Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Når det gjelder øl, så lønner det seg å holde seg til Tyskland og Tjekkia. Belgierne lager en del snadder, men også mange sære ting. Det er en del micro-bryggerier som er i ferd å etablere seg i Danmark; det er interessant; det skjer en del i Sverigie også.

 

Har ikke nevnt brunt vann som amerikansk Budweiser, Corona osv. Grunnen til det, er at du har rent vann i springen. Monty Python har sagt det som er å si om den saken ;)

 

Tom

Likeheten mellom amerikansk øl og sex i en kano?

 

Fucking close to water.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, jeg og en fotograf tok bilder av en kamp i dag. Han med D3, jeg med mkIII. Ingen tvil om hvilket kamera som leverte best bilder når vi såg på dem etter kampen...

 

Tror du tenker for mye på det. Mk III er pleeenty godt nok til fotball kamper for å si det slik. Tviler på at folk ser forskjell på ett mk iii og ett d3 bilde på avispapir eller lowres på internett ja..=)

Jeg tviler på at det var kameraet sitt skyld. Hvilke opptikk brukte dere?

Vi prøvde hvert sitt kamera. Så det er nok ikke fotografen sin skyld. Begge kameraer på blenderprioritet, f/2.8, og ISO 800. På D3-en brukte han en litt eldre 300/2.8, jeg brukte 70-200/2.8IS. Kanskje det var noe med signaturen i bildet jeg likte så godt, tror det. Hmmmm.

Lenke til kommentar
Har folk sluttet i Bk delen? lite med nye bilder...:(

 

Har noe med at det er for lite å hente av kommentarer som hjelper en...

 

Jeg tar kritikk på privaten, syns ikke det er verdt bryet å legge ut bildene her lengre, synd egentlig. Tror ikke jeg er den eneste som føler det samme.

 

Ferdig med et 9 timers skift nå, + vaska kjellerstua, nå er det bare 5 sider som skal skrives og leveres til i morgen... Naaam...

 

 

No there aint no sign on a soldiers gun

You can bet all your money

I say million to one

No there aint no hope as the seargent blows

We'll be marching forever for the country to blow

 

nananananaaaaa (8)

 

Edit: Nice, (kl. 02:40) har skrevet en a4-side med 12 i skrift og 1 i linjeavstand... 4 igjen... c'mon!

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Vi prøvde hvert sitt kamera. Så det er nok ikke fotografen sin skyld. Begge kameraer på blenderprioritet, f/2.8, og ISO 800. På D3-en brukte han en litt eldre 300/2.8, jeg brukte 70-200/2.8IS. Kanskje det var noe med signaturen i bildet jeg likte så godt, tror det. Hmmmm.

Så er vel 300/2.8 langt skarpere på f/2.8 enn Canon sin 70-200/2.8, men det du liker er vel signaturen fra Nikon da.

 

Ugg.. tilbake på Bardufoss.

Lenke til kommentar
Vi prøvde hvert sitt kamera. Så det er nok ikke fotografen sin skyld. Begge kameraer på blenderprioritet, f/2.8, og ISO 800. På D3-en brukte han en litt eldre 300/2.8, jeg brukte 70-200/2.8IS. Kanskje det var noe med signaturen i bildet jeg likte så godt, tror det. Hmmmm.

Så er vel 300/2.8 langt skarpere på f/2.8 enn Canon sin 70-200/2.8, men det du liker er vel signaturen fra Nikon da.

Ja, men det var vel en litt eldre 300mm, tror ikke det var AF-S.

Lenke til kommentar
Vi prøvde hvert sitt kamera. Så det er nok ikke fotografen sin skyld. Begge kameraer på blenderprioritet, f/2.8, og ISO 800. På D3-en brukte han en litt eldre 300/2.8, jeg brukte 70-200/2.8IS. Kanskje det var noe med signaturen i bildet jeg likte så godt, tror det. Hmmmm.

Så er vel 300/2.8 langt skarpere på f/2.8 enn Canon sin 70-200/2.8, men det du liker er vel signaturen fra Nikon da.

Ja, men det var vel en litt eldre 300mm, tror ikke det var AF-S.

Har heller lite å si. Gamle Nikkor AF 300/2.8 er sylskarpe.

Lenke til kommentar
Vi prøvde hvert sitt kamera. Så det er nok ikke fotografen sin skyld. Begge kameraer på blenderprioritet, f/2.8, og ISO 800. På D3-en brukte han en litt eldre 300/2.8, jeg brukte 70-200/2.8IS. Kanskje det var noe med signaturen i bildet jeg likte så godt, tror det. Hmmmm.

Så er vel 300/2.8 langt skarpere på f/2.8 enn Canon sin 70-200/2.8, men det du liker er vel signaturen fra Nikon da.

Ja, men det var vel en litt eldre 300mm, tror ikke det var AF-S.

Som Simon sier, så har det gjerne lite å si. Har selv to 80-200/2.8 her - en AF og en AF-S. Begge skal være like god optisk.

 

My god det er kaldt å stå med videokamera ute her i Bardufoss. I morgen blir det i all fall mye action med stillbilder. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...