Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nop. Krumping er fett. Ikke noe jeg ser på til vanlig men det er en type dans. Breaking er noe jeg drev med før jeg starta å tricke og det skal bli en utfordring å få tatt noen gode bilder under de forholdene jeg tror det er der. Å si at dansing er for jenter er som å skyte seg selv i foten, det er jo noe marius har gjort soppas ofte nå så jeg gidder ikke å bry meg om meningene hans.

Det kreves utrolig mye styrke og teknikk for å gjøre ting som f.eks Bboy Junior gjør.

http://www.youtube.com/watch?v=H2gw9VE16mo...feature=related

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar
Tåpelige bevegelser er mer dekkende...

Dans skal og burde kun bli utøvd av jenter... Når gutta gjør det blir de enten homo, eller patetiske...

Please take it personal...

Ingenting som drar meir damer enn å vere god å danse.

Shit det er gay.

Skulle likt å sett en statistikk som viser det.

Du trenger innen annen bekreftelse enn empiri for å vite det. Men du er jo ikke ferdig med første kvisestadie enda, så hva vet vel du? Virkeligheten er i hvertfall at gutter som kan danse skikkelig blir beundret av kvinner for det. Ikke de rumpetrollene på femten og et halvt som du dater, men voksne kvinner. Og jeg regner med at du er ferdig med tenåringsjenter når du passerer midten av de tyve selv også, så hvis du ikke blir pedo får også du oppleve det til slutt. For øyeblikket tar jeg ikke dine erfaringer med det andre kjønn så veeeeeldig alvorlig, for å si det slik.

Lenke til kommentar
Jeg er egentlig litt enig i at krump, hip-hop og breakdance ikke nødvendigvis er noe man ser opp til de som kan.. Men klassisk pardans er kult, og det er et ubestridelig faktum.

Om det er så jævlig kult kan diskuteres, men det er iallefall bedre enn mye annet...

Voksne personer som driver pardans osv kan jeg finne på å se på (type "so you think you can dance") men vil nok aldri skulle ønske at jeg kunne gjøre det osv, iallefall ikke i min alder... Noe krever mer enn f.eks krumping, det ser jo bare patetisk ut... Breakdance utført av de som virkelig kan det er kult, for det krever mye, spesielt ren styrke, men nå snakker jeg om hip-hopperen fra den lokale gjengen (Det blir som oftest ikke mer ut av det) og derfor er det teit.

Det meste som er gjort veldig godt, er beundringsverdi, til og med sjakk, men det betyr ikke at det er noe man ønsker å gjøre.

Kan vennene dine å breakdanse skikkelig bra er det respekt, gjør de det ikke blir det bare tåpelig.

Godt at vi er enige ;)

Lenke til kommentar
Tja, mye hip-hop og den algs som er kjempestygt, men det er rimelig mye fett old-school breakdance som EIER, hadde vært konge å kunnet.

Du vet at old school breakdance minner litt om krumping? Da var footworken mye mere aggresiv og det fantes omtrent ingen powermoves. Nåtidens bboys driver omtrent mest med powermoves da det kan virke kulere.

Lenke til kommentar
Tja, mye hip-hop og den algs som er kjempestygt, men det er rimelig mye fett old-school breakdance som EIER, hadde vært konge å kunnet.

Du vet at old school breakdance minner litt om krumping? Da var footworken mye mere aggresiv og det fantes omtrent ingen powermoves. Nåtidens bboys driver omtrent mest med powermoves da det kan virke kulere.

eller teitere... alt etter øyet som ser ;)

not that you care...

Lenke til kommentar

Synes det står all respekt av de som kan danse, men ikke de wannabe "danserne" som henger rundt de... De blir i mine øyne mer som groupies å regne, selv om mange av de også får sin porsjon mus... ;)

Synes også det ser bra latterlig ut med klæran de bruker, selv om jeg ser at det passer bra til danseforman de utøver..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...