Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Da tilsvarer nok R2 den matten jeg hadde. Og da het det 3MN hvis jeg husker rett ...

 

Tom

Stemmer greit med det jeg har hørt av steinalder-vennene mine... :!:

 

Feil... P er samfunnsrelatert... S2 er fortsettelse av S1, som er repitisjon av 1T...

Nei, S2 er jo ikke samfunnsrelatert i deg hele tatt. S-en står i hvertfall ikke får Samfunnsfaglig matte...

Ok... My bad...

EDIT: Hadde faktisk P-matte i 1. klasse, jeg. :p Chillan maksimalt og fikk 6 på kortet. Så fikk jeg 5 i S1, og ligger vel ann til 5 i S2 også. Men litt tidlig å si...

:hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Feil... P er samfunnsrelatert... S2 er fortsettelse av S1, som er repitisjon av 1T...

Nei, S2 er jo ikke samfunnsrelatert i deg hele tatt. S-en står i hvertfall ikke får Samfunnsfaglig matte...

 

EDIT: Hadde faktisk P-matte i 1. klasse, jeg. :p Chillan maksimalt og fikk 6 på kortet. Så fikk jeg 5 i S1, og ligger vel ann til 5 i S2 også. Men litt tidlig å si...

 

Hva vil du si P står for? (Jada, praktisk, men det er ting vi faktisk får bruk for, noe jeg ikke kan si om R1)

 

P er mer samfunnsrelatert enn S, hva det heter er ikke så viktig... ;)

Lenke til kommentar
EDIT: Hadde faktisk P-matte i 1. klasse, jeg. Chillan maksimalt og fikk 6 på kortet. Så fikk jeg 5 i S1, og ligger vel ann til 5 i S2 også. Men litt tidlig å si...

 

Høhø...jeg fikk 6'er på 1T, uten å jobbe med faget utenom timene...(det skal dog være sagt at jeg var en effektiv f*** når jeg først jobbet) Jeg leste ikke engang til eksamen:D Noe som førte til mer tid til fotografering;)

Lenke til kommentar
EDIT: Hadde faktisk P-matte i 1. klasse, jeg. Chillan maksimalt og fikk 6 på kortet. Så fikk jeg 5 i S1, og ligger vel ann til 5 i S2 også. Men litt tidlig å si...

 

Høhø...jeg fikk 6'er på 1T, uten å jobbe med faget utenom timene...(det skal dog være sagt at jeg var en effektiv f*** når jeg først jobbet) Jeg leste ikke engang til eksamen:D Noe som førte til mer tid til fotografering;)

Hva fikk du på eksamen da...? :tease:

Lenke til kommentar
Vil vel si det at den sporten som krever mest er sykling... Eller maratonløping...

 

Det de beste gjør i Tour De France er umenneskelig...

Pøhh.. Athletes row, others just play games! :)

(evt. Athletes row, all others just play with their balls)

 

 

EDIT: Nei, derivasjon er noe dritt...

Mja, ikke så sikker på det. Det er akkurat derivater som skal skaffe meg DA*30mm når den kommer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...