Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Subject: You're being published in JPG Magazine Issue 19!

 

Greetings, Petter!

 

...

 

Your other submissions to Issue 19 were not selected. But the good news is that in addition to seeing your story in JPG Magazine, you also get a free 1 year subscription and US$100. Congratulations!

 

 

 

America,

 

FUCK YEAH!

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

FWIW, så er McCain en oppegående fyr, men GOP har fucket ham opp fullstendig med ekkel populistisk kristenkonservativisme - det er ganske drøyt hvordan han har endret standpunktene sine for å tekkes sine antatte kjernevelgere.

 

Det hadde faktisk vært moro å se hvor mange av valgtalene sine han faktisk hadde blitt stående ved om han ble valgt. Det var ikke før han valgte den gærne Palin-dama at jeg ble en 100% overbevist Obama-tilhenger.

Lenke til kommentar
FWIW, så er McCain en oppegående fyr, men GOP har fucket ham opp fullstendig med ekkel populistisk kristenkonservativisme - det er ganske drøyt hvordan han har endret standpunktene sine for å tekkes sine antatte kjernevelgere.

 

Det hadde faktisk vært moro å se hvor mange av valgtalene sine han faktisk hadde blitt stående ved om han ble valgt. Det var ikke før han valgte den gærne Palin-dama at jeg ble en 100% overbevist Obama-tilhenger.

 

McCain har jeg ikke noe imot, men politikken velgerne "tvinger" han til å føre ...

Lenke til kommentar
Er det BARE jeg som synes Obama virker som en utrolig falsk, og lettere kvalm fyr? Oo

 

Sånn, helt seriøst. Hadde vært grunn nok til å stemme på McCain for meg det..

 

Men såklart, sånn helt idielt er det jo jeg som burde blitt president.

 

Jeg liker ikke Obama i det hele tatt selv, men nå tror jeg ikke det er smart å velge en president som får hjertefeil om 2 år, og noen kvinne som president unner jeg ikke USA...

 

Syns bush kunne fortsatt jeg ....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...