Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forskjellen på nye Nikon 60mm Micro og den gamle... ?

Den skal være bedre på åpen blender enn forrige versjon. I tillegg er det jo det åpenbare, AFS og nanocoating. At det har blitt et G-objektiv er det riktignok en del som synes er et setback, men nå er vel alle nyere Nikkorer av type G (eller "gjellet" som det populært blir kalt).

Lenke til kommentar
Forskjellen på nye Nikon 60mm Micro og den gamle... ?

Den skal være bedre på åpen blender enn forrige versjon. I tillegg er det jo det åpenbare, AFS og nanocoating. At det har blitt et G-objektiv er det riktignok en del som synes er et setback, men nå er vel alle nyere Nikkorer av type G (eller "gjellet" som det populært blir kalt).

 

Egenskaper på åpen blender betyr lite for meg - og iom at jeg strengt tatt ikke trenger AF-S så kan jeg altså like så godt gå for den gamle ? Har den gamle IF ?

Lenke til kommentar
olsen: Den nye avataren din er ikke like distraherende og digg som den forrige. Hva skjer med verden...

 

:

 

Skjer med Sherlock igjen da, Olsen? :p

 

Nei DET skulle du likt og visst ja...

 

Sherlock er mitt schizofrene jeg, som kommer fram når det farer troll rundt på Akam. Med hans krefter finner vi veien til heksegryta og sørger for at grytevokterne Super8man og katwoman-ryeng tar seg av trollets kjebne...

 

Uten veien til gryta kan ikke trollet drepes, men uten grytevokternes kraft kan det heller ikke drepes, så klokskap og rå makt spiller igjen på samme lag på den rette siden av loven, mens svinldertroll lurer rundt på børsen og sørger for at menneskene taper penger, men ikke lengre...

Lenke til kommentar

Vet at dere ikke har lov til å svare offentlig, men vi har jo mulighet for PM. Jeg er fryktelig nysgjerrig. Lurer på hva er denne trolldiskusjonen er for noe? Jeg ville sette pris på om dere enten kunne orrientere meg, eller ta denne debatten et annet sted.

 

EDIT: Takker, ømtrent som venta. Hadde mistanke til en ny profil selv.

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...