kunder der jeg jobber, har det nesten utelukkende alltid skjedd at vi på forespørsel har fått lånt samme type gjenstand av C&V som kunden kunne låne i mellomtiden. Og da snakker vi ikke bare billig "ræl", men også objektiver som Nikkor 70-200/2,8 VR, D300 og lignende.

Skader ikke å spørre de, eller be forhandleren din om å spørre. Det koster verken de eller deg noen penger (bortsett fra returfrakten... den skal imidlertid betales av forhandleren din om de ordner lånegjenstanden for deg).

Lenke til kommentar

Har du, eller forhandleren, levert til Camera & Videoteknikk? Man kan si hva man vil om de angående leveringstid og slikt, men de skal ha ros for at de har mye låneutstyr på lager. Har vi ikke hatt tilfredsstillende låneobjekter til kunder der jeg jobber, har det nesten utelukkende alltid skjedd at vi på forespørsel har fått lånt samme type gjenstand av C&V som kunden kunne låne i mellomtiden. Og da snakker vi ikke bare billig "ræl", men også objektiver som Nikkor 70-200/2,8 VR, D300 og lignende.

Skader ikke å spørre de, eller be forhandleren din om å spørre. Det koster verken de eller deg noen penger (bortsett fra returfrakten... den skal imidlertid betales av forhandleren din om de ordner lånegjenstanden for deg).

Blir for mye kreving det, slik er jeg ikke...

Lenke til kommentar
Blir for mye kreving det, slik er jeg ikke...

Er ikke mer kreving enn å spørre om de (forhandleren din) kan ta en telefon til C&V. Vi gjorde det med glede der jeg jobbet... vi ville ikke at kunden skulle være uten et viktig objektiv/kamera i flere uker, uavhengig av om det ble brukt i jobbsammenheng eller som "leketøy".

Jeg vil tro alle forhandlere ønsker fornøyde kunder som kommer tilbake om og om igjen på grunn av god service. Om de blir sure når du spør, så vet du ihvertfall at du bør finne deg et annet sted å kjøpe fotoutstyr :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...