IceFox Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Næringslivsøkonomi er gøy. Sitter og har faget nå. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 føler at ting var litt lettere før i tiden. Man hadde handel&kontor og gymnas. De som ikke tok det tok elektro eller mekaniske. Og man var russ EN gang. (blå ftw) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Samfunnsfagene er gøy. Spesielt om du er litt flink med språket, da kan du bruke retorikk, debattteknikk og finurlig setningsbygning for å skrive oppgaver som fremstår meget avanserte. Og muntlig er det bare å være aktiv og mene masse. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Og er du flink med språkene vet du at debatteknik ikke har tre t-er. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Skrivedelen av hjernen min er overbelastet. Jeg skrev to ganger to sider i går. Og det er en del når det skal trykkes i tabloidformat. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Jepp. I skyting trenger du statisk styrke for å holde gæveret stødig, utholdenhet og balanse. Men sånne ting kommer bare ikke så tydlige fram på TV... Forskjellen er at skyttere kan utføre en samfunnsnyttig oppgave dersom det skulle bryte ut krig. Jfr. skytterlagenes rolle under invasjonen i 1940. Nok tull fra min side nå: Golf er helt akseptabelt, det ligger bare ikke innenfor mitt interessefelt da de golferne jeg kjenner virker som snobbete besserwissere mens de er på golfbanen. Ellers er de ikke så verst. ^^ Derivasjon er da ikke så fælt: Integrasjon er mye verre.. Derivasjon er håndtverk, integrasjon er kunst. Edit: Jeg valgte muligens feil person å sitere der oppe. Burde vel ha sitert Aldra som sier at skyting er like mye sport som golf. Enig i det. Endret 31. oktober 2008 av Karl-Peder Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Integrasjon er jo greit - prøv integrasjon uten integrasjonsregler, det er KJIPT! Kjipe grenseverdier når antall partisjoner går mot uendelig osv. Yariks: it er ikke noe realfag det, men heller ett eget fagfelt i seg selv. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Yariks: it er ikke noe realfag det, men heller ett eget fagfelt i seg selv. Jo det er det på studiespesialisering. Jeg vet det, fordi jeg har det. /Yaricks Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 it er ikke realfag... greit, det har blitt puttet i bås sammen med realfagene på vgs, men it har aldri vært ett realfag. å kalle it for ett realfag blir som å kalle økonomi for ett realfag. Fra http://www.dokpro.uio.no: "Bokmålsordboka TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving) realfag ~fag fellesbetegnelse på matematikk og naturfag studere r-" Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 it er ikke realfag... greit, det har blitt puttet i bås sammen med realfagene på vgs, men it har aldri vært ett realfag. å kalle it for ett realfag blir som å kalle økonomi for ett realfag. Fra http://www.dokpro.uio.no: "Bokmålsordboka TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving) realfag ~fag fellesbetegnelse på matematikk og naturfag studere r-" Fikk igjen 2 IT-prøver i dag, 6 på begge, 98% rett på den ene (!) 93,5% rett på den andre... Nøgd ja, skjønner ikke at det er realfag men Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Sjukt a mr.O! Hva gikk prøvene ut på? mener dere realfag er enklere enn ssø?! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 ...jeg skjønner at jeg henger med en gjeng skolelys. (Good for you!) Jeg så ikke engang sekseren på videregående. Ikke hadde jeg ambisjoner om å gjøre det heller... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Skole pole. Kan vi snakke piksler snart? De eneste rettskrivingsreglene er følgende: Linse er et element i et objektiv. Blitz er tysk for blits, eller flash om man foretrekker angelsaksisk. I Norge er Blitz en gjeng med svært sinte unge mennesker som ikke liker fascister, men er svært glad i brostein. La dette være klinkende klart! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Ennå godt det er flere enn meg som sannsynligvis ikke får snitt 5.2 elns anew Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Trenger ikke 5.2 i snitt for å utkonkurere de med 5.2 i snitt. Realfagspoeng men ja, on topic: kansje jeg burde legge ut avslutningen på oktoberfesten? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Får ikke realfagspoeng lenger nå så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 it er lette greier, er 20 og har jobb innenfor it drift, lønn på samme nivå som folk som har jobba med andre ting i flere år. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Ennå godt det er flere enn meg som sannsynligvis ikke får snitt 5.2 elns anew Høhø. Nei, jeg var nok en sånn som mammaen og pappaen din er glad for at du ikke er. Tenker snittet mitt var rundt 3.5, men det husker jeg ikke lenger, for det er det aldri noen som har sett på etter at jeg begynte på universitetet. Det eneste som teller ute i den virkelige verden er hvilke resultater du leverer i jobben, og det har lite eller ingenting med skole å gjøre Jeg har nå fått noen jobber, og vært med på å et par ansettelsesprosesser, og karakterer har aldri vært et tema. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Såppass.. Håper på >4.5.. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Får ikke realfagspoeng lenger nå så vidt jeg vet.. Stemmer... Dersom de som går ut av vgs etter eksamen til våren, må dra rett på studie dersom poengene skal gjelde... kjipt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå