tomsi42 Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Det er selvfølgelig en annen sak. Tom Ja, det er det. Og så da? Jeg har fortsatt ikke hørt Bose anlegg beregnet for hjemmebruk som ikke låter rumpe Tom Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Praten om lyd gjør at jeg spørr: Skal kjøpe nye høytalere/aktive monitorer til bruk med MacBooken. Max 2k. Tips? Sett på Audioengine A5 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Jeg må bare si at jeg har lyst til å gi alle de aktive deltakerne i denne tråden en klem, og et medfølende blikk: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1033599 Karabin fortjener en medalje... For noe. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Jeg må bare si at jeg har lyst til å gi alle de aktive deltakerne i denne tråden en klem, og et medfølende blikk: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1033599 Karabin fortjener en medalje... For noe. Så den tråden for 10min siden. Mulig å få et lite sammendrag om hva som ble nevnt? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Mulig å få et lite sammendrag om hva som ble nevnt? B? Hvis A så B. C! B! B? Hvis A så B. Men C! B? Hvis A så B. Men B^2!! Nei, B. A så B. B, ergo C!! Nei. Hvis A, så B. ad infinitum... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Så den tråden for 10min siden. Mulig å få et lite sammendrag om hva som ble nevnt? Jeg tror det har noe med at trådstarter ikke liker 40D. Og kan ikke for bare livet forstå hvorfor noen i det hele tatt gider å anbefale det. Tom Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Edit: glem det Endret 16. november 2008 av chris300 Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Du gode gud så forferdelig 128kbps mp3 høres ut! Kommer an på kildematerialet det :-) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Hvilken Master-utdanning er det du har tatt?Master i teknologi/siv.ing. kommunikasjon og mikroelektronikk... Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Nå er det ikke norsk-undervisningen vi tok der da Nei, men pytt... ;-) Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Har man en tråd på dette forumet man kan vise sine mest misslykka bilder? Kanskje litt komiske noen, som f.eks linselus osv, gjerne bilder tatt av forumets egne brukere? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Det er sikkert nokon her som vil kose seg når dei les dette: http://theonlinephotographer.typepad.com/t...l-vindicat.html Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 mmm.... All denne praten om lyd får meg til å glede meg til å finne frem igjen mine gamle JBL LX600, som har stått i boden i 10 år - litt lite plasseringsvennlige når man bor i leilighet, for å si det sånn. Ikke high-end, de heller, men utrolig deilig lyd til en forsvarlig pris... Har JBL Ti600 selv, gulvstående og nokså smale, så de ser ikke så gigantiske ut selv i min lille leilighet. Helt ok lyd, prisen tatt i betraktning. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 AHH:.: :D:D diggeste noen sinne.. i dag testa litt nikon D3 med nikon 400 og 600mm på elektroworld messa.. tror jeg er forelsket... Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) mmm.... All denne praten om lyd får meg til å glede meg til å finne frem igjen mine gamle JBL LX600, som har stått i boden i 10 år - litt lite plasseringsvennlige når man bor i leilighet, for å si det sånn. Ikke high-end, de heller, men utrolig deilig lyd til en forsvarlig pris... Har noen slike - eller noe som likner, har 10" elementer i hvert fall - stående hos moren min, men får ikke lov å ta dem til Tromsø av kona ;-) Hun vil vel ikke at blokka skal ramle sammen (enda den tåler nok såpass - de kunne jobben sin på slutten av 50-tallet)... Endret 16. november 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 mmm.... All denne praten om lyd får meg til å glede meg til å finne frem igjen mine gamle JBL LX600, som har stått i boden i 10 år - litt lite plasseringsvennlige når man bor i leilighet, for å si det sånn. Ikke high-end, de heller, men utrolig deilig lyd til en forsvarlig pris... Har noen slike - eller noe som likner, har 10" elementer i hvert fall - stående hos moren min, men får ikke lov å ta dem til Tromsø av kona ;-) Hun vil vel ikke at blokka skal ramle sammen (enda den tåler nok såpass - de kunne jobben sin på slutten av 50-tallet)... jasså.. får ikke lov da seh, da må du sette hu på plass veit jeg.. dessuten faller nok ikke blokka ned.. betongen er jo så vidt herdet ferdig etter 100 år.. KJØR PÅ! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 AHH:.: :D:D diggeste noen sinne.. i dag testa litt nikon D3 med nikon 400 og 600mm på elektroworld messa.. tror jeg er forelsket... Det gjorde jeg også! Satte også inn minnekortet i D3-en med 600mm f/4. Synes ikke stativet til 400mm f/2.8 var noe særlig, så fikk ikke testa det skikkelig. Skulle gjerne prøvd utstyret i felten, men. Ellers ganske tam messe i år. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) var ikke mye å skryte av nei.. til og med messetilbudene sugde jo skikkelig enkelte steder. . nikon norge solgte D300 med batterigrep og mb-d10 til 13000 og JP har den til litt over 14.000 til vanlig Men JP satset stort på d700 til hyggelig pris da.. 400mm f2,8 https://prisguiden.no/product.php?productId=79336 600mm f4 https://prisguiden.no/product.php?productId=79338 Endret 16. november 2008 av Dewil Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 VG og Dagbladet er pwned. Begge sidene er nede pga tekniske feil. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) mmm.... All denne praten om lyd får meg til å glede meg til å finne frem igjen mine gamle JBL LX600, som har stått i boden i 10 år - litt lite plasseringsvennlige når man bor i leilighet, for å si det sånn. Ikke high-end, de heller, men utrolig deilig lyd til en forsvarlig pris... Har noen slike - eller noe som likner, har 10" elementer i hvert fall - stående hos moren min, men får ikke lov å ta dem til Tromsø av kona ;-) Hun vil vel ikke at blokka skal ramle sammen (enda den tåler nok såpass - de kunne jobben sin på slutten av 50-tallet)... Det største problemet er basskanalene i bakkant - de skal helst ha 1m klaring fra veggen. Sånt er nokså utenkelig når leilighetene koster 40.000 kroner kvadratmeteren... Edit: Abraxa - tror ikke Ti-serien er samme som LX. 600 var de største av "bokhylletypen" (særlig...) - høyere modellnumre var samme greia, men som gulvhøyttalere. /me er overrasket over at så digre siter som vg og dagbladet har så dårlig hosting at de kan gå ned. Ville tatt det for gitt at de hadde minst en redundant site, og så går de ned to ganger ila. en helg (vg). Noen trenger ny sikkerhetssjef... Endret 16. november 2008 av Anew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå