Karl-Peder Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Etter noen ukers fravær har jeg testet BK i dag og i går, og der er det sannelig i ferd med å utvikle seg spindelvev for tiden. Det er da forferdelig få som er aktive disse dagene. Har dere mistet interessen nå som Aksje har fått reisepass? Jeg tenkte å kommentere et av bildene dine i natt, men jeg ble så trøtt at jeg ga opp å prøve å skrive en saklig kommentar, og nå skal jeg til Sverige, så det får bli når jeg kommer tilbake igjen i morgen.. Fem og en halv times søvn må man da nesten være fornøyd med... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Etter noen ukers fravær har jeg testet BK i dag og i går, og der er det sannelig i ferd med å utvikle seg spindelvev for tiden. Det er da forferdelig få som er aktive disse dagene. Har dere mistet interessen nå som Aksje har fått reisepass? Streetjunkie - glimrende hamskifte spør du meg. Han viste kanskje starten på et spennende nytt kapittel i livet som fotograf der. Hva var det han het han tyske journalisten som jobbet undercover på sytti og åttitallet for å avsløre urettferdigheter? Han som til slutt endte med direkte berufsverbot på grunn av sine journalistiske stunts. Kanskje Aksje satset på å leve sammen med folket på høyden for å lage skikkelige dypdykk i samfunnet nå? Han satset i hvertfall på en karriere med ny identitet som var passende for en slik posisjon. Noen som vet om hans kriminelle handling kvalifiserte til permban? Det var ikke mye bra i de bildene hans, og oppførselen hans provoserte mange. Grunnen til at han ble bannet er at han laget seg ny bruker etter at han fikk beskjed om å holde seg unna forumet. Hvorfor BK'n ikek interesserer meg vet nok de fleste, men det er synd at det er slik. Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 1. Få fikset utløseren til 30D'en - etter siste service, så er knotten upresis Upresis som i at det ofte kan gå opptil noen sekunder fra du presser inn utløseren til lukkeren går av? Sliter med det samme selv og skulle gjerne fått fikset det. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Kjøp Nikon... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 1. Kalibrering 2. Batteri + filter 3. 5D 4. 70-200 f4L Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Ser ut som om VG sliter litt nå; "VG er dessverre utilgjengelig På grunn av røykutvikling i et av servererommene til vår hostingleverandør er VG desverre utilgjengelig. Hostingbygget er evakuert og strømmen er skrudd av Vi kommer med mer så fort vi vet mer. " Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Da var 24-70/2.8 levert inn til service Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Noen som kjeder seg? http://woodgears.ca/eyeball/index.html Var det ikke kameraet ditt som var trouble da marius? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 De fant visst ut at det er objektivene mine (alle) som er feilfokusert :S Vidvinkelen lar jeg være, merker det ikke noe spesielt på den uansett, AF-fine tune klarer å gjøre opp, og makroen bruker jeg bare manuelt uansett, men 24-70/2.8 må nok inn... 4-6 uker igjen å vente da Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 HØ?? Prøvde ikke vi 24-70 på mitt da? det funket jo fint om jeg ikke husker feil. Mener også at du prøvde tokinaen min og at den feilfokuserte der også, men den gjør ikke det på mitt... Merkelig at du skal ha så sykt flaks med utstyret da... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Jeg vet bare at de sa at deres 24-70/2.8 også feilfokuserte på kameraet mitt og deres kamera, mens 105/2.8VR macro fungerte 100% på mitt hus... Men det er logisk at Kamerahuset ikke er feilen, egentlig... Da jeg fikk tilabke kameraet nå så så det ikke ut til at noe var endret, men det var visst testet ut ifra et 100% perfekt objektiv på testlaben... Så vi får se når jeg får det tilbake... Synd å være uten gromobjektivet, men jeg bruker det ikek mye om dagen så det går vel bra... Ser fram til 70-200VR nå Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 hehe.. ok, når tenker du å handle da? Spyder til utlån enda? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Handler når jeg har cash... Spydern ligger fint her dne, du får låne'n til uka, må på jobb om 2 strakser... Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Okidok.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Satt å prøvde å lage en template til hjemmesiden min, men etter jeg hadde lagt hovedsiden, fant jeg ut hvor mye arbeid det ville bli å lage hele siden, at jeg gadd ikke mer. For satse på noe annet. Grått, regn, vind, overskyet og kaldt. Perfekt til å prøve ut 24-105mm, eller ikke >.< Lenke til kommentar
fototim Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Hva var det han het han tyske journalisten som jobbet undercover på sytti og åttitallet for å avsløre urettferdigheter? Han som til slutt endte med direkte berufsverbot på grunn av sine journalistiske stunts.Tipper du tenker på Günter Wallraff Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Satt å prøvde å lage en template til hjemmesiden min, men etter jeg hadde lagt hovedsiden, fant jeg ut hvor mye arbeid det ville bli å lage hele siden, at jeg gadd ikke mer. For satse på noe annet. Grått, regn, vind, overskyet og kaldt. Perfekt til å prøve ut 24-105mm, eller ikke >.< Om skinnet skal være det samme er det null stress, med mindre du skal ha Flash osv, det har jeg ikke orket å satt meg inn i. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Jeg kjøpte en Kata-sekk forrige uke. ... Katta i sekken? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Jeg kjøpte en Kata-sekk forrige uke. ... Katta i sekken? Najs! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Noen som har dannet seg en mening om Robert Mapplethorpe? Var han så stor som det sies? Eller var broren større? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå