gorpium Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Puh.. Hasselblad og Phase One kan legge seg flat for det der. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 pure perfection. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Pure madness Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Pur faenskap Er usikker på hvor brukervennlige RED kameraene er. Men det er mye spennende teknologi Tom Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Dei kan iallfall tilpassast i veldig stor grad, so ein kan konfigurere dei slik ein sjølv vil. Litt meir: http://reduser.net/forum/showthread.php?t=21835&page=3 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Hvem er det som bruker slikt utstyr? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Jeg. Not. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Hvem er det som bruker slikt utstyr? Sikkert ganske mange som geldeleg pungar ut for noko slikt. Nokon som veit når det blir lansert? Må vere mogeleg å få testa på eit vis. =D Endret 13. november 2008 av KimNK Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Ahh... sette Mamiya optikk på den sensoren der må være himmelsk. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Hvem er det som bruker slikt utstyr? filmfolk som driver filminnspilling. Både proffe prodksjoner og indifilmskapere. Jeg var selv veldig interesert i dagens avduking da scarlet absolutt ville vært et drømmekamera til en lavbudsjettsdokumentar som skal lages neste sommer. Men desverre blir nok leveringstiden for lang. Disse kameraene (eller skal man si komponentene) kommer til å endre filmbransjen. Det er i alle fall min spådom. Canon, JVC og Sony blir spilt helt ut over sidelinjen nå, men det blir spennende å se hvilke mottrekk de gjør. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 omg :| 261 megapixels Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 omg :| 261 megapixels Det samme tenkt jeg da jeg så min commodore 64 for første gang. OMG 64kb!!!!!! I`m gonna rock this world with my 64 kb!!!!! Eller ISDN lnje da den først kom. OMG ,med denne linje klarer jeg å pushe hele 4 pron jpg bilder på 15 minutter Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Og på den tida var det vel ikke skikkelig pron heller. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 omg :| 261 megapixels Det samme tenkt jeg da jeg så min commodore 64 for første gang. OMG 64kb!!!!!! I`m gonna rock this world with my 64 kb!!!!! Eller ISDN lnje da den først kom. OMG ,med denne linje klarer jeg å pushe hele 4 pron jpg bilder på 15 minutter LoL... veitt. ting utvikler seg. men 261mpix... rått mann. enda sykere er jo 28K @ 25fps Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Husker tiden da Sabrinas musikkvideo "Summertime love" var å betrakte som noe av det mest erotiske man fikk se.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 føkk føkk føkk... noen fler som har fått denne: You must enter a topic title longer than 2 characters på bildekritikken? får samme meldingen i både opera og IE.. nå begynner å bli irritert... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 RED Scarlet er jo i høyeste grad aktualt for fotografer =) Prisen er jo heller ikke så ille.. Sånn om du sammenligner med dagens high end kameraer.. =) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Dewil: Skriv minst tre ord i emnetittelen. Endret 13. november 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 RED Scarlet er jo i høyeste grad aktualt for fotografer =) Prisen er jo heller ikke så ille.. Sånn om du sammenligner med dagens high end kameraer.. =) Ja det er mulig, men jeg frykter at det kommer til kort i forhold til SLR-produsentene som virkelig kan stills. RED er vel filmfolk og selv om de mener kamerane skal være en cross-over mellom stills og video, så tror jeg ikke de kan matche dedikerte speilreflekskameraer på funksjon eller brukervennlighet. Blir litt sånn som Canon 5d mk II og video: det kan filme, men ingen filmfolk vil bruke det fremfor et dedikert videokamera (med mindre man har helt spesielle behov.) Men det er klart, jeg kan jo fort ta feil her. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Er det noen som har sett den nye idiot-reklamen til Sony på TV. Den med telefonen med 8MP, så du kan printe så store bilder du vil? Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå