Bruker-88036 Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Jeg solgte anlegg en gang. Altså som jobb i en brunevarebutikk. Husker med gru på et anlegg, en sånn "alt i ett"-sak (United?). Lyden var så ræva at jeg nektet å selge det. Jeg sa til sjefen at man lurte folk om man solgte slikt. Så han ga det bort som en premie som en eller annen lokal organisajon fikk til et lotteri de skulle ha. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Uansett... Sjekk ut denne videoen da.. Norge er et nydelig land!! http://dinside.no/reise/reisemal/norden/no.../art794025.html En kan si det slik: Slartibartfast fortjente virkelig prisen sin. Er det noen med nok kjennskap til kultlitteratur til å skjønne denne? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Plastikk? Har du hørt B&O? Kan være enig i at det koster mer enn det smaker thoug... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 B&O er ikke dumt. Vi har en 20 år gammel B&O tv som fortsatt følger godt med i svingene. Too bad it's 4:3. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) chris300: Til meg? Eg sa Bose, ikkje B&O. B&O har heller forøvrig aldri imponert meg overstadig på lydkvalitet. Spesielt med tanke på prisen. Endret 16. november 2008 av KimNK Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Bare generelt, men nå var det ikke jeg engang født da den tven ble kjøpt. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 og det er mye enklere å ta oppkjøringen i Finnsnes *host* På Finnsnes ;-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Jeg har enda til gode å høre god lyd fra noe det står Bose på. Har vært innom uttalige messer og sjapper (siden 1977). Og det låter rumpe hver gang. Og det er ikke rart, ettersom man trenger et visst volum på en høytaler for å få god mellomtone + øvre bass. En ren subwoofer kan man trikse i en boks på størrelse av en sko-eske. Men det er også alt. Tom og det er mye enklere å ta oppkjøringen i Finnsnes *host* På Finnsnes ;-) Nå er det ikke norsk-undervisningen vi tok der da Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Jeg har enda til gode å høre god lyd fra noe det står Bose på. Tom Har du norn gang vært på konsert? Bose leverer faktisk brukbart PA-utstyr. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) chris300: Til meg? Eg sa Bose, ikkje B&O.B&O har heller forøvrig aldri imponert meg overstadig på lydkvalitet. Spesielt med tanke på prisen. Ja, du nevnte plastikk, da nevnte jeg B&O.. Tom: Godt at smaken er ulik, men jeg har faktisk mange ganger hørt ok lyd ifra bose. At det aldri kommer opp i kvalitet til for eks infinity epsilon eller JBL Everest er jo heller ikke å forvente.. Personlig kunne jeg godt tenkt meg et meget gammelt oppsett av Onkyo M-508/10 og Jbl TI240/50... Edit: Leif Endret 16. november 2008 av chris300 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Jeg har enda til gode å høre god lyd fra noe det står Bose på. Tom Har du norn gang vært på konsert? Bose leverer faktisk brukbart PA-utstyr. Det er selvfølgelig en annen sak. Tom Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Jeg skal selge 350D + kit-objektiv + uv-filter - er 1800kr en grei pris? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Jeg skal selge 350D + kit-objektiv + uv-filter - er 1800kr en grei pris? For et år siden anså jeg meg selv som heldig som fikk 2000kr for det samme kitet, men uten uv. Mulig du kan få det, men jeg ville aldri verden betalt så "mye" for det.. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 mmm.... All denne praten om lyd får meg til å glede meg til å finne frem igjen mine gamle JBL LX600, som har stått i boden i 10 år - litt lite plasseringsvennlige når man bor i leilighet, for å si det sånn. Ikke high-end, de heller, men utrolig deilig lyd til en forsvarlig pris... Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Folk på forummet, særlig her i Fotodelen... Kva jobber de som? Har dykk fotoyrker eller hobbyfotograf? Har litt lyst å vite dette Er for tiden lærer på Medier og kommunikasjon - men er utdannet sivilingeniør... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Hvilken Master-utdanning er det du har tatt? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Det kjipeste etter min erfaring er at disse nyyydelige høytalerne ikke alltid er like konevennlige... Begrenser litt fremtidige kjøp også, så derfor jeg alltid pleier å si til de yngre at de burde kjøpe mens dem kan.. Strax varanen har noe å si blir det fort slutt.... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Det kjipeste etter min erfaring er at disse nyyydelige høytalerne ikke alltid er like konevennlige... Mhm. Det er jo påfallende at JBLene har stått i boden nesten like lenge som kona og jeg har bodd sammen... Da jeg bodde i kollektiv på Frogner var de skikkelige naboplagere. Politiet visste om det når vi hadde fest, for å si det sånn... Ah... those were the days... Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Hehe... Det er no dritt å bli gammal... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Det er selvfølgelig en annen sak. Tom Ja, det er det. Og så da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå