Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp. I skyting trenger du statisk styrke for å holde gæveret stødig, utholdenhet og balanse. Men sånne ting kommer bare ikke så tydlige fram på TV...

 

Forskjellen er at skyttere kan utføre en samfunnsnyttig oppgave dersom det skulle bryte ut krig. Jfr. skytterlagenes rolle under invasjonen i 1940. :p

Nok tull fra min side nå: Golf er helt akseptabelt, det ligger bare ikke innenfor mitt interessefelt da de golferne jeg kjenner virker som snobbete besserwissere mens de er på golfbanen. Ellers er de ikke så verst. ^^

 

Derivasjon er da ikke så fælt: Integrasjon er mye verre..

 

Derivasjon er håndtverk, integrasjon er kunst.

 

Edit: Jeg valgte muligens feil person å sitere der oppe. Burde vel ha sitert Aldra som sier at skyting er like mye sport som golf. Enig i det. :)

Endret av Karl-Peder
Lenke til kommentar

it er ikke realfag... greit, det har blitt puttet i bås sammen med realfagene på vgs, men it har aldri vært ett realfag. å kalle it for ett realfag blir som å kalle økonomi for ett realfag.

 

Fra http://www.dokpro.uio.no:

"Bokmålsordboka

TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving)

realfag ~fag fellesbetegnelse på matematikk og naturfag studere r-"

Lenke til kommentar
it er ikke realfag... greit, det har blitt puttet i bås sammen med realfagene på vgs, men it har aldri vært ett realfag. å kalle it for ett realfag blir som å kalle økonomi for ett realfag.

 

Fra http://www.dokpro.uio.no:

"Bokmålsordboka

TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving)

realfag ~fag fellesbetegnelse på matematikk og naturfag studere r-"

 

Fikk igjen 2 IT-prøver i dag, 6 på begge, 98% rett på den ene (!) 93,5% rett på den andre... Nøgd ja, skjønner ikke at det er realfag men :p

Lenke til kommentar

Skole pole. Kan vi snakke piksler snart?

 

De eneste rettskrivingsreglene er følgende:

 

Linse er et element i et objektiv.

 

Blitz er tysk for blits, eller flash om man foretrekker angelsaksisk. I Norge er Blitz en gjeng med svært sinte unge mennesker som ikke liker fascister, men er svært glad i brostein.

 

La dette være klinkende klart!

Lenke til kommentar
Ennå godt det er flere enn meg som sannsynligvis ikke får snitt 5.2 elns anew :)

Høhø. Nei, jeg var nok en sånn som mammaen og pappaen din er glad for at du ikke er. Tenker snittet mitt var rundt 3.5, men det husker jeg ikke lenger, for det er det aldri noen som har sett på etter at jeg begynte på universitetet.

 

Det eneste som teller ute i den virkelige verden er hvilke resultater du leverer i jobben, og det har lite eller ingenting med skole å gjøre Jeg har nå fått noen jobber, og vært med på å et par ansettelsesprosesser, og karakterer har aldri vært et tema.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...