ET! Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Pleier støv på sensoren å komme opp som hvite prikker med plenty av halos rundt ved lengre eksponeringer? Snakker fra 1/5 sek til 2 sek. Endret 18. november 2008 av ET-media Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Jeg føler jeg bruker mye tid her inne, enda jeg bare har 200 innlegg... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Kanskje du leser mer enn du skriver Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Det kommer søren meg inn et nytt innlegg hvert minutt, noe som gjør at ihvertfall jeg må snuse litt på kommentaren Ryker fort "verdifull" tid Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Hmm.. ligger overraskede høyt oppe. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Noen som skal på fotomessen i Stavanger? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Har en oppgave som skal gjennomføres innen 2 uker, men jeg trenger litt hjelp. Tema er manipulering, men jeg er blank på hva jeg skal gjøre. Noen som har tips? evt komme med bildeeksempler... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 foto.no sin konkurranse. Den måneden var tema manipulasjon Her er link til bildene som kom inn: http://www.foto.no/cgi-bin/konkurranser/mn...onkurranseid=64 Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Kanskje du leser mer enn du skriver hehe, har den i alle fall alltid åpen i en fane, enten jeg er på pcen eller ikke:D Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Må man kaliberere skjermen sin stadig vekk, eller holder det å gjøre det en gang?Bør gjøres med jevne mellomrom, men for vanlige dødelige holder en gang i kvartalet greit... Skader ikke gjøre det oftere dog. CRT-skjermer drifter mer, så de bør kalibreres oftere. Spyder setter forøvrig 14 dager som standardintervall, men tviler på at du ser den store forskjellen om du venter en måned eller tre. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Pm har kun 6 poster mere enn meg. Edit: 5. Endret 18. november 2008 av ZoDz Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Jeg har kalibrert skjermen min, men den driver ofte å bytter tilbake til gamle innstillingene, og så tilbake til den kalibrerte... de ytter også litt på, hvilke av skjermene som skal være kalibrert. Noen ganger er ingen av det kalibrert, så er begge, så er bare en av de. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Må man kaliberere skjermen sin stadig vekk, eller holder det å gjøre det en gang?Bør gjøres med jevne mellomrom, men for vanlige dødelige holder en gang i kvartalet greit... Skader ikke gjøre det oftere dog. CRT-skjermer drifter mer, så de bør kalibreres oftere. Spyder setter forøvrig 14 dager som standardintervall, men tviler på at du ser den store forskjellen om du venter en måned eller tre. Hmm.. høres ut som en idé å faktisk kjøpe seg en kalibratordevice da.. Hvilken er best og ikke skammelig dyr? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Må man kaliberere skjermen sin stadig vekk, eller holder det å gjøre det en gang?Bør gjøres med jevne mellomrom, men for vanlige dødelige holder en gang i kvartalet greit... Skader ikke gjøre det oftere dog. CRT-skjermer drifter mer, så de bør kalibreres oftere. Spyder setter forøvrig 14 dager som standardintervall, men tviler på at du ser den store forskjellen om du venter en måned eller tre. Hmm.. høres ut som en idé å faktisk kjøpe seg en kalibratordevice da.. Hvilken er best og ikke skammelig dyr? Jeg kjøpte Spyder 2express igår. 800,- Fungerer greit, gjør jobben sin. Spyder 3 går for 1300,-. Den har noen ekstra funksjoner, men kalibrerer så si likt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Spyder 3.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Hvilket bilde skal jeg printe gratis i storformat hos Fotovideo i morra? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Nymfen... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Ekstra funksjoner ja.. Noe man i praksis trenger? Jeg har forresten en 17" laptopskjerm og 2xSamsung Syncmaster 2253BW, om dette er av interesse. Vurderer også å kjøpe en printer med tida, funker spyder 2 på det også? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Hvilket bilde skal jeg printe gratis i storformat hos Fotovideo i morra? Avataren din ? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Ekstra funksjoner ja.. Noe man i praksis trenger? Jeg har forresten en 17" laptopskjerm og 2xSamsung Syncmaster 2253BW, om dette er av interesse. Vurderer også å kjøpe en printer med tida, funker spyder 2 på det også? Er du ikke proff, og ikke printer ut en god del av bildene dine, så vil Spyder 2 gå. Har du penger nok, og føler for å betale 1300,- for et kalibreringsprogram, så gå for Spyder 3. Du kalibrerer bare skjermen din, så ser ikke helt vits med flere tilleggsprogram som gjør ditt å datt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå