Simon Aldra Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 På tross av junkiens lite ønskelige tone syns jeg han hadde et par ganske gode bilder i BK, når jeg tok en titt på dem. Men meg om det. - http://www.slrgear.com/reviews/showproduct...uct/1227/cat/69 SLR-Gear har testet 14-45 til m4/3. I'd call that gode resultater. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Yahuz, nytt kjøp Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Yahuz, nytt kjøp Du bør ta på deg hjelm ved neste foto-treff; begynner å friste den bag'en din nå Fikk du testet litt idag ? Det var jo pent vær. Tom Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Var det så at den nye Jams Bånn filmen ikke var noe bra el?? Anyone? Filmen var bra den Ikke beste bond-filmen som er, men bra likevel. Bond kom seg ikke under dyne med kvinner denne gangen var kun litt uskyldig kyssing èn gang. Neida, han fikk seg med Fields.. Men ikke med hu fineste ;D Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Men selv om jeg er glad for at vi er kvitt ham, med den dårlige stemningen han har klart å skape i hver eneste tråd, så synes jeg kanskje at permban var litt strengt. Han gjorde det jo ikke for å unngå en ban på den opprinnelige brukerkontoen, men som et utslag av manglende evner til å forstå de enkleste spilleregler. 6 mnd ban kunne kanskje fått han ned på jorden igjen, men det motsatte kunne også hendt. Det hadde vært en fare for at han kommer tilbake enda verre, med messiaskompleks og et selvbilde som den evige jøde. Noe som sikkert ville vært helt ulidelig å være vitne til. Nå skal vi, ideelt sett, ikke diskutere moderatoravgjørelser, utestengelser og advarsler på forumet. Er man uenig i en moderatoravgjørelse, eller har spørsmål vedrørende det, kan det rettes en PM til den aktuelle moderator (hvis man vet hvem det er), en moderator man kjenner litt fra før eller direkte til forumstyret. En generell regel er at vi aldri permbanner brukere før de har fått sin dose advarsler og minst en midlertidig utestengelse av en viss lengde. Vi gir alle en sjanse. Er man permbannet, så har man gjort seg fortjent til det over lenger tid, uten å ha vist tegn til bedring, med andre ord. Det er visse unntak, som for eksempel spam-brukere (bare for å gjøre det klart, Aksjetrading/Street_junkie var ikke regnet som dette). Regner derfor denne diskusjonen som avsluttet på forumet Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=533806 Oisann! Tenkte, hva i helsikken, til jeg leste det var over en gruve... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Kjøp Nikon... Eller Olympus. Så, jeg hører at optikken din feilfokuserer en del? Kjøp Olympus, gutten min. Utstyret til Marius Olsen er aldri feilfokusert, det er verden som er ut av fokus. (Chuckie-wannabe) Noen som har dannet seg en mening om Robert Mapplethorpe? Var han så stor som det sies? Eller var broren større? Robert har jeg hørt om siden jeg begynte å lese om foto. Han regnes som en av de store. Men var også kontroversiell, delvis pga. legning, oppførsel og bildemateriale. Selvprotrettet med pisken er ikke noe jeg ville hatt på veggen, for å si det slik ... Men han har også tatt mange flotte bilder av blomster, kjendiser osv. For oss som har levd en stund (Hei PM) så kan det være av interesse å nevne at han tok bildet til forsiden av Patti Smith albumet Horses. Tom Hadde svar til den... Aksje ble permanent bannet og fersket da han prøvde å lage seg en ny bruker på forumet. Bannet følger personen såvidt jeg vet og ikke nicket. At ikke du av alle PM ikke forsto at dette var aksje i løpet av de 5-10 første innleggene hans overasker meg. Det skinte jo aksje lang vei.. Uten å si at det er sånn det er så er det vel flere som ønsket å ha Marius innpå forumet enn aksje. Jeg avslørte ham allerede etter 1. post jeg leste fra narkisen, så det skal du ikke være redd for. Men det var vanskelig å kjenne ham igjen før jeg overhodet leste noe fra ham, i og med at jeg har vært borte fra BK en stund. Det er derfor jeg spør, for jeg ble ikke klar over gatenarkisens eksistens før i går kveld. Og derfor spør jeg om det ble permban, siden jeg ikke har vært tilstede. Og det er 110% krystallklart at vi heller ønsker oss et snes Marius foran en aksje, men strengt tatt ønsker vi oss ikke et snes Marius heller. Det holder veldig lenge med en. Men selv om jeg er glad for at vi er kvitt ham, med den dårlige stemningen han har klart å skape i hver eneste tråd, så synes jeg kanskje at permban var litt strengt. Han gjorde det jo ikke for å unngå en ban på den opprinnelige brukerkontoen, men som et utslag av manglende evner til å forstå de enkleste spilleregler. 6 mnd ban kunne kanskje fått han ned på jorden igjen, men det motsatte kunne også hendt. Det hadde vært en fare for at han kommer tilbake enda verre, med messiaskompleks og et selvbilde som den evige jøde. Noe som sikkert ville vært helt ulidelig å være vitne til. og den... Men selv om jeg er glad for at vi er kvitt ham, med den dårlige stemningen han har klart å skape i hver eneste tråd, så synes jeg kanskje at permban var litt strengt. Han gjorde det jo ikke for å unngå en ban på den opprinnelige brukerkontoen, men som et utslag av manglende evner til å forstå de enkleste spilleregler. 6 mnd ban kunne kanskje fått han ned på jorden igjen, men det motsatte kunne også hendt. Det hadde vært en fare for at han kommer tilbake enda verre, med messiaskompleks og et selvbilde som den evige jøde. Noe som sikkert ville vært helt ulidelig å være vitne til. Nå skal vi, ideelt sett, ikke diskutere moderatoravgjørelser, utestengelser og advarsler på forumet. Er man uenig i en moderatoravgjørelse, eller har spørsmål vedrørende det, kan det rettes en PM til den aktuelle moderator (hvis man vet hvem det er), en moderator man kjenner litt fra før eller direkte til forumstyret. En generell regel er at vi aldri permbanner brukere før de har fått sin dose advarsler og minst en midlertidig utestengelse av en viss lengde. Vi gir alle en sjanse. Er man permbannet, så har man gjort seg fortjent til det over lenger tid, uten å ha vist tegn til bedring, med andre ord. Det er visse unntak, som for eksempel spam-brukere (bare for å gjøre det klart, Aksjetrading/Street_junkie var ikke regnet som dette). Regner derfor denne diskusjonen som avsluttet på forumet crap, du ødelegger alt! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Yahuz, nytt kjøp Selge tamronen for å kjøpe vidvinkel, eller blir det tele som er neste? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 http://media.aftenposten.no/archive/00897/...jpg_897860a.jpg Sjekk exif. D200, 300mm, f/2.8, ISO1000 og 1/20s. Ikke ille å få en skarp eksponering på efl 450mm med 1/20s.. IS kombinert med monopod, kanskje? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Det er ettellerannet midt i bildet som gjør at bildet for meg fremstår som meget dårlig. Klarer ikke heelt putte fingeren på det. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Yahuz, nytt kjøp Selge tamronen for å kjøpe vidvinkel, eller blir det tele som er neste? Selge tamronen for å ha noe å leve på xD; Har ikke noe kjempe stort behov or skikeklig tele eller vidvinkel enda. Kjøper jo 5D og da blir 24 mmm ganske vid. Men lekt meg med tanken på kjøpe en tokina elelr en sigma 12mm som skikkelig vidvinkel da de går på FF hus. Heh. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Fant en nyttig exif editor i dag hvis noen er interresert... http://www.opanda.com/en/iexif/download.htm Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Det er ettellerannet midt i bildet som gjør at bildet for meg fremstår som meget dårlig. Klarer ikke heelt putte fingeren på det. Det er ikke det beste bildet jeg har sett i mitt liv, men det er ikke til å nekte på at det er ganske skarpt om vi tar brennvidde og lukketid i betraktning. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Tihi, snakket om motivet. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 hahaha, fantastisk ! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 I mitt galleri så må man være innlogget for å kunne se bildene, hvorfor er det sånn? (Snekkern sine bilder vises jo når man ikke er innlogget, er det en lur måte han bruker når bildene legges inn?) Lenke til kommentar
M.H Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Har nettopp vært ute på tur. Med kamerasekken på ryggen og ganske gode forhold for å få noen greie bilder, virket det som en grei søndagsmorgen. Men må ha vært den minst givende fototuren på lenge. Spølte vekk over 2 filmer, men misstenker at det ble mest bare tull. Nesten så jeg ikke har lyst til å fremkalle dem engang. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Tihi, snakket om motivet. Hahaha! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Motivet.. noe kun en Olsen kan like. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Du gode gud så forferdelig 128kbps mp3 høres ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå