von-schnellfahrer Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Da tilsvarer nok R2 den matten jeg hadde. Og da het det 3MN hvis jeg husker rett ... Tom Stemmer greit med det jeg har hørt av steinalder-vennene mine... :!: Feil... P er samfunnsrelatert... S2 er fortsettelse av S1, som er repitisjon av 1T... Nei, S2 er jo ikke samfunnsrelatert i deg hele tatt. S-en står i hvertfall ikke får Samfunnsfaglig matte... Ok... My bad... EDIT: Hadde faktisk P-matte i 1. klasse, jeg. Chillan maksimalt og fikk 6 på kortet. Så fikk jeg 5 i S1, og ligger vel ann til 5 i S2 også. Men litt tidlig å si... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Så du ikke ironien i innlegget mitt? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Så du ikke ironien i innlegget mitt? nope er ikke noen stor tekstanalytikker... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 haha, er det mulig? puttet i to cr2 batterier, og en halv pose hovedkortskruer. luken passer perfekt, og det funker. Batterier og skruer i samme rom - høres ikke helt sundt ut Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Så du ikke ironien i innlegget mitt? nope er ikke noen stor tekstanalytikker... Bare matematiker. Nei, var rettet mot at Marius hadde feil. Hvilke andre fag har du a? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Bare matematiker. Nei, var rettet mot at Marius hadde feil. Hvilke andre fag har du a? Har Biologi2 og IT1... Går realfagslinje EDIT: Dere andre skolebarn da? Endret 30. oktober 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Økonomi og ledelse, IKT og S2. Men nå er det Torsdagsklubben! Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Noen av dere som har hatt noen issues med connection mellom D300 og MB-D10? Batteriet fra D10 fungerer, men jeg får ikke brukt det til noe anna enn batteripakke. Og ja, jeg har ikke låst shutteren. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Thomas Gjertsen og Otto jr. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Feil... P er samfunnsrelatert... S2 er fortsettelse av S1, som er repitisjon av 1T... Nei, S2 er jo ikke samfunnsrelatert i deg hele tatt. S-en står i hvertfall ikke får Samfunnsfaglig matte... EDIT: Hadde faktisk P-matte i 1. klasse, jeg. Chillan maksimalt og fikk 6 på kortet. Så fikk jeg 5 i S1, og ligger vel ann til 5 i S2 også. Men litt tidlig å si... Hva vil du si P står for? (Jada, praktisk, men det er ting vi faktisk får bruk for, noe jeg ikke kan si om R1) P er mer samfunnsrelatert enn S, hva det heter er ikke så viktig... Lenke til kommentar
OleSimen Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 EDIT: Hadde faktisk P-matte i 1. klasse, jeg. Chillan maksimalt og fikk 6 på kortet. Så fikk jeg 5 i S1, og ligger vel ann til 5 i S2 også. Men litt tidlig å si... Høhø...jeg fikk 6'er på 1T, uten å jobbe med faget utenom timene...(det skal dog være sagt at jeg var en effektiv f*** når jeg først jobbet) Jeg leste ikke engang til eksamen:D Noe som førte til mer tid til fotografering;) Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 EDIT: Hadde faktisk P-matte i 1. klasse, jeg. Chillan maksimalt og fikk 6 på kortet. Så fikk jeg 5 i S1, og ligger vel ann til 5 i S2 også. Men litt tidlig å si... Høhø...jeg fikk 6'er på 1T, uten å jobbe med faget utenom timene...(det skal dog være sagt at jeg var en effektiv f*** når jeg først jobbet) Jeg leste ikke engang til eksamen:D Noe som førte til mer tid til fotografering;) Hva fikk du på eksamen da...? Lenke til kommentar
OleSimen Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) 6'er:D - Livet er fantastisk! - Endret 30. oktober 2008 av OleSimen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Gratulerer. haha, er det mulig? puttet i to cr2 batterier, og en halv pose hovedkortskruer. luken passer perfekt, og det funker. Pix or it didn't happen. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 vent til lørdag, kan jo ikke bryte utfordringen min i oktoberfesten Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Vil vel si det at den sporten som krever mest er sykling... Eller maratonløping... Det de beste gjør i Tour De France er umenneskelig... Pøhh.. Athletes row, others just play games! (evt. Athletes row, all others just play with their balls) EDIT: Nei, derivasjon er noe dritt... Mja, ikke så sikker på det. Det er akkurat derivater som skal skaffe meg DA*30mm når den kommer Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Skal jeg velge realfag eller Samf, språk og øko?! -______- Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 ja takk begge deler. evt. realfag om du er lat, eller er nødt til å velge. du går bla. glipp av derivasjon om du ikke tar matte, og mye nyttig info om grantrær om du ikke tar biologi Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Biologi ...valgte teknologi og forskningslære istedet jeg. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Kommer ann på hvilke fag du vil ha! IT er jo f.eks. ett realfag. Oh yes, derivasjon er "morsomt"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå