ZoDz Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Vi har bare fått beskjed om slutten av november ihvertfall.. 17 november hadde vært farlig nær bursdagen min.. men jeg skal ikke bruke mer penger på fotoutstyr nå! Må bruke det litt mer! Hehe, jeg fyller 18, 23 november. Så kjøper 5d den 24. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Atrocious Agnete Brun (Dagbla') bruker visstnok Nikon-reim på sin 5D. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Vi har bare fått beskjed om slutten av november ihvertfall.. 17 november hadde vært farlig nær bursdagen min.. men jeg skal ikke bruke mer penger på fotoutstyr nå! Må bruke det litt mer! Hehe, jeg fyller 18, 23 november. Så kjøper 5d den 24. Da er jeg jammen 5 dager eldre enn deg, for jeg blir 18 den 18. Atrocious Agnete Brun (Dagbla') bruker visstnok Nikon-reim på sin 5D. Jeg kunne tenke meg D2x reim på 5Den og 1Nen... Den er så jæ.. brei og god. Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Hvorfor er det ille å bruke pop-upen i dagslys? Det trenger ikke å være ille, men han jeg så løpe rundt så du at var en som ikke tenkte noe særlig igjennom det. Han bare løp fram og tilbake, også så man popupblitzen en gang i blant. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Pop-up, hva er det? Finnes det kameraer med innebygd blits? Tåler ikke regn de da vel. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Pop-up, hva er det? Finnes det kameraer med innebygd blits? Tåler ikke regn de da vel. Olympus E-3. Say no more. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Hvorfor er det ille å bruke pop-upen i dagslys? Det trenger ikke å være ille, men han jeg så løpe rundt så du at var en som ikke tenkte noe særlig igjennom det. Han bare løp fram og tilbake, også så man popupblitzen en gang i blant. Hmm, kan så være... Men pop-up er ofte helt greit å bruke, og skal ikke undervurderes... .leif... Endret 11. november 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 2000,- Grei pris for 350D kit? For meg som selger, altså.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Igjen må man inn og fjerne ufinheter. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 @ Fredrik: Hvorfor støtte ambulansepersonalet i Ali Farah-saken? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Sprettoppblits er greit å ha. Det gir deg mulighet for trådløs blitsstyring og det kan være handy. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Sprettoppblits er greit å ha. Det gir deg mulighet for trådløs blitsstyring og det kan være handy. Ikke bare det. den kan og brukes som blitz Til tross for at blitzpolitiet hevder noe annet. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Folk på forummet, særlig her i Fotodelen... Kva jobber de som? Har dykk fotoyrker eller hobbyfotograf? Har litt lyst å vite dette Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Det er vel lenge den Opelmodellen var på markedet. Og hva en gammel lastebil har med politiet å gjøre, vet jeg ikke. Og det er vel ikke alle som har trådløs blitsstyring via popup-blitsen. Kun Nikon-eiere hvis jeg husker riktig. Eller fungerer Oympus sitt system på samme måte ? Tom Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Kva jobber de som? Har dykk fotoyrker eller hobbyfotograf?Eg er student.Og det er vel ikke alle som har trådløs blitsstyring via popup-blitsen. Kun Nikon-eiere hvis jeg husker riktig.Pentax har noko det same. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Folk på forummet, særlig her i Fotodelen... Kva jobber de som? Har dykk fotoyrker eller hobbyfotograf? Har litt lyst å vite dette VGS Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Olympus også. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Malerlæra. Yey ;_; Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 trygdesnyltar og dagdrivar Lenke til kommentar
fototim Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Et oveerveiende flertall av de faste brukerne, meg inkludert, er glade amatører. I tillegg så finnes det en og annen proff som stikker innom en gang hvert jubelår. Men de fleste som lever av foto, får nok metta si i løpet av en arbeidsdag. Derfor holder de fleste proffer seg langt vekk fra fotonettsteder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå