von-schnellfahrer Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nå sier vi ikke at golf er en skikkelig sport. I hvertfall ikke min oppfatning. Det er en hobby, men som helt klart krever en atletisk kropp. En god golfspiller har styrke for å slå langt, utholdenhet for bedre konsentrasjon og lavere hvilepuls og ikke minst balanse. Selvfølgelig må man trene tungt for å bli en profesjonell golfspiller! Det holder ikke bare å dra på seg piqueskjorta og sette seg i golfbilen. Men at dere ikke synes golf er macho, betyr det at det ikke kan være gøy? Og hvorfor er golfere tapere? Sosialt og gøy. Øv på matteprøve, du... Matte eneste faget jeg kan sette meg ned med utenom lekser Har du R2, S2 eller Praktisk matte? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 En tur innom JP før i dag og testet ut Alpha 900 med blant annet 50/1.4 og 35/1.4G - for et beist! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 900en er stor og god å holde i ja Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Absolutt. Noen knapper var litt uggent plassert imo, men søkeren og skjermen veier veldig opp. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Nå sier vi ikke at golf er en skikkelig sport. I hvertfall ikke min oppfatning. Det er en hobby, men som helt klart krever en atletisk kropp. En god golfspiller har styrke for å slå langt, utholdenhet for bedre konsentrasjon og lavere hvilepuls og ikke minst balanse. Selvfølgelig må man trene tungt for å bli en profesjonell golfspiller! Det holder ikke bare å dra på seg piqueskjorta og sette seg i golfbilen. Men at dere ikke synes golf er macho, betyr det at det ikke kan være gøy? Og hvorfor er golfere tapere? Sosialt og gøy. Øv på matteprøve, du... Matte eneste faget jeg kan sette meg ned med utenom lekser Har du R2, S2 eller Praktisk matte? Han har S2 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Ukens fotokonkurranse er over. Se resultatene her! EDIT: Nei, derivasjon er noe dritt... Endret 30. oktober 2008 av IceFox Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hva er R2/S2 ? Forklar for oss som gikk på videregående den gangen det het gymnas (tidlig steinalder). Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Han har S2 skjæl EDIT: Nei, derivasjon er noe dritt... ... Rekker er KJEDELIG.... alltid morsomt å se svar gå opp, eller finne egne feil i oppgaver Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 JP var tomme for cr123a. Fant de i den lokale bunnprisen, men 65,- per stykk? Nei, blir hjemmesnekret løsning som lar meg bruke cr2 istedet. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Hva er R2/S2 ? Forklar for oss som gikk på videregående den gangen det het gymnas (tidlig steinalder). Tom R2 = 3MX, S2=3MY sånn cirka... R2 likner mer på tung fysikk matte, mens S2 er mer samfunns- og økonomirelatert.... Endret 30. oktober 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 De som liker matte må da velge R2. Er dere også på derivasjon nå? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Hva er R2/S2 ? Forklar for oss som gikk på videregående den gangen det het gymnas (tidlig steinalder). Tom S2: Ikke vanskeligste, ikke letteste, midt i mellom... R2: Vanskelig! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Du har jo ikke S2 en gang, så du vet ikke om det er vanskelig... S2 har visstnok mye av det samme som de lærte i R1. Mye crap som er altfor teoretisk etter min mening. Men blir bedre etterhvert. Litt mer økonomi og sannsynlighet. Fikk glætt 6-er på sannsynlighet i fjor så. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Hva er R2/S2 ? Forklar for oss som gikk på videregående den gangen det het gymnas (tidlig steinalder). Tom R2 = 3MX, S2=3MY sånn cirka... R2 likner mer på tung fysikk matte, mens S2 er mer samfunns- og økonomirelatert.... Feil... P er samfunnsrelatert... S2 er fortsettelse av S1, som er repitisjon av 1T... Du har jo ikke S2 en gang, så du vet ikke om det er vanskelig... S2 har visstnok mye av det samme som de lærte i R1. Mye crap som er altfor teoretisk etter min mening. Men blir bedre etterhvert. Litt mer økonomi og sannsynlighet. Fikk glætt 6-er på sannsynlighet i fjor så. Jeg vet at S2 ikke er like betent som R2 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Sannsynlighet er for logisk for meg. Hva kalles 3FY nå om dagen? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 De som liker matte må da velge R2. Er dere også på derivasjon nå? Feil: De som skal jobbe fysikk og ingeniørskap MÅ ha R2.. Nei, jeg er nettopp ferdig med algebra. Har begynt med logaritmer og naturlig logaritme (e).... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Du har jo ikke S2 en gang, så du vet ikke om det er vanskelig... S2 har visstnok mye av det samme som de lærte i R1. Mye crap som er altfor teoretisk etter min mening. Men blir bedre etterhvert. Litt mer økonomi og sannsynlighet. Fikk glætt 6-er på sannsynlighet i fjor så. Fikk glatt 5 på 1T og 6 på S1 Rekker lærer S2 og R2 samtidig Endret 30. oktober 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Da tilsvarer nok R2 den matten jeg hadde. Og da het det 3MN hvis jeg husker rett ... Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Feil... P er samfunnsrelatert... S2 er fortsettelse av S1, som er repitisjon av 1T... Nei, S2 er jo ikke samfunnsrelatert i deg hele tatt. S-en står i hvertfall ikke får Samfunnsfaglig matte... EDIT: Hadde faktisk P-matte i 1. klasse, jeg. Chillan maksimalt og fikk 6 på kortet. Så fikk jeg 5 i S1, og ligger vel ann til 5 i S2 også. Men litt tidlig å si... Endret 30. oktober 2008 av IceFox Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 haha, er det mulig? puttet i to cr2 batterier, og en halv pose hovedkortskruer. luken passer perfekt, og det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå