Karl-Peder Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Foreldresnylter, avløser og arbeidssøker. Lurer også litt på det med ambulansesaken, men unnlater å stille direkte spørsmål, da jeg ikke orker å få advarsler slengt etter meg for noe jeg egentlig ikke engasjerer meg spesielt mye i. ;p Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Noen som kjenner til Apollo kamerasekk, som selges på ebay Stilte spørsmålet på en annen tråd i også, men ikke den helt store responsen. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Et oveerveiende flertall av de faste brukerne, meg inkludert, er glade amatører. I tillegg så finnes det en og annen proff som stikker innom en gang hvert jubelår. Men de fleste som lever av foto, får nok metta si i løpet av en arbeidsdag. Derfor holder de fleste proffer seg langt vekk fra fotonettsteder. Vanker du så sjeldent i mine tråder at du ikke ser at jeg er her inne hver dag? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 ... Lurer også litt på det med ambulansesaken, men unnlater å stille direkte spørsmål, da jeg ikke orker å få advarsler slengt etter meg for noe jeg egentlig ikke engasjerer meg spesielt mye i. ;p Jeg spurte, og har ikke fått advarsel. Men fikk jeg svar? Nei. Og, det, tar jeg som et svar. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 ... Lurer også litt på det med ambulansesaken, men unnlater å stille direkte spørsmål, da jeg ikke orker å få advarsler slengt etter meg for noe jeg egentlig ikke engasjerer meg spesielt mye i. ;p Jeg spurte, og har ikke fått advarsel. Men fikk jeg svar? Nei. Og, det, tar jeg som et svar. Det sier vel sitt når man unnlater å svare på slike spørsmål, ja. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Leser dere det som står på linken finner dere det ut... Etter å ha lest alt, + intervjuet med sjåføren har jeg endret synet mitt på det som skjedde... Før mente jeg ambulansefolka var rasister/drittsekker, men etter intervjuet og rapport-utdragene endret det seg. Det handler om å se tingene fra to sider. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Vanker du så sjeldent i mine tråder at du ikke ser at jeg er her inne hver dag?HiHi. Legg merke til formuleringen de fleste. Du hører nok ikke til flertallet. Eller gjør du det i kraft av majestetis royalis Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Trenger ikke jobbe med det for å være proff... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Leser dere det som står på linken finner dere det ut...Leste linken. Den inneholder ikke stort annet enn en del påstander av typen jeg har vært ambulansesjåfør i mange år, og dermed er jeg ikke rassist, eller noe i den duren. Kan selvfølgelig stemme, men det er ikke stort annet enn påstander. Men slik jeg ser det, er ikke problemet selve ambulansesaken. Problemet er at en moderator, tar et offentlig standpunkt i en slik sak. Siden vedkommene moderator har slik makt, øver jeg litt selvsensur, og stopper der. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Synd at fyren blir kalt rasist fordi makkeren hans er det. Men begge to gjorde en hårreisende feilvurdering, og utdrag fra AMK-loggen kan tyde på at det var mer enn uaktsomhet inne i bildet. Begge to, samt personen på AMK, fortjener etter mitt syn å få sparken for udugelighet/uansvarlighet/ondsinnethet (stryk det som ikke passer). Det er lov å gjøre feil, men ikke så grove feil. Rasismespørsmålet er en avsporing fra det som egentlig er saken. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Tim, lest denne: http://www.aftenposten.no/amagasinet/article2688456.ece ? Endret 11. november 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Ja. Har du lest utdrag fra AMK-loggen/vitneutsagnene/uttalelsene fra legevakten/forbipasserende sykepleier? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Nei, link? Men syns uansett det er ganske klart jeg, når en pasient drar opp kølla å urinerer på personellet så ville ikke jeg trodd det var noe galt med fyren, fins folk som har gjort rarere ting. At de da ser på han som en sak for politiet syns jeg høres logisk ut, de er tross alt ikke hjernekirurger som vet at vannlating på en så bevisst måte er en følge av hjerneskade. Endret 11. november 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Lest denne: http://www.aftenposten.no/amagasinet/article2688456.ece ? Enhver sak har to sider, men man trenger ikke nødvendigvis å være enig med siste taler. A-magasinet er ikke mindre tendensiøse og ensrettede i denne fremstillingen enn media var da det stormet som værst - bare med motsatt fortegn. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 La oss nå si at det ikke var rasisme bak det hele. Skal ikke sykepersonell som ALDRI har fått noen kalger og anmerkninger få gjøre feil uten å bli hodejaget? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Sprettoppblits er greit å ha. Det gir deg mulighet for trådløs blitsstyring og det kan være handy. Ikke bare det. den kan og brukes som blitz Til tross for at blitzpolitiet hevder noe annet. Det angelsakserne omtaler som "flash" skriver vi som "blits" i Norge. Blitz er en gjeng sinte unge menn som digger å være mot fascisme. Folk på forummet, særlig her i Fotodelen... Kva jobber de som? Har dykk fotoyrker eller hobbyfotograf? Har litt lyst å vite dette Studerer fotojournalistikk, arbeider en del som frilansjournalist og fotograf. Det er vel lenge den Opelmodellen var på markedet. Og hva en gammel lastebil har med politiet å gjøre, vet jeg ikke. Og det er vel ikke alle som har trådløs blitsstyring via popup-blitsen. Kun Nikon-eiere hvis jeg husker riktig. Eller fungerer Oympus sitt system på samme måte ? Tom Hele rangen med Olympuskamera støtter trådløse blitser i kombinasjon med FL-36R og FL-50R. Altså rangen slik den er nå, ikke eldre modeller som E-1, E-300, E-330, E-500, E-400, E-410 og E-510. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) VG3 Media + JP Endret 11. november 2008 av ET-media Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Er det bare meg, eller begynner det å bli plagsomt lenge siden vi har hatt en fotoutfordring? /me er forøvrig sikkerhetssjef i en veldig stor pølsebod, så på jobben er jeg mest opptatt av at man ikke skal fotografere... Endret 11. november 2008 av Anew Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Folk på forummet, særlig her i Fotodelen... Kva jobber de som? Har dykk fotoyrker eller hobbyfotograf? Har litt lyst å vite dette Fotograf i Infoavdelingen til Hæren. (Førstegangstjenesten) Ellers tar jeg bilder av folk på si. Endret 11. november 2008 av gorpium Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Er det bare meg, eller begynner det å bli plagsomt lenge siden vi har hatt en fotoutfordring? Det er ikke bare deg. Kan finne på noe å gjøre i helgen, jeg. edit: Jeg jobber som programvare utvikler og potet i et firma som lager programvare for store televerk... Foto er kun hobby. Tom Endret 11. november 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå