Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Giften sitter vel i hodet uansett?

I tenna om ikke jeg tar helt feil...

Ja, men jeg tipper den ikke lages i tenna, altså man vil sannsynlig få i seg gift selvom man ikke knasker på ei tann...

Giften sprøytes ut i gjennom tennene ja, men ligger ikke der.

Slik jeg trodde anatomien til slangen var, var at tennene gikk bakover i hodet. Uansett tok jeg litt feil, da det er et "giftrom bak tennene" ;)

post-152777-1226615006_thumb.jpg

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar
Vertex 300 var større enn forventet...

Den virker faktisk jævlig sweet. Bare et problem. Den koster 800 kroner mer enn Computrekker.. :/

Prisen er ikke problemet, tror bare den blir for lang... Når den er så dyp så kan jeg sikekrt ha 24-70mm + 150mm'ern på høykant, og da tror jeg ikke jeg trenger den så lang... Får vel vurdere Vertex 200...

Lenke til kommentar
Forresten, noen tips til ønskeliste i forbindelse julen? Det bør gjerne være kompatibelt med 4/3. :p

7-14mm :cool:

7-14 er blitt jævla billig nå, da! :woot: 9999,- hos JapanPhoto! Kostet rundt 14 000 før.

Men det er fortsatt litt dyrt, og jeg har mer bruk for noe slikt som 25/1.4.

Enten verdens ~beste normalobjektiv med AF, i produksjon, tilgjengelig og innen rimelig pris eller verdens nest beste vidvinkelzoom (7-14 er bare f/4).

Har du vurdert Computrekker? Har brukt en en dag, og den er rett og slett veldig fin å bruke. Men er bare litt skeptisk til om jeg får plass til laptop.

Liker ikke sekken, og jeg bruker ikke å dra med PC heller. Blir en vertex, eller en av photo/pro/nature trekkerne...

Ser den. Dette er faktisk jævlig vanskelig. Harumpf.

Lenke til kommentar
Jeg trenger en fotosekk!

Edit: Bør ideelt romme E-3, 14-54, 50-200, FL-50R, E-400, Metz-blitsen, softboks, et par blokker, masse penner, en del kabler, OM-2, 28/50/100.

:p

Har akkurat bestilt en Apollo camera bag på ebay. Regner med jeg har den om ei uke eller to. Ser i hvertfall bra ut på bildene, som jeg har linka til tidligere.

Lenke til kommentar
Fikk 57 bilder på 1 min jeg, 197 på på en 4GB, D300 klarer det ikke...

100 bilder på 19 sek.. slå den du :p

Ok: 104 bilder på 5 sek :p

20 bilder i sekundet?

21 for å være nøyaktig.

"man mot natur" på discovery :)

Litt mer mat-lignende saker på menyen denne gangen.

Tom

Bear Grylls er faen meg kongen, fanger ei svær øgle i elva med bare hendene.

-bear går bort til et kadaver og bøyer seg ned og plukker opp ei bille- "this contains lots of proteines" *knask*

Mja, eneste problemet er at det blir så dårlig gjennomført. Greit han gjør alt mulig sprøtt, men det blir teit når han flyter nedover en elv og plutselig har han en redningsvest under genseren. Hvis det er slik at han kun skal benytte seg av kniven, flaska og det han har på seg (han hadde ikke redningsvest nei..), samt vise folk hvordan det bør gjøres, så bør han som topptrent soldat klare det uten hjelpemidler.

Bear Grylls er da ikke så tøff av seg. Fotografen hans derimot - han er tøff. Har en liten teori om at det er Lars Monsen.. med en campingvogn på ryggen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...