IceFox Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Hahahah!!! Med en mann som sitter på PC-en hele kvelden, er det ikke rart hun stusser på kontaktene dine. Hos meg heter du Christian Bull, gitt. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 eid, HAHAHAHA Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Er det TN-panel vi liker eller ikke liker på skjermer? Endret 17. november 2008 av AasmundMo Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Ikek liker... Men de er ikke verst... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 De som er verst er? Vi liker S-PVA og helst S-IPS, men sistnevnte er dyrest. Lenke til kommentar
Alchemist: Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Uansett... Sjekk ut denne videoen da.. Norge er et nydelig land!! http://dinside.no/reise/reisemal/norden/no.../art794025.html En kan si det slik: Slartibartfast fortjente virkelig prisen sin. Er det noen med nok kjennskap til kultlitteratur til å skjønne denne? Har alltid med meg handkle! Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 De som er verst er? Vi liker S-PVA og helst S-IPS, men sistnevnte er dyrest. Så denne er godkjent? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 De som er verst er? Husker ikke navnet... men det er de som har rundt 2ms responstid og beregnet for spill... Der er rask responstid satt høyere enn fargegjengivelse og innsynsvinkel... TN har moderat bra responstid og moderat fargegjengivelse, så er hverken fugl eller fisk... Jeg ser ett problem med mine Tn skjermer, og det er at øvre del er lysere enn nedre på grunn av innsynsvinkel. Men jeg gidder ikke kjøpe nye, selv om en viss proff her en gang sa at man ikek kunen selge bilder uten å ha topp-noch... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 vi Jeg liker det som gir mest bang for the buck, vi jeg driter i åssen panel skjermene mine har Samsung Syncmaster 2253BW ftw Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 De som er verst er? Vi liker S-PVA og helst S-IPS, men sistnevnte er dyrest. Så denne er godkjent? Den er nok helt klart å anbefale! Mange på forumet her som velger den fremfor litt dyrere modeller fra Eizo faktisk. Fin allround-skjerm, den HP-en der. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Samsung 226bw og t240 FTW! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Funker sikkert som stock eller desktop. Funfact: Fordi Tele2 er noen vriompeiser byttelåner kona og jeg mobiltelefoner. Kona lurte i dag veldig på hvem denne "IceFox" i telefonboken min var... Da svarer du: Uhm ja....Han skulle du ikke oppdage, hmm få tilbake mobilen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Hehehe! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Fikk endelig personlig kode fra banken idag, så da har jeg bestillt Entourage sesong 4 og House sesong 3 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Funker sikkert som stock eller desktop. Funfact: Fordi Tele2 er noen vriompeiser byttelåner kona og jeg mobiltelefoner. Kona lurte i dag veldig på hvem denne "IceFox" i telefonboken min var... Da svarer du: Uhm ja....Han skulle du ikke oppdage, hmm få tilbake mobilen Kunne i det minste vært en hun da. Så han ikke skremmer kona og barna helt vekk! Hvis han i tillegg hadde hatt avataren min som kontaktbilde hadde det sikkert blitt meget interessant. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Da er jo halve vitsen borte. Vis ikke han sier: Åja hun ja, hmmm... Det er ei 16årig jente som jeg har vært på en del med. Thomas, send en litt skitten melding i ny å ne, så plutselig har kona til Anew mobilen! (er vel greiere å gjøre med en ungkar, enn en familiekar) Endret 17. november 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 ... det verste er at hun i avataren til Thomas er ganske heit... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Jeg tenker alltid på Icefox' avatar som en gutt o.O Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Jeg tenker alltid på Icefox' avatar som en gutt o.O Er du homo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå