von-schnellfahrer Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Med 1.2 får du 4 ganger lengre og med 1.8 får du 6 ganger lengre. Hva som er vanlig lys må du nesten bestemme selv, ut ifra ISO og blender. Du endte altså på rundt ND-filter? Men du skulle også ha GND? Da ville jeg i hvertfall helt klart, uten tvil, til de grader valgt drop-in-ND-filter. Ofte jeg bruker det sammen. Stemmer, blir nok runde filtre syntes det var litt billigere... Har legd disse to handlelistene: hos bhphoto.com og hvstar.com... Det crappy "wanna-be" cokin P-systeme med det ene GND på hvstar er bare for morroskyld.. EDIT: kan se ut til at linkene ikke er helt gode... Endret 31. oktober 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Nei, linkene funke dårlig. Men hvorfor kjøpe noe billig i starten som du kanskje senere blir nødt til å bytte ut. Ja, et skikkelig filtersystem er ganske dyrt, men blir billigere og langt mer brukervennlig i enden. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Blir nok: Tiffen 67mm ND1.2 Hoya 77mm ND 0.9 Hoya 67mm ND 0.6 og Hoya 67mm PRO1 Super HMC Polarizing Hoya 77mm PRO1 DIGITAL Circular Polarizer Endret 31. oktober 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Men hvorfor kjøpe noe billig i starten som du kanskje senere blir nødt til å bytte ut. Ja, et skikkelig filtersystem er ganske dyrt, men blir billigere og langt mer brukervennlig i enden. Du sier noe, men av to grunner: Fordi jeg er en glad og blind amatør, og fordi 3000 kr (som det sånn cirka koster) ikke er så veldig mye, dersom jeg skulle vurdere å endre vudering senere... Kan ikke alltid ha det beste... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Siden det var så lite liv her legger jeg ut en morsom skjult-kamera video fra justforlaughs.com Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Det er bare en provisorisk løsning fram til jeg kommer hjem og får ordnet noe mer permanent. Det gir en helt ok forbindelse, samtidig som høyden på skruvene er jevn nok til å gi jevnt trykk på luken. Luken er ikke under press. Altså, jeg kan da litt elektronikk, og har praktisk sans. Det fungerer og er helt harmløst. Den greia som sitter i toppen av luken er jo bare en fjæret metallforbindelse mellom de to batteriene, og det er skruene og. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Ukens fotokonkurranse - Tid Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Jeg har lys i tastaturet Endret 31. oktober 2008 av Jurgis Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har eplejuice i tastaturet. Det fungerer ikke. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Jeg har eplejuice i tastaturet. Det fungerer ikke. Prøvde med Glenfiddich i tastaturet en gang i tiden. Men det var tidlig på 90 tallet og tastaturene var så solide at de tålte en drink Tom Endret 31. oktober 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 vel, selve designet av favorittastaturet mitt er fra 80-tallet, så alder har lite å si. uflaks derimot :/ men, når jeg først får tak i verktøy som klarer å åpne det så går det å fikse problemet. stjerneskruhjern, evt. torx var vel ikke populært hos ibm på 80-tallet Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Jeg har eplejuice i tastaturet. Det fungerer ikke. Jeg har cola i tastaturet... de første par dagene etter uhellet levde det periodisk sitt eget liv, men nå er det helt fint igjen Men så er Logitech kvalitet også da, tydeligvis. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Ut på tur før styggeværet kjem. Første gang med 24-015'en på ein månads tid.. Fint med litt anna enn 50mm også. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Absolutt. Tror jeg selv tar meg en liten photowalk i Bergen etterpå for å prøvekjøre EF 70-200mm f/2.8 IS og Tokina 11-16 f/2.8 litt mer. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 yr.no melder strålende vær hele helgen for oslo-folka Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 yr.no melder strålende vær hele helgen for oslo-folka Det er jo en fordel for oss som sliter med abstinenser etter oktoberfesten Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Jeg hadde nuddelsuppe i tastaturet mitt en gang. Og det var et veldig godt Logitech-tastatur. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Jeg hadde nuddelsuppe i tastaturet mitt en gang. Og det var et veldig godt Logitech-tastatur. var ... Mao. det overlevde ikke ? Tror det er mengden og innholdet som bestemmer om tastaturet overlever ... Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Broren til PMnormal var nettopp innom butikken her Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Broren til PMnormal var nettopp innom butikken her Han fikk en god pris da? Noen fordeler må vi ha vi som er her på akam Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå