tomsi42 Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Ikke at jeg svabrer hele sensoren. det blir litt i overkant, men gjenstridige partikler sneier jeg såvidt borti. Sånn at de løsner lettere når jeg blåser med øreskyllepumpa. Ikke at jeg tør prøve; men det kan fungere det. Men da må man bruke skikkelige Q-tips, og ikke de fluffy greiene du får på Nille til 14,72 pr 2.000.000. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Tåpelige bevegelser er mer dekkende... Dans skal og burde kun bli utøvd av jenter... Når gutta gjør det blir de enten homo, eller patetiske... Please take it personal... Jeg tror nok at min onkel som driver med gammeldans hadde blitt lei seg når han hadde disse uttalelsene. Eller bare oppgitt. Har man rytme i kroppen, så er det gøy å danse. Desverre så har jeg ikke det ... Frank Zappa har en sang om meg Tom Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Tåpelige bevegelser er mer dekkende... Dans skal og burde kun bli utøvd av jenter... Når gutta gjør det blir de enten homo, eller patetiske... Please take it personal... Ingenting som drar meir damer enn å vere god å danse. Shit det er gay. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 De som er verst er? Vi liker S-PVA og helst S-IPS, men sistnevnte er dyrest. Så denne er godkjent? Den er nok helt klart å anbefale! Mange på forumet her som velger den fremfor litt dyrere modeller fra Eizo faktisk. Fin allround-skjerm, den HP-en der. Har den selv, veldig godt fornøyd. Ikke at jeg er noe skjermwiz da... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Du gikk for den, ja. Vi to har jo vært borti disse diskusjonene før, i en annen del av forumet. Var vel noe ulemper om at skjermen måtte kalibreres og stilles en del før den ble noe tess. (?) Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Tåpelige bevegelser er mer dekkende... Dans skal og burde kun bli utøvd av jenter... Når gutta gjør det blir de enten homo, eller patetiske... Please take it personal... Tar det ikke personlig gitt.. kan ikke danse, men dans er tøft og alle gutter som sier noe annet gjør det bare fordi de ikke kan det Edit: Trenger ikke kalibrering av skjerm, men mulig jeg burde ha kalibrert øynene litt. (Jeg bruker flere skjermer der et par av dem vistnok er kalibrert. Jeg ser ikke for skjell på dem.) Jeg klarer ikke å se at snøbilder av pentaxen ikke blir bra. Mulig jeg er heldig med lyset. Endret 18. november 2008 av Ciryaher Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Du gikk for den, ja. Vi to har jo vært borti disse diskusjonene før, i en annen del av forumet. Var vel noe ulemper om at skjermen måtte kalibreres og stilles en del før den ble noe tess. (?) Jeg hadde noe problemer med artifacts, men det viste seg at det var dvi-kabelen som var synderen. Så fort jeg byttet til den kabelen som fulgte med skjermen så ble alt ok. Forøvrig så følger det sikkert med en 6-7 kabler til skjermen, dvi, minst to hdmi, usb (!), ++. Jeg kalibrerte med Spyder2 Suite, den støtter vel ikke "wide gamut"/Adobe fargerom, men det fungerte tilsynelatende bra. Ut av boksen er skjermen alt for "bright", det er vel standard for de fleste skjermer. Det finnes en del guider på nettet for å justere skjermen til et mer naturlig nivå, og det funker sikkert greit. Jeg skal oppgradere til Spyder 3, men akkurat nå har jeg mange andre ting å bruke pengene på... Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 usb (!) Dette er vel bare for å koble opp usb-huben? Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 usb (!) Dette er vel bare for å koble opp usb-huben? Stemmer det, men det var bare så overraskende at det fulgte med så mange kabler. Mine tidligere erfaringer er at de holder det på et minimum, og så må man opp på elkjøp for å flå seg på overprisede drittkabler:P Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Faen. Fotovideo.no Pris: 23 995,- Ink. mva Lager: Ubekreftet 01-12-2008 Det stod 17-11-2008 forrige gang. Ringte dem og spurte om de viste når den kom inn men neida. De skulle kansje få vite det denne uken ;_; Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Typisk! Skulle ønske jeg bodde i oslo 19november. Gratis stor utskrift kunne vært fint.. Edit: blabla Endret 18. november 2008 av chris300 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Uansett... Sjekk ut denne videoen da.. Norge er et nydelig land!! http://dinside.no/reise/reisemal/norden/no.../art794025.html En kan si det slik: Slartibartfast fortjente virkelig prisen sin. Er det noen med nok kjennskap til kultlitteratur til å skjønne denne? Har alltid med meg handkle! Jeg visste det måtte være noen! Endret 18. november 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 En av mine favorittbøker. Jeg mistenker også at tittelen til en av mine (tidligere) favorittlåter er inspirert fra denne boken, nemlig . Lenke til kommentar
Freem@n Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Hvor finner man forresten ut ha slags panel en gitt skjerm har? Dell 2005 WFP her, i tilfelle noen muligens har det i hodet. ^^ Har 2007 WFP og den har, i likhet med din er jeg rimelig sikker på, S-IPS-panel. Endret 18. november 2008 av Freem@n Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Hvor finner man forresten ut ha slags panel en gitt skjerm har? Dell 2005 WFP her, i tilfelle noen muligens har det i hodet. ^^ Har 2007 WFP og den har, i likhet med din er jeg rimelig sikker på, S-IPS-panel. http://www.pchardwarehelp.com/guides/s-ips-lcd-list.php Sjekk også tftcentral.co.uk, de sier følgende: Dell 2005FPW 16ms 20"WS LG.Philips S-IPS (LM201W01) Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Uansett... Sjekk ut denne videoen da.. Norge er et nydelig land!! http://dinside.no/reise/reisemal/norden/no.../art794025.html En kan si det slik: Slartibartfast fortjente virkelig prisen sin. Er det noen med nok kjennskap til kultlitteratur til å skjønne denne? Har alltid med meg handkle! Jeg visste det måtte være noen! Fantastiske bøker. Har bare lest de to første, men de er i det minste bra. Har alle, dog.. Edit: Takker for svar, abraxa og Freem@n. Endret 18. november 2008 av Karl-Peder Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 s-ips i 2005wfp ja. eneste problemet med den var baklysgjennomskinn spesielt i enkelte revisjoner, men alle 2005wfp kunne ha problemer med det. største forskjellen mellom 2005wfp og 2007wfp er baklyset, ikke nevneverdig bedre, men mindre eksemplarvariasjon. panelet er såvidt jeg vet ganske identisk. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Tåpelige bevegelser er mer dekkende... Dans skal og burde kun bli utøvd av jenter... Når gutta gjør det blir de enten homo, eller patetiske... Please take it personal... Jeg tror nok at min onkel som driver med gammeldans hadde blitt lei seg når han hadde disse uttalelsene. Eller bare oppgitt. Har man rytme i kroppen, så er det gøy å danse. Desverre så har jeg ikke det ... Frank Zappa har en sang om meg Tom Klassisk dans med partner osv, som er noe som ble funnet opp lenge før min tid er helt greit, jeg snakker om den mer nymotens saken... Dvs gutter som danser alene, og som egentlig bare spirrer rundt å gjør masse rare ting... Tåpelige bevegelser er mer dekkende... Dans skal og burde kun bli utøvd av jenter... Når gutta gjør det blir de enten homo, eller patetiske... Please take it personal... Ingenting som drar meir damer enn å vere god å danse. Shit det er gay. Skulle likt å sett en statistikk som viser det. Jeg har grenser for hvordan en skal dra damer, og den ligger forran det å danse... Tar det ikke personlig gitt.. kan ikke danse, men dans er tøft og alle gutter som sier noe annet gjør det bare fordi de ikke kan det Jeg sier det ikke fordi jeg ikke kan å danse. Jeg har ikke lært meg ridning av samme grunn (Og delvis at jeg ikke tåler hest) Noe bare skurrer for meg, sorry to say... Et eksempel: Jeg blir helt ærlig flau av å se slikt... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Krumping er tøft. Rett og slett. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Fantastiske bøker. Det er ihvertfall bedre å bekjenne seg til disse bøkene enn de supernerdete mursteinene som dagens gatejunkies og bygdegymnasiastene hyller, he he he. You know what I mean, he he he. Mvh Gretten og Overkritisk Gammel Gubbe som vet alt så mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå