Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har enda til gode å høre god lyd fra noe det står Bose på. Har vært innom uttalige messer og sjapper (siden 1977). Og det låter rumpe hver gang.

Og det er ikke rart, ettersom man trenger et visst volum på en høytaler for å få god mellomtone + øvre bass. En ren subwoofer kan man trikse i en boks på størrelse av en sko-eske. Men det er også alt.

Tom

og det er mye enklere å ta oppkjøringen i Finnsnes :p
*host*

På Finnsnes ;-)

Nå er det ikke norsk-undervisningen vi tok der da ;)

Tom

Lenke til kommentar
chris300: Til meg? Eg sa Bose, ikkje B&O.

B&O har heller forøvrig aldri imponert meg overstadig på lydkvalitet. Spesielt med tanke på prisen.

Ja, du nevnte plastikk, da nevnte jeg B&O.. ;)

Tom: Godt at smaken er ulik, men jeg har faktisk mange ganger hørt ok lyd ifra bose. At det aldri kommer opp i kvalitet til for eks infinity epsilon eller JBL Everest er jo heller ikke å forvente.. :)

Personlig kunne jeg godt tenkt meg et meget gammelt oppsett av Onkyo M-508/10 og Jbl TI240/50... :)

Edit: Leif

Endret av chris300
Lenke til kommentar

mmm.... All denne praten om lyd får meg til å glede meg til å finne frem igjen mine gamle JBL LX600, som har stått i boden i 10 år - litt lite plasseringsvennlige når man bor i leilighet, for å si det sånn. Ikke high-end, de heller, men utrolig deilig lyd til en forsvarlig pris...

Lenke til kommentar
Det kjipeste etter min erfaring er at disse nyyydelige høytalerne ikke alltid er like konevennlige... :(

Mhm. Det er jo påfallende at JBLene har stått i boden nesten like lenge som kona og jeg har bodd sammen...

Da jeg bodde i kollektiv på Frogner var de skikkelige naboplagere. Politiet visste om det når vi hadde fest, for å si det sånn... :devil: Ah... those were the days... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...