Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Det skal faen meg ikke mye til for å være bedre enn den gjennomsnittlige Trondheimsbilist.

 

Selges det ikke biler med blinklys i Trondheim eller? :p

I Norge mener du vel. De er pinadø ikke noe bedre her nede.

 

Tom

 

På Østlandet kan de i det minste å bruke høyrefeltet.

 

Jeg hørte i forbifarten at passering på feil side nå skal slås ned på. Det er vel rundt 5k i bot for å gjøre noe slikt, så bare de får i gang bøtelegging på manglende blinklysbruk så kanskje det er mulig å kjøre normalt i byen her også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På Østlandet kan de i det minste å bruke høyrefeltet.

Har jeg ikke lagt merke til. Muligens bedre enn mange andre steder i lande; men det langt ifra bra.

 

Jeg hørte i forbifarten at passering på feil side nå skal slås ned på. Det er vel rundt 5k i bot for å gjøre noe slikt, så bare de får i gang bøtelegging på manglende blinklysbruk så kanskje det er mulig å kjøre normalt i byen her også.

Det er på tide.

 

Tom

Lenke til kommentar
Problemet med billappen nå er at den blir fort dyr. Kan lett komme opp i 30k, så kan du ta litt minus vis du har øvelseskjørt mye, og er en god sjåfør allerede når starter opplæringen. Så skal du jo ha bil utenom også. Foreldrene mine har skiftet litt mening nå og da. Før var det standard, ikke røyke eller drikke så får du lappen. Nå er det halve lappen som skal betales, pga den er dyr, og de har 2 unger(meg å bror) som skal ha lappen iløpet av 2år. Men klarer jeg å presse prisen ned mot 20-25k så ligger jeg godt an til at de betaler mesteparten, but still, penger til bil.

 

Har en moped jeg får 15-20k får, så har litt på "konto". Men jeg lever litt i nuet, og bruker heller pengene jeg har jobbet for, på noe jeg vil få glede av nå, så får heller billappen å bil problemet evt komme.

 

Gratulerer da, vi er 6 unger, og jeg har en tvillingbror.

 

Men nå er jo sjansen for at jeg kjører opp etter den 6 år yngre broren min like stor som at jeg blir banna iløpet av 2008 :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...