Garanti Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Me ditto. Noen som skal sitte oppe og følge med? Jeg fikk ikke lov http://www.wikihow.com/Stay-up-Late-Secretly Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Er det BARE jeg som synes Obama virker som en utrolig falsk, og lettere kvalm fyr? Oo Sånn, helt seriøst. Hadde vært grunn nok til å stemme på McCain for meg det.. Men såklart, sånn helt idielt er det jo jeg som burde blitt president. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Obama vant! Velkommen etter. Yes we did! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Våkna for en halvtime sida da. Rett inn på PC-en. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 ditto! når, presis, var resultatet klart? Sjekk her: SINNSYKT jevnt mange plasser! http://www.vg.no/nyheter/utenriks/presiden...s/valgkart.html @GARANTI: Den linken kom 10 min for sent :'( Hører dere talen til barack på nrk atm? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nå, Barack, skal du høre på et par ord fra meg. Du har vunnet. Du blir president. Gratulerer, forresten. Men en ting må du passe på nå. IKKE fuck opp alt. Takk. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Subject: You're being published in JPG Magazine Issue 19! Greetings, Petter! ... Your other submissions to Issue 19 were not selected. But the good news is that in addition to seeing your story in JPG Magazine, you also get a free 1 year subscription and US$100. Congratulations! America, FUCK YEAH! Endret 5. november 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Grattis Petter. Hva inneholder dette? Og hva gjalt det? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Spør igjen; Hva kan jeg ta for et pent brukt 30D, gjerne sammen med en tokina 19-35mm. Innspill noen? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Jeg ville tatt mellom 3500-4000kr pga 40D er usedvanlig billig nå. Sjekk markedet litt, på hva det ligger på. Endret 5. november 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Tanken var at jeg skulle plukke opp en usedvanlig billig 40D selv.. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 FWIW, så er McCain en oppegående fyr, men GOP har fucket ham opp fullstendig med ekkel populistisk kristenkonservativisme - det er ganske drøyt hvordan han har endret standpunktene sine for å tekkes sine antatte kjernevelgere. Det hadde faktisk vært moro å se hvor mange av valgtalene sine han faktisk hadde blitt stående ved om han ble valgt. Det var ikke før han valgte den gærne Palin-dama at jeg ble en 100% overbevist Obama-tilhenger. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Grattis Petter. Hva inneholder dette? Og hva gjalt det? Inneholder? Det gjalt en anmeldelse av 17-40 med noen bilder. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 FWIW, så er McCain en oppegående fyr, men GOP har fucket ham opp fullstendig med ekkel populistisk kristenkonservativisme - det er ganske drøyt hvordan han har endret standpunktene sine for å tekkes sine antatte kjernevelgere. Det hadde faktisk vært moro å se hvor mange av valgtalene sine han faktisk hadde blitt stående ved om han ble valgt. Det var ikke før han valgte den gærne Palin-dama at jeg ble en 100% overbevist Obama-tilhenger. McCain har jeg ikke noe imot, men politikken velgerne "tvinger" han til å føre ... Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 "Time for change" som Obama sier det: Derfor er jeg nå eier av en Nikon D700 Forandring fryder og forvirrer ;o) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Er det BARE jeg som synes Obama virker som en utrolig falsk, og lettere kvalm fyr? Oo Sånn, helt seriøst. Hadde vært grunn nok til å stemme på McCain for meg det.. Men såklart, sånn helt idielt er det jo jeg som burde blitt president. Jeg liker ikke Obama i det hele tatt selv, men nå tror jeg ikke det er smart å velge en president som får hjertefeil om 2 år, og noen kvinne som president unner jeg ikke USA... Syns bush kunne fortsatt jeg .... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Du er nå trønder også ... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Ja, har ikke vi alltid rett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå