Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

20m? Hva slags bil kjører du?

Limo? :p

huff, savner småbyen i nærheten av der jeg kommer fra, mye lettere både å være bilist og fotgjenger. det er tilogmed mulig å parkere i sentrum uten å bli ranet av en jævla automat og :p

Ja, den fordømte parkeringsavgifta i Trondheim.. :thumbdown:

Sånn er det enkelt her i Verdal: Ingen avgift, ingen parkeringsvakter. ;)

+masse lotto billionaires :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uansett.

Noen som vet om dette er et ok kjøp?

http://www.datakjeden.no/trondheim/PartDet...spx?q=p:1827924

Har fire slike selv (ymse antall gigabyte, kjøper snart en på 500GB tenker jeg). Er veldig fornøyd. De er så godt som lydløse, og egenskapen at den trekker strøm gjennom USB porten er en stor fordel så man slipper store, klumpete strømforsynere som tar opp minst et strømuttak. Synes også de er tålelig raske, og de blir ikke så varme at jeg er redd for at det er usunt for disken.

Eneste problemet jeg har merket, er at kabelen på den ene disken ikke er helt god lenger. De er jo tatt med rundt omkring en del så mulig den har fått en knekk. Men de bruker standard mini-USB, så det er bare å kjøpe en ny kabel i såfall, og ettersom jeg aldri bruker diskene samtidig så låner jeg kabelen til en av de andre.

Lenke til kommentar
Bare en liten smule lei av praten om utstyret han låner, går jo ikke et innlegg uten at det nevnes...

Og han er i tillegg Canonist, mulig det endrer seg etter militæret...

Haha. Vil jo bare ytre min erfaring med Nikon Olsen - for som du sier, så er jeg jo "Canonist".

Det endrer seg nok ikke. Liker noe, men enkelheten til Canon faller mer i smak.

Lenke til kommentar
Bare en liten smule lei av praten om utstyret han låner, går jo ikke et innlegg uten at det nevnes...

Haha. Vil jo bare ytre min erfaring med Nikon Olsen - for som du sier, så er jeg jo "Canonist".

Dårlige bilder, enkelt og greit...

Lenke til kommentar

Dårlige bilder, enkelt og greit...

Er det ikke Nikon som tar dårlige bilder? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Menyen til Nikon er mye mer forståelig enn i Canonen. Hadde en kompis som hadde 350D og som manøvrerte seg bedre i mitt D50 enn i sitt eget kamera, og da hadde han ikke brukt mitt nevneverdig.

Ser det selv når jeg låner et canon kamera, finner ikek noe der inne. Vanesak selvfølgelig...

Det ytre til Nikon er også mye bedre enn hos Canon. Canon blir altfor lite for meg sålenge det ikk er 1D-serie... 5D'n har jeg ikke tatt så mye på, så er litt usikker der.

Det lille displayet til Canon er derimot mer velplassert enn hos Nikon, selv om D3 nå har det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...