Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ekstra funksjoner ja.. Noe man i praksis trenger?

Jeg har forresten en 17" laptopskjerm og 2xSamsung Syncmaster 2253BW, om dette er av interesse. Vurderer også å kjøpe en printer med tida, funker spyder 2 på det også?

Er du ikke proff, og ikke printer ut en god del av bildene dine, så vil Spyder 2 gå. Har du penger nok, og føler for å betale 1300,- for et kalibreringsprogram, så gå for Spyder 3.

Du kalibrerer bare skjermen din, så ser ikke helt vits med flere tilleggsprogram som gjør ditt å datt.

Nei, jeg er absolutt ikke proff :) Blir vel en spyder2express da, koster 800 på JP.. Eventuelt låne fotoklubben sin, men det er stress..

Lenke til kommentar

Sendte en pakke som postoppkrav her for en stund siden, i dag mottok jeg noe som virker som en sjekk. Må jeg virkelig ned i banken og levere den for å få ut pengene? -_-

Hvilket bilde skal jeg printe gratis i storformat hos Fotovideo i morra? :)

Haha, do it!

Edit: til han grusome: Du bør gjerne tenke på om du trenger å kalibrere begge, og i så tilfelle må du kjøpe den dyreste versionen.

Hvorfor? Kan vel bruke S2Express på flere skjermer?

Lenke til kommentar
Sendte en pakke som postoppkrav her for en stund siden, i dag mottok jeg noe som virker som en sjekk. Må jeg virkelig ned i banken og levere den for å få ut pengene?

Hvis du glemte å notere kontonummeret på postoppkravlappen, skrev feil kontonummer, eller en udugelig postansatt ikke klarte å tyde nummeret riktig/slå feil, så får du tilsendt en sjekk. Denne er det mulig at du må til et postkontor eller en bank med for å få pengene.

Lenke til kommentar
Sendte en pakke som postoppkrav her for en stund siden, i dag mottok jeg noe som virker som en sjekk. Må jeg virkelig ned i banken og levere den for å få ut pengene? -_-

Haha, do it!

Edit: til han grusome: Du bør gjerne tenke på om du trenger å kalibrere begge, og i så tilfelle må du kjøpe den dyreste versionen.

Nei. Kan brukes på flere pcer, men bare på ein skjerm på kvar pc

Lenke til kommentar

Haha, do it!

Nei. Kan brukes på flere pcer, men bare på ein skjerm på kvar pc

Wtf?! Seriøst? Håpløst system i så fall..

Jeg kjører dualscreen, 17" (laptop-skjermen) + ekstern 22". Kan jeg ikke kalibrere begge to? Jeg har også en lik 22" stående hos pappa, får jeg ikke kalibrert den heller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...