Bruker-93156 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Folk som bruker pels er idioter. Og det er Sarah Palin og. Om hun var en fellesnevner for alle kvinner, hadde jeg vært homofil. LETT! Sikkert lett å lure til sengs da Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Folk som bruker pels er idioter. Og det er Sarah Palin og. Om hun var en fellesnevner for alle kvinner, hadde jeg vært homofil. LETT! Sikkert lett å lure til sengs da Bare ta hun du Olsen, jeg skal i hverfall ikke balande meg inn i noe slikt.... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Palin er stein stokka dum. Hørt lurofon samtalen mellom hun å frankrikets president? Er tragisk at folk i det hele tatt går på sånne. Endret 6. november 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Folk som bruker pels er idioter. Og det er Sarah Palin og. Om hun var en fellesnevner for alle kvinner, hadde jeg vært homofil. LETT! Sikkert lett å lure til sengs da Bare ta hun du Olsen, jeg skal i hverfall ikke balande meg inn i noe slikt.... Les hva han jeg siterte skrev... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/presiden...hp?artid=523873 Det jeg sa, Sarah Palin er stokk dum, som resten av kvinnfolka.... Jeg som trodde slike holdninger i praksis var utryddet i Norge i dag.. Så feil kan man altså ta. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Noen her som bor på Sunnmøre og kjenner seg igjen her? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) beste jeg har hørt... ler enda .. Seierstalen til Obama I look forward to tear the world down. To those who seek peace and security, We will defeat you. God bless America litt ut i sendingen her kan du høre selv: http://nl.nrk.no/podkast/aps/56/nrk_p3morg...-0700_26636.mp3 Endret 6. november 2008 av Dewil Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 beste jeg har hørt... ler enda .. Seierstalen til Obama I look forward to tear the world down. To those who seek peace and security, We will defeat you. God bless America litt ut i sendingen her kan du høre selv: http://nl.nrk.no/podkast/aps/56/nrk_p3morg...-0700_26636.mp3 Bullshit... det har han aldri sagt, men artig setning var det Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Noen her som bor på Sunnmøre og kjenner seg igjen her? Enkelte er altfor naiv ... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 beste jeg har hørt... ler enda .. Seierstalen til Obama I look forward to tear the world down. To those who seek peace and security, We will defeat you. God bless America litt ut i sendingen her kan du høre selv: http://nl.nrk.no/podkast/aps/56/nrk_p3morg...-0700_26636.mp3 Bullshit... det har han aldri sagt, men artig setning var det P3 har klippet litt i talene hans og kokt i hop en artig versjon Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) beste jeg har hørt... ler enda .. Seierstalen til Obama I look forward to tear the world down. To those who seek peace and security, We will defeat you. God bless America litt ut i sendingen her kan du høre selv: http://nl.nrk.no/podkast/aps/56/nrk_p3morg...-0700_26636.mp3 Bullshit... det har han aldri sagt, men artig setning var det P3 har klippet litt i talene hans og kokt i hop en artig versjon hehe... :!: hørte klippet nå.. Endret 6. november 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Tror foto.no er litt føkka. Jeg fikk helt blank mail der det bare var emne: "Foto.no: Ny kommentar til ditt bilde 'Kald på hendene'" Og så går jeg inn på mine bilder, og hva møter jeg der? Noen som ser feilen? Se nøye etter. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Lagt inn i dag? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Neida du, det er litt mer innlysene enn det. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Du har lagt inn 253000 bilder? Lenke til kommentar
magneska Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Bingo! Hehe, godt det er noen som er produktive! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Hvor tar du flyet fra i morgen Petter? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 En sånn har jeg fått også... er meget aktiv med å legge inn bilder på foto.no. betaler 3000kr i mnd for å få lov å legge opp så mange bilder :p Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Sikker på at det ikke er antall opplastete bilder på hele foto.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå