von-schnellfahrer Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Og jeg som egentlig ikke kan særlig mye om bond i nyere tid, bør vel da heller prioritere å få sett "Kurt blir grusom" tror det skal være en morsom film... Elsker morsome tegnefilmer... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Noen som vet navnet på fotografen som tar bilder av hester på Animal planet? De er en liten reklame, her er et bilde: http://animal.discovery.com/features/free-...ages/horse.html Hadde vært kult å se hans bilder, ser ut som det er HB som blri brukt... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Hasselblad... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) EXIF seier Tim Flach. Sein edit: Og han bruker tydelegvis Hasselblad ja: http://www.hasselbladusa.com/user-showcase/tim-flach.aspx Endret 8. november 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 EXIF seier Tim Flach. Haha, jeg tenkte utrolig nok å sjekke EXIF, men ombestemte meg da jeg ikke hadde fantasi nok til å tro at navnet sto der. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hihi En av grunnene til at mellomformat ikke kan brukes til sportsfotografering Nye Bond filmen var bah.. Skuffende eller drit bra? (Er ikke helt inne i de norske dialekten ) Skuffende.. men så er jeg ikke en ihugga Bond-fan. Daniel Craig er en dyktig Bond, i det minste. Han er flink, men er ingen Bond. Mangler sjarmen etter min mening. Det ble mer en standard actionfilm enn en ekte Bond-film.. Jeg skjønte ikke slutten helt 100% - må se den et par ganger før jeg forstår den tenker jeg Hehe, føler det samme. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Noen som også mener dette er mye støy til å være ISO 200? :S Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen som også mener dette er mye støy til å være ISO 200? :S Usedvanlig mye støy ja. Ca like mye støy som jeg fikk på mine 800 ISO bilder av skyer. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 hva er egentlig greia med at alle hater støy? øyet vårt har jo støy som en naturlig del av bildet det og... støyen i bildet der er lite sjenerende, og egentlig ganske ubetydelig (regner med det er en 1:1 crop?) greit nok, med litt agressiv støyfjerning kan man slippe støyen der, men da forsvinner jo detaljer. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 vs NX Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Det sier seg jo selv at dette ikke er "støy" i vanlig forstand - det er altså ikke iso-støy - se i de helt sorte partiene, som ellers ville vært støyfelle de luxe. Det er "noe" med skyer, som gjør at man av og til får "støy" på lav iso. Jeg vet ikke hva dette "noe" er, men magefølelsen sier at det har med fargeinterpoleringen å gjøre... For moroskyld - her er filen konvertert i Bibble: Endret 8. november 2008 av Anew Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hippig bruk av """"""" Anew Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vet noen her om scandinavianphoto er til å stole på? Vurderer å bestille batterigrep og blits derfra, men er ikke helt sikker.. Prisene deres er litt fristende, og jeg mener å huske at noen skrev noe positivt om dem, men jeg finner ingenting om dem i prisguiden.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hihi En av grunnene til at mellomformat ikke kan brukes til sportsfotografering Jeg mener det var noen som skjøt bilder med MF under OL i Bejing. Tror det var PM som linket til det. ScandinavianPhoto skal være til å stole på, skulle jeg tro. Noen som har handlet der? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 står jo ikke noe om dem i prisguiden siden de ikke har betalt seg inn i prisguiden. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg har handlet noen småting fra Scandinavianphoto et par ganger. Har ikkee hatt noen problemer med dem. Er vel et svensk firma om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Men har de ikke avdeling i Norge som de sender fra? Da gjelder vel Norsk lov også.. Mente å ha lest innpå sidene deres at man ikke betaler toll til Norge når man handler fra dem... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Så lenge nettbutikken retter seg mot det norske markedet (noe en norskspråklig side med innenfor .no-domentet må sies å gjøre...) så gjelder norsk forbrukerkjøpslov. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 En kjapp telefon til forbruker rådet vil da fort avsløre om noen har hatt problemer med butikken før. Greit å sjekke om man er itvil mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå