ZoDz Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Haha, filma med N95 8gb Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 "man mot natur" på discovery Litt mer mat-lignende saker på menyen denne gangen. Tom Bear Grylls er faen meg kongen, fanger ei svær øgle i elva med bare hendene. -bear går bort til et kadaver og bøyer seg ned og plukker opp ei bille- "this contains lots of proteines" *knask* Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Giften sitter vel i hodet uansett? I tenna om ikke jeg tar helt feil... Ja, men jeg tipper den ikke lages i tenna, altså man vil sannsynlig få i seg gift selvom man ikke knasker på ei tann... Giften sprøytes ut i gjennom tennene ja, men ligger ikke der. Slik jeg trodde anatomien til slangen var, var at tennene gikk bakover i hodet. Uansett tok jeg litt feil, da det er et "giftrom bak tennene" Endret 13. november 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Bear Grylls spiser frosk Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Vertex 300 var større enn forventet... Den virker faktisk jævlig sweet. Bare et problem. Den koster 800 kroner mer enn Computrekker.. :/ Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Vertex 300 var større enn forventet... Den virker faktisk jævlig sweet. Bare et problem. Den koster 800 kroner mer enn Computrekker.. :/ Prisen er ikke problemet, tror bare den blir for lang... Når den er så dyp så kan jeg sikekrt ha 24-70mm + 150mm'ern på høykant, og da tror jeg ikke jeg trenger den så lang... Får vel vurdere Vertex 200... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Har du vurdert Computrekker? Har brukt en en dag, og den er rett og slett veldig fin å bruke. Men er bare litt skeptisk til om jeg får plass til laptop. Forresten, noen tips til ønskeliste i forbindelse julen? Det bør gjerne være kompatibelt med 4/3. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Forresten, noen tips til ønskeliste i forbindelse julen? Det bør gjerne være kompatibelt med 4/3. 7-14mm Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Har du vurdert Computrekker? Har brukt en en dag, og den er rett og slett veldig fin å bruke. Men er bare litt skeptisk til om jeg får plass til laptop. Liker ikke sekken, og jeg bruker ikke å dra med PC heller. Blir en vertex, eller en av photo/pro/nature trekkerne... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Forresten, noen tips til ønskeliste i forbindelse julen? Det bør gjerne være kompatibelt med 4/3. 7-14mm 7-14 er blitt jævla billig nå, da! 9999,- hos JapanPhoto! Kostet rundt 14 000 før. Men det er fortsatt litt dyrt, og jeg har mer bruk for noe slikt som 25/1.4. Enten verdens ~beste normalobjektiv med AF, i produksjon, tilgjengelig og innen rimelig pris eller verdens nest beste vidvinkelzoom (7-14 er bare f/4). Har du vurdert Computrekker? Har brukt en en dag, og den er rett og slett veldig fin å bruke. Men er bare litt skeptisk til om jeg får plass til laptop. Liker ikke sekken, og jeg bruker ikke å dra med PC heller. Blir en vertex, eller en av photo/pro/nature trekkerne... Ser den. Dette er faktisk jævlig vanskelig. Harumpf. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Huff. 30"-ern min er så langt ute i granskauen at jeg ikke lenger får sporet den :/ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg har forresten funnet ut at den britiske monarken kan endre navn på deler av Storbritannia. Hadde jeg vært konge hadde jeg endret Lancashire til Rockwellshire. Bare en tanke. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg trenger en fotosekk! Edit: Bør ideelt romme E-3, 14-54, 50-200, FL-50R, E-400, Metz-blitsen, softboks, et par blokker, masse penner, en del kabler, OM-2, 28/50/100. Har akkurat bestilt en Apollo camera bag på ebay. Regner med jeg har den om ei uke eller to. Ser i hvertfall bra ut på bildene, som jeg har linka til tidligere. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Fikk 57 bilder på 1 min jeg, 197 på på en 4GB, D300 klarer det ikke... 100 bilder på 19 sek.. slå den du Ok: 104 bilder på 5 sek 20 bilder i sekundet? 21 for å være nøyaktig. "man mot natur" på discovery Litt mer mat-lignende saker på menyen denne gangen. Tom Bear Grylls er faen meg kongen, fanger ei svær øgle i elva med bare hendene. -bear går bort til et kadaver og bøyer seg ned og plukker opp ei bille- "this contains lots of proteines" *knask* Mja, eneste problemet er at det blir så dårlig gjennomført. Greit han gjør alt mulig sprøtt, men det blir teit når han flyter nedover en elv og plutselig har han en redningsvest under genseren. Hvis det er slik at han kun skal benytte seg av kniven, flaska og det han har på seg (han hadde ikke redningsvest nei..), samt vise folk hvordan det bør gjøres, så bør han som topptrent soldat klare det uten hjelpemidler. Bear Grylls er da ikke så tøff av seg. Fotografen hans derimot - han er tøff. Har en liten teori om at det er Lars Monsen.. med en campingvogn på ryggen Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Oppstilling i -16 grader er dårlig stemning. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hehe... Monsen med ei svær kabe vogn på ryggen... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Oppstilling i -16 grader er dårlig stemning. Det blir kaldere ... Tom Lenke til kommentar
M.H Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 -16 i indre troms er ikke uvanlig. Under -20 er vel heller ikke så uvanlig tror jeg. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Sant det. Er vel mildt nå i forhold til temperaturen om en eller to måneder. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Berre å leite etter gode, varme hanskar som fortsatt gir deg muligheit til å bruke kamera uten problemer. Stabbursdalen i -35 uten praktiske hanskar var kaldt. Måtte av med hanskane for kvart bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå