Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ennå godt det er flere enn meg som sannsynligvis ikke får snitt 5.2 elns anew :)

Høhø. Nei, jeg var nok en sånn som mammaen og pappaen din er glad for at du ikke er. Tenker snittet mitt var rundt 3.5, men det husker jeg ikke lenger, for det er det aldri noen som har sett på etter at jeg begynte på universitetet.

 

Det eneste som teller ute i den virkelige verden er hvilke resultater du leverer i jobben, og det har lite eller ingenting med skole å gjøre Jeg har nå fått noen jobber, og vært med på å et par ansettelsesprosesser, og karakterer har aldri vært et tema.

Det du sier der er ganske viktig facts, da mange ofte tror at vgs er med på å bestemme fremtiden ;) Takk og lov for at det ikke stemmer :p

 

EDIT: SSØ..? aldri hørt om... Vil påstå at realfag er det tyngste man kan velge, dog kommer karakterer sjeldent av seg selv ;)

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar

det er enklest å gi faen.

 

faglig sett så er det kun dine mål som bestemmer hvor vanskelig noe er. sats på en 2-er i ett tungt mattefag, og du bør klare det uten større problemer, sats på 6-er i ett lesefag ala samfunnskunnskap, og det krever endel jobb.

 

tok 4/3 realfag på 2/3 året jeg, og bare sløvet gjennom det.

Lenke til kommentar

Om realfag er lettest eller vanskeligst kommer veldig ann på deg selv. Jeg liker økonomifagene veldig godt og har planer om å studere det etter en tur i militæret. At jeg liker det skyles at jeg forstår meg godt på det. Jeg har en mer økonomisk tankegang kan du si.

 

Andre er bedre på realfag. Joa, realfag er nok vanskeligere, men det kommer helt ann på personen. Jeg likte i samfunnsfag i 1. klasse da, men økonomifagene er noe helt annet. :)

Lenke til kommentar

Nja... Ser ikke bedre ut hvis det er større en oppløsningen til folk. Nå klarer de fleste 1024 i bredden, men i f. eks forumkonkurransen er det 1280, noe jeg synes er for stort. Jeg sitter på en 22", så for min del går det greit i bredden, men i høyden er det jo bare tull. Å scrolle nedover et bilde er jo en elendig måte å se bildet på. Det ender heller med at jeg nedskalerer i Opera, og da får jo ikke bildet optimalt med skarphet o.l.

 

Men helt greit for min del. I win! :D

Lenke til kommentar

Med 1.2 får du 4 ganger lengre og med 1.8 får du 6 ganger lengre. Hva som er vanlig lys må du nesten bestemme selv, ut ifra ISO og blender.

 

Du endte altså på rundt ND-filter? Men du skulle også ha GND? Da ville jeg i hvertfall helt klart, uten tvil, til de grader valgt drop-in-ND-filter. Ofte jeg bruker det sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...