Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Ser litt poå torget på finn.no etter 24-105mm'ere. Er ikke så mange av dem, men fy søren så mange gotroende mennesker det er. 18k for 5D +24-105mm, mens en annen selger 5D, 24-105mm, batterigrep, ekstra batteri, 500DG blits til 20k(det siste tilbudet er rimeligere, ja)

 

bla. 20D for 3000,- og 30D m/kit for 8000,-.

 

Lurer på om de i det hele tatt for solgt det.

 

Dagens latter:

Lite brukt Canon 20D kamera selges

ferdigprutet...

litt over 1 år gammelt..

 

Pris: 4500,-

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dagens latter:

Lite brukt Canon 20D kamera selges

ferdigprutet...

litt over 1 år gammelt..

 

Pris: 4500,-

Lite brukt Canon 20D ok, litt over 1 år gammel :hmm:

Tipper den er kjøpt brukt for et år siden, hvorfor den er lite brukt mens h*n har eid kamera har sikkert en logisk forklaring :!:

 

EDIT: han var ikke god til å prute, på foto.no ligger sliker kamerar til ca 2000 kr ;)

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar
Hehe, jeg og en fotograf tok bilder av en kamp i dag. Han med D3, jeg med mkIII. Ingen tvil om hvilket kamera som leverte best bilder når vi såg på dem etter kampen...

 

Tror du tenker for mye på det. Mk III er pleeenty godt nok til fotball kamper for å si det slik. Tviler på at folk ser forskjell på ett mk iii og ett d3 bilde på avispapir eller lowres på internett ja..=)

Lenke til kommentar
D40, ikke 40D.

haha... der bomma jeg skikkelig :p

 

Hehe, jeg og en fotograf tok bilder av en kamp i dag. Han med D3, jeg med mkIII. Ingen tvil om hvilket kamera som leverte best bilder når vi såg på dem etter kampen...

 

Tror du tenker for mye på det. Mk III er pleeenty godt nok til fotball kamper for å si det slik. Tviler på at folk ser forskjell på ett mk iii og ett d3 bilde på avispapir eller lowres på internett ja..=)

Hva med å bytte kamera neste kamp, se hvilket kamera som leverer best bilder da :p

Lenke til kommentar
Hehe, jeg og en fotograf tok bilder av en kamp i dag. Han med D3, jeg med mkIII. Ingen tvil om hvilket kamera som leverte best bilder når vi såg på dem etter kampen...

 

Tror du tenker for mye på det. Mk III er pleeenty godt nok til fotball kamper for å si det slik. Tviler på at folk ser forskjell på ett mk iii og ett d3 bilde på avispapir eller lowres på internett ja..=)

Jeg tviler på at det var kameraet sitt skyld. Hvilke opptikk brukte dere?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorfor mitt e-510 ikke rister lengre når jeg skrur det av?

 

Gjorde det før :/

 

Edit: Like etter jeg skrev dette begynte det å riste igjen.. Hva er det som bestemmer dette da?

Det er bildestabilisatoren. :)

 

D40, ikke 40D.

haha... der bomma jeg skikkelig :p

 

Hehe, jeg og en fotograf tok bilder av en kamp i dag. Han med D3, jeg med mkIII. Ingen tvil om hvilket kamera som leverte best bilder når vi såg på dem etter kampen...

 

Tror du tenker for mye på det. Mk III er pleeenty godt nok til fotball kamper for å si det slik. Tviler på at folk ser forskjell på ett mk iii og ett d3 bilde på avispapir eller lowres på internett ja..=)

Hva med å bytte kamera neste kamp, se hvilket kamera som leverer best bilder da :p

Djupviken har jo brukt Nikon før, så det burde ikke by på noe problem.

 

Selv foretrekker jeg 1Dmk3 foran D3, men det er bare meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...