Ciryaher Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Det skal faen meg ikke mye til for å være bedre enn den gjennomsnittlige Trondheimsbilist. Selges det ikke biler med blinklys i Trondheim eller? I Norge mener du vel. De er pinadø ikke noe bedre her nede. Tom På Østlandet kan de i det minste å bruke høyrefeltet. Jeg hørte i forbifarten at passering på feil side nå skal slås ned på. Det er vel rundt 5k i bot for å gjøre noe slikt, så bare de får i gang bøtelegging på manglende blinklysbruk så kanskje det er mulig å kjøre normalt i byen her også. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Det skal faen meg ikke mye til for å være bedre enn den gjennomsnittlige Trondheimsbilist. Selges det ikke biler med blinklys i Trondheim eller? I Norge mener du vel. De er pinadø ikke noe bedre her nede. Tom Eller her oppe. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Eller her borte. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 På Østlandet kan de i det minste å bruke høyrefeltet. Har jeg ikke lagt merke til. Muligens bedre enn mange andre steder i lande; men det langt ifra bra. Jeg hørte i forbifarten at passering på feil side nå skal slås ned på. Det er vel rundt 5k i bot for å gjøre noe slikt, så bare de får i gang bøtelegging på manglende blinklysbruk så kanskje det er mulig å kjøre normalt i byen her også. Det er på tide. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Problemet med billappen nå er at den blir fort dyr. Kan lett komme opp i 30k, så kan du ta litt minus vis du har øvelseskjørt mye, og er en god sjåfør allerede når starter opplæringen. Så skal du jo ha bil utenom også. Foreldrene mine har skiftet litt mening nå og da. Før var det standard, ikke røyke eller drikke så får du lappen. Nå er det halve lappen som skal betales, pga den er dyr, og de har 2 unger(meg å bror) som skal ha lappen iløpet av 2år. Men klarer jeg å presse prisen ned mot 20-25k så ligger jeg godt an til at de betaler mesteparten, but still, penger til bil. Har en moped jeg får 15-20k får, så har litt på "konto". Men jeg lever litt i nuet, og bruker heller pengene jeg har jobbet for, på noe jeg vil få glede av nå, så får heller billappen å bil problemet evt komme. Gratulerer da, vi er 6 unger, og jeg har en tvillingbror. Men nå er jo sjansen for at jeg kjører opp etter den 6 år yngre broren min like stor som at jeg blir banna iløpet av 2008 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Eller her borte. Faktisk, så er rogalendinger de beste i landet til å bruke blinklys! Men det er jo alltid en del supphuer som ikke vet at de er der. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Hvis vi er de beste så vil jeg ikke treffe på de verste. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1030914 Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Her sn0dig henger altså Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Hvem håper dere vinner i natt da? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Obama Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Me ditto. Noen som skal sitte oppe og følge med? Jeg fikk ikke lov Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Me ditto. Noen som skal sitte oppe og følge med? Jeg fikk ikke lov Fattern spurte om jeg skulle være med å sitte oppe, men sa nei, da jeg må jobbe MYE med skole de neste dagene Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Obama +1 Blir nok litt sent i natt. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Blir nok ikke sittende oppe, men håper så inderlig dypt at Obama vinner! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Håper det selv, men jeg tror ikke Amerika ender opp med han uansett Alle vennene mine som var i Amerika i fjor (5-6stk) mener at det er mange som sier de skal stemme Obama, men ikke gjør det på valgdagen. Verste som kan skje er vel om McCain blir valgt, dør, og Sarah Palin blir president. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg blir gal av alle intervjuene i USA, hvor McCain tilhengere sier at grunnen til at de ikke stemmer på Obama, er fordi de ikke kan stole på han... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg blir gal av alle intervjuene i USA, hvor McCain tilhengere sier at grunnen til at de ikke stemmer på Obama, er fordi de ikke kan stole på han... Nei det er klart; han heter jo Hussein til mellomnavn! Tom Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Satser på Obama her.. Det gjør også Fidel Castro. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Men Osama støtter McCain.. valget blir vanskelig. Serr folkens, jeg åpner gjerne MANGE tråder samtidig, og tok faenmeg feil av denne og tråden om presidentvalget i Samfunn og Politikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå