Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elektronikk i microen er ikke å anbefale. Microen sender ut høyfrekvente radiobølger med høy intensitet. Dette vil indusere strømmer og spenninger i alt ledende materiale inni ovnen, noe som helt sikkert ta knekken på elektronikken i kameraet. Nå er vel kanskje kamerahuset av metall, slik at det skjermer en del mot radiobølger, men allikevel. IKKE FINN PÅ NOE SLIKT

Lenke til kommentar
Hvilket sinsykt utstyr er det disse folkene har ?

Det er nok ikke kamerautstyret som er det avgjørende for å få sånne bilder. Et fett teleskop må til - fortrinnsvis ett som følger stjernehimmelens rotasjon for laaange eksponeringer.

 

Noe helt annet: Jeg blir bare mer og mer imponert over D300. Bildene jeg tok i dag på 4-5000 iso blir rett og slett høyst brukbare. Greit nok at det er tonnevis av støy (jeg bruker som kjent nesten aldri støyfjerning), men når bildene nedsamples for skjermvisning, så forsvinner den fullstendig. På mine tidligere kameraer har alltid støyen forblitt ekstremt synlig selv ved nedsampling, men ikke denne... Pixelpeepers som Sherlock (;)) blir nok ikke like imponerte... :)

Lenke til kommentar
Om bare noen timer stikker vi til Egypt. *gliser*

 

Husk å vurder å ikke ta med slr ut i ørkenen på for eks atv safari... Makan til finkornet støv/sand skal man lete en stund etter... Jeg er utrolig gla for at jeg lot mitt ligge på hotellet hvertfall...

 

God tur uansett... *litt misunnelig* ;)

Jeg er Petnax-misbruker med DA*-optikk, så jeg tar sjansen. :)

 

God tur, Snirfle. =)

 

Edit: Og Aetius.. Eller husker jeg feil? :blush:

Stemmer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...