Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dere har tenkt å bruke disken til daglig jobbing så vil jeg fraråde disse dingsene.

 

1. Kjøling av disk - I og med at disken står i friluft, så er det ikke sikkert at det er nok kjøling.

2. Statisk elektrisitet - det er ingenting som beskytter disken mot dette.

 

Disse dingsene er laget for folk som skal koble opp en HD for å klargjøre den til en PC eller berge data fra den. Som sagt ikke anbefalt til daglig drift.

 

Tom

Lenke til kommentar

Nvidia kan dra seg til pokkerivold og videre.

Dvs Dell og Nvidia kan dra seg.

 

Med de flotte skjermkortdriverene til Quadro Nvs 110M får jeg enten maks oppløsning 1280*1024 eller ikke bilde på 20" ws skjermen min.

Med de nyeste driverene fikk jeg ikke til å bruke ekstern skjerm da pcen ikke merket at det var en ekstern skjerm tilkoblet, mens med de driverne jeg bruker nå får jeg ikke native oppløsning på 1680*1050...

Gleder meg til jeg får macen min tilbake

Lenke til kommentar

Jepp.. har testa det se.. hadde min x1900xtx ganske greit oppe en stund med compiz fusion og litt sånn. men hadde mye krøll med 3d apps pga gnome som kjørte i xgl. men hørte at det skulle være på bedringens vei.. vi får se.. kanskje jeg smeller inn linux på ps3'n sånn for å ha linux igjen..

Lenke til kommentar
Hvordan har pc-relatert chat sniket seg inn under en foto chattetråd?

Det skle vel ut litt i den retningen da kanskje? :D

 

 

Ble vel kanskje litt mye for foto fantastene ja.. hehe.. sorry. skal ikke gjenta seg. (så ofte ;P)

nei da så 50mm'n til nikon er skarp den altså. spesiellt ved f 3.5 til 4 :p

Lenke til kommentar

Var greit i starten når sn0dig fortalte om oppgraderingen sin, at den ville dra bildebehandlingen bedre, men så skle det ut, ble litt mer fordypende i den saken. Neste gang tar vi det i hardware forumet :)

 

Hvordan er fotoværet rundt forbi i landet?

 

Rogaland= avogtil overskytet med regn og +5-12 grader, sola og den blå himmelen har sagt hallo et par dager. Ellers opphold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...