Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Ikke at jeg svabrer hele sensoren. det blir litt i overkant, men gjenstridige partikler sneier jeg såvidt borti. Sånn at de løsner lettere når jeg blåser med øreskyllepumpa.

Ikke at jeg tør prøve; men det kan fungere det.

Men da må man bruke skikkelige Q-tips, og ikke de fluffy greiene du får på Nille til 14,72 pr 2.000.000.

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tåpelige bevegelser er mer dekkende...

Dans skal og burde kun bli utøvd av jenter... Når gutta gjør det blir de enten homo, eller patetiske...

Please take it personal...

Jeg tror nok at min onkel som driver med gammeldans hadde blitt lei seg når han hadde disse uttalelsene. Eller bare oppgitt. Har man rytme i kroppen, så er det gøy å danse. Desverre så har jeg ikke det ...

Frank Zappa har en sang om meg ;)

Tom

Lenke til kommentar
De som er verst er?

Vi liker S-PVA og helst S-IPS, men sistnevnte er dyrest.

denne er godkjent?

Den er nok helt klart å anbefale! Mange på forumet her som velger den fremfor litt dyrere modeller fra Eizo faktisk. Fin allround-skjerm, den HP-en der. :)

Har den selv, veldig godt fornøyd. Ikke at jeg er noe skjermwiz da...

Lenke til kommentar

Dans skal og burde kun bli utøvd av jenter... Når gutta gjør det blir de enten homo, eller patetiske...

Tar det ikke personlig gitt.. kan ikke danse, men dans er tøft og alle gutter som sier noe annet gjør det bare fordi de ikke kan det :)

Edit: Trenger ikke kalibrering av skjerm, men mulig jeg burde ha kalibrert øynene litt. (Jeg bruker flere skjermer der et par av dem vistnok er kalibrert. Jeg ser ikke for skjell på dem.) Jeg klarer ikke å se at snøbilder av pentaxen ikke blir bra. Mulig jeg er heldig med lyset.

Endret av Ciryaher
Lenke til kommentar
Du gikk for den, ja. Vi to har jo vært borti disse diskusjonene før, i en annen del av forumet. Var vel noe ulemper om at skjermen måtte kalibreres og stilles en del før den ble noe tess. (?)

Jeg hadde noe problemer med artifacts, men det viste seg at det var dvi-kabelen som var synderen. Så fort jeg byttet til den kabelen som fulgte med skjermen så ble alt ok. Forøvrig så følger det sikkert med en 6-7 kabler til skjermen, dvi, minst to hdmi, usb (!), ++.

Jeg kalibrerte med Spyder2 Suite, den støtter vel ikke "wide gamut"/Adobe fargerom, men det fungerte tilsynelatende bra. Ut av boksen er skjermen alt for "bright", det er vel standard for de fleste skjermer. Det finnes en del guider på nettet for å justere skjermen til et mer naturlig nivå, og det funker sikkert greit. Jeg skal oppgradere til Spyder 3, men akkurat nå har jeg mange andre ting å bruke pengene på...

Lenke til kommentar
Uansett... Sjekk ut denne videoen da.. Norge er et nydelig land!! ;)

http://dinside.no/reise/reisemal/norden/no.../art794025.html

En kan si det slik: Slartibartfast fortjente virkelig prisen sin.

Er det noen med nok kjennskap til kultlitteratur til å skjønne denne?

Har alltid med meg handkle!

Jeg visste det måtte være noen!

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Uansett... Sjekk ut denne videoen da.. Norge er et nydelig land!! ;)

http://dinside.no/reise/reisemal/norden/no.../art794025.html

En kan si det slik: Slartibartfast fortjente virkelig prisen sin.

Er det noen med nok kjennskap til kultlitteratur til å skjønne denne?

Har alltid med meg handkle!

Jeg visste det måtte være noen!

Fantastiske bøker. Har bare lest de to første, men de er i det minste bra. :D

Har alle, dog..

Edit: Takker for svar, abraxa og Freem@n.

Endret av Karl-Peder
Lenke til kommentar

Jeg tror nok at min onkel som driver med gammeldans hadde blitt lei seg når han hadde disse uttalelsene. Eller bare oppgitt. Har man rytme i kroppen, så er det gøy å danse. Desverre så har jeg ikke det ...

Frank Zappa har en sang om meg ;)

Tom

Klassisk dans med partner osv, som er noe som ble funnet opp lenge før min tid er helt greit, jeg snakker om den mer nymotens saken... Dvs gutter som danser alene, og som egentlig bare spirrer rundt å gjør masse rare ting...

Ingenting som drar meir damer enn å vere god å danse.

Shit det er gay.

Skulle likt å sett en statistikk som viser det.

Jeg har grenser for hvordan en skal dra damer, og den ligger forran det å danse...

Tar det ikke personlig gitt.. kan ikke danse, men dans er tøft og alle gutter som sier noe annet gjør det bare fordi de ikke kan det :)

Jeg sier det ikke fordi jeg ikke kan å danse. Jeg har ikke lært meg ridning av samme grunn (Og delvis at jeg ikke tåler hest)

Noe bare skurrer for meg, sorry to say...

Et eksempel:

Jeg blir helt ærlig flau av å se slikt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...