Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mmm.... All denne praten om lyd får meg til å glede meg til å finne frem igjen mine gamle JBL LX600, som har stått i boden i 10 år - litt lite plasseringsvennlige når man bor i leilighet, for å si det sånn. Ikke high-end, de heller, men utrolig deilig lyd til en forsvarlig pris...

Har JBL Ti600 selv, gulvstående og nokså smale, så de ser ikke så gigantiske ut selv i min lille leilighet. Helt ok lyd, prisen tatt i betraktning.

Lenke til kommentar
mmm.... All denne praten om lyd får meg til å glede meg til å finne frem igjen mine gamle JBL LX600, som har stått i boden i 10 år - litt lite plasseringsvennlige når man bor i leilighet, for å si det sånn. Ikke high-end, de heller, men utrolig deilig lyd til en forsvarlig pris...

Har noen slike - eller noe som likner, har 10" elementer i hvert fall - stående hos moren min, men får ikke lov å ta dem til Tromsø av kona ;-) Hun vil vel ikke at blokka skal ramle sammen (enda den tåler nok såpass - de kunne jobben sin på slutten av 50-tallet)...

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar

Har noen slike - eller noe som likner, har 10" elementer i hvert fall - stående hos moren min, men får ikke lov å ta dem til Tromsø av kona ;-) Hun vil vel ikke at blokka skal ramle sammen (enda den tåler nok såpass - de kunne jobben sin på slutten av 50-tallet)...

jasså.. får ikke lov da seh, da må du sette hu på plass veit jeg.. dessuten faller nok ikke blokka ned.. betongen er jo så vidt herdet ferdig etter 100 år.. KJØR PÅ!

Lenke til kommentar
AHH:.: :D:D:D diggeste noen sinne.. i dag testa litt nikon D3 med nikon 400 og 600mm på elektroworld messa..

tror jeg er forelsket...

Det gjorde jeg også! Satte også inn minnekortet i D3-en med 600mm f/4. Synes ikke stativet til 400mm f/2.8 var noe særlig, så fikk ikke testa det skikkelig. Skulle gjerne prøvd utstyret i felten, men.

Ellers ganske tam messe i år.

Lenke til kommentar

var ikke mye å skryte av nei.. til og med messetilbudene sugde jo skikkelig enkelte steder. .:p nikon norge solgte D300 med batterigrep og mb-d10 til 13000 og JP har den til litt over 14.000 til vanlig :p Men JP satset stort på d700 til hyggelig pris da..

400mm f2,8

https://prisguiden.no/product.php?productId=79336

600mm f4

https://prisguiden.no/product.php?productId=79338

Endret av Dewil
Lenke til kommentar

Det største problemet er basskanalene i bakkant - de skal helst ha 1m klaring fra veggen. Sånt er nokså utenkelig når leilighetene koster 40.000 kroner kvadratmeteren...

Edit: Abraxa - tror ikke Ti-serien er samme som LX. 600 var de største av "bokhylletypen" (særlig...) - høyere modellnumre var samme greia, men som gulvhøyttalere.

/me er overrasket over at så digre siter som vg og dagbladet har så dårlig hosting at de kan gå ned. Ville tatt det for gitt at de hadde minst en redundant site, og så går de ned to ganger ila. en helg (vg). Noen trenger ny sikkerhetssjef... :roll:

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...