von-schnellfahrer Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Folk som bruker pels er idioter. Og det er Sarah Palin og. Om hun var en fellesnevner for alle kvinner, hadde jeg vært homofil. LETT! Sikkert lett å lure til sengs da Bare ta hun du Olsen, jeg skal i hverfall ikke balande meg inn i noe slikt.... Les hva han jeg siterte skrev... er det du skriver tidligere her ironi, noe jeg tolket det som, eller mener du at Palin er milf? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Hahahahaha! Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Hahahahaha! hva skjer... mulig jeg har blandet meg opp i noe jeg ikke har peiling på Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Argumenterer dere om hverandre nå? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Lo av du mistenkte Marius for å synes at Palin var MILF. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Hvor tar du flyet fra i morgen Petter? Fra JP Sandnes, der jeg vil være fra 10-15. Altså jeg skal ikke være med. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Lo av du mistenkte Marius for å synes at Palin var MILF. Får ikke håpe han tar det ille jeg beklager alle spekulasjoner.... Torsdag = Torsdagsklubben Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Folk som bruker pels er idioter. Og det er Sarah Palin og. Om hun var en fellesnevner for alle kvinner, hadde jeg vært homofil. LETT! Sikkert lett å lure til sengs da Bare ta hun du Olsen, jeg skal i hverfall ikke balande meg inn i noe slikt.... Les hva han jeg siterte skrev... er det du skriver tidligere her ironi, noe jeg tolket det som, eller mener du at Palin er milf? Hun er ikke SÅ ille da, men hovedpoenget var at om alle kvinner er like dumme som Palin, så vil det å få ei dame til køys være lettere enn å gå rett etter 1 pils. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Lo av du mistenkte Marius for å synes at Palin var MILF. Er hun ikke det da Tom Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Lo av du mistenkte Marius for å synes at Palin var MILF. Er hun ikke det da Tom Tom sitter hjemme og koser seg med bilder av Palin. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Ungkarslivet er herlig! Dorthe Skappel er vel en kvinne som stiller høyt i MILF-sjangeren. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Let's make this into a MILF-thread. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Er med på den! Men vi har jo prata så mye om foto tross alt. På tide å bli kjent med litt andre sider av folk her. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Biggest milf of all, Angelina Jolie... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Jeg foreslår at vi setter av 30 minutter på neste Akam-treff til å utveksle milf-bilder. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Biggest milf of all, Angelina Jolie... Oooohh yeeaaahhh! :D Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Noen som payer flybilletten? Vi snakker Mother I'd like to Facebook ja? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Noen som payer flybilletten? Vi snakker Mother I'd like to Facebook ja? Bruker ikke facebook, så det er ikke det jeg tenker på ihvertfall Og jeg sitter heller ikke her og koser meg med bilder av Palin, Pirja. Der er vel F = Forget Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 HAHA! Har sett Jeff Dunham flere ganger men aldri gittet å sett Peanut... Bummer! http://www.youtube.com/watch?v=HsQI6j0r1zc...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=EkBrg0ymuj0...feature=related (Ca 5.10min ut i filmen tar det av, topp på rundt 5.35 tror jeg, lo som et helvette!) http://www.youtube.com/watch?v=0FFHhOIylB0...feature=related Fy faen, dette gjorde godt! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Noen som kan fortelle meg hvilke ulemper jeg støter på ved bruk av ISO 100 vs ISO 200 på D300/D700/D3, utenom mindre lys på samme blender/lukkertid? Mer støy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå