Anew Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 I believe mad props are in order for the young Mr. Holmes. Come again? mad props = kraftig ros Du fortjener kraftig ros for å ha tatt ut søpla, Sherlock. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Hehe, vet hva det er, bare litt usikker i hvilken sammenheng den kom i. Men nå lar vi denne episoden gli over, som alle de andre Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Forskjellen på nye Nikon 60mm Micro og den gamle... ? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Tok bussen til byen etter skolen i dag for å besøke JP. Trodde de hadde trådløs utløser til Nikon D300, men neida... Endte opp med å komme ut med blant annet Spyder 3 og 8GB kort... Spontankjøp er noe dritt Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Forskjellen på nye Nikon 60mm Micro og den gamle... ? Den skal være bedre på åpen blender enn forrige versjon. I tillegg er det jo det åpenbare, AFS og nanocoating. At det har blitt et G-objektiv er det riktignok en del som synes er et setback, men nå er vel alle nyere Nikkorer av type G (eller "gjellet" som det populært blir kalt). Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 G = ingen blenderring? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 G = ingen blenderring? Jepp. Burde fått mangellapp. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Tok bussen til byen etter skolen i dag for å besøke JP. Trodde de hadde trådløs utløser til Nikon D300, men neida... Endte opp med å komme ut med blant annet Spyder 3 og 8GB kort... Spontankjøp er noe dritt Alltid farlig å gå i godtebutikken med for mye penger i lomma Tom Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Forskjellen på nye Nikon 60mm Micro og den gamle... ? Den skal være bedre på åpen blender enn forrige versjon. I tillegg er det jo det åpenbare, AFS og nanocoating. At det har blitt et G-objektiv er det riktignok en del som synes er et setback, men nå er vel alle nyere Nikkorer av type G (eller "gjellet" som det populært blir kalt). Egenskaper på åpen blender betyr lite for meg - og iom at jeg strengt tatt ikke trenger AF-S så kan jeg altså like så godt gå for den gamle ? Har den gamle IF ? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 G = ingen blenderring? Jepp. Burde fått mangellapp. helt enig... savner denne selv på min sigma 150-500mm... rett og slett trist. olsen: Den nye avataren din er ikke like distraherende og digg som den forrige. Hva skjer med verden... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 olsen: Den nye avataren din er ikke like distraherende og digg som den forrige. Hva skjer med verden... : Skjer med Sherlock igjen da, Olsen? Nei DET skulle du likt og visst ja... Sherlock er mitt schizofrene jeg, som kommer fram når det farer troll rundt på Akam. Med hans krefter finner vi veien til heksegryta og sørger for at grytevokterne Super8man og katwoman-ryeng tar seg av trollets kjebne... Uten veien til gryta kan ikke trollet drepes, men uten grytevokternes kraft kan det heller ikke drepes, så klokskap og rå makt spiller igjen på samme lag på den rette siden av loven, mens svinldertroll lurer rundt på børsen og sørger for at menneskene taper penger, men ikke lengre... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Vet at dere ikke har lov til å svare offentlig, men vi har jo mulighet for PM. Jeg er fryktelig nysgjerrig. Lurer på hva er denne trolldiskusjonen er for noe? Jeg ville sette pris på om dere enten kunne orrientere meg, eller ta denne debatten et annet sted. EDIT: Takker, ømtrent som venta. Hadde mistanke til en ny profil selv. Endret 10. november 2008 av fototim Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 G = ingen blenderring? Jepp. Burde fått mangellapp. Det som irriterer meg litt er at de ikke lar oss bruke blenderringen på (digitale) speilreflekser (jeg har prøvd slik optikk på). Gi meg blenderring, så lever jeg greit med bare ett innstillingshjul. De er en gjeng med apekatter, det er det de er. Harumpf. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Min? Linje 1 eller 2? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Noen som har et kit-objektiv (18-55) som ligger og støver ned, som jeg kan overta for en symbolsk sum? Endret 10. november 2008 av Kurt Grusom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Det ble stor forskjell på skjermene etter kalibrering... Jey... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Var det enkelt å kalibrere, Olsen? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Mye peng for Spyder 3? Sitter å ser på bilder fra et plettfri eksemplar av 24-105mm. Tror det forsvinner et 4siffret tall fra kontoen imorgen. Må bare tenke meg om en ekstra gang. Endret 10. november 2008 av Pirja Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Stor forskjell som i før/etter eller forskjell på skjermane? Kalibrering er relativt enkelt, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå