Bruker-93156 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 dere=flertall... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Oss som ikke tar bra bilder, så egentlig var det ironi, åsåå Ahhh, tok den. Endret 5. november 2008 av xBoffen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Neida, ikke ironi, helt alvorlig, som alltid... Jeg er alltid 100% seriøs... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Takk for den, marius, hyggelig å høre.. Hva hadde den kommentaren med politikk, som vi nå diskuterte, å gjøre, egentlig? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte -funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 woohoo... '!! jeg har fått bildet mitt i autofil fett.. øverst til høyre på side 73 Gøy gøy gøy.. hehe.. måtte bare Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 woohoo... '!! jeg har fått bildet mitt i autofil fett.. øverst til høyre på side 73 Gøy gøy gøy.. hehe.. måtte bare nice... fått penger for det? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 nah.. er med i autofil konkurransen til foto.no.. kunne gjerne tatt i mot noen penger for det men ;D Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jeg vil ha Eos 1V HS Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jeg vil ha Eos 1V HS Den finnes vel der ute, brukt? Men blir kanskje litt dyr? Jeg klarer meg med min EOS 3 Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Hehe. Vil heller ha OM4Ti med Zuiko 50/1.2 (eventuelt en 55/1.2 blacknose) Endret 5. november 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Kan få en Eos 1N for 1700 hos stavanger foto... Lønn in 5 and counting.. Ugh.. Får lønn samme dag som jeg skal på sesjon.. Jaja, kanskje jeg tar turen innom Stavanger foto og kjøper 1N etter at jeg har vært på sesjon.. noen som vet hvor lenge sånt varer egentlig? Endret 5. november 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Planer om å dra i militæret? Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Kan få en Eos 1N for 1700 hos stavanger foto... Lønn in 5 and counting.. Ugh.. Får lønn samme dag som jeg skal på sesjon.. Jaja, kanskje jeg tar turen innom Stavanger foto og kjøper 1N etter at jeg har vært på sesjon.. noen som vet hvor lenge sånt varer egentlig? Varierer vel hvor du havner i køa til å komme inn hos legen, alt etter hvordan rekkefølge de gjør det etter. Regner du fire timer så er du sikker, selv om det like gjerne kan ta to. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Planer om å dra i militæret? Haha. Planer om å ikke dra i militæret. Blir sliten bare av å tenke på det. Endret 5. november 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Nynorsk tentamen i morgen blæ. .. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 waat, tentamen i november. Stakkars. 24-105mm på meg i neste uke, klarte ikke prute ned til 6000,- >.< Skal få til 6500,- inkl frakt, og kanskje UV-filteret Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 TheHomeBoy:arrogante kuk dautrøtte ps: norges ken rockwell TheHomeBoy: yeah dautrøtte ps: .. and then some TheHomeBoy: mm I'd like to shove a 70-200 up his ass dautrøtte ps: 2.8 IS! TheHomeBoy: hihi ja Fuckin him with Canon dautrøtte ps: men 70-200 blir litt underkill.. 1200 5.6! TheHomeBoy: haha Grotesk samtale på msn Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Satt 4-5t på sesjon i Bergen. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Etter mine beregninger, skal jeg få ca 16k i lønning den 15, da kjøper jeg antakeligvis 70-200 f/2.8 is og 18 års dag den 23. 60 inviterte Satser på at jeg får noen kroner til 5d da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå