Kurt Grusom Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Nice nettopp tatt GC her for 1 mnd siden jeg da.. men det er kjempemorro Hva er ditt hcp? Hcp 2.0 Har stanget skikkelig i mot denne sesongen, har ikke godt ned i hcp i det heletatt (Treneren min sier det skyldes mye vekst på sommeren.....) 2.0?! WOW! 25 % avslag på alle utenlandske blader på Narvesen = billige fotoblader. Billige? De er fortsatt overpriset til tusen... Golf= Tapere... Facts of life... ok? er sykling så enormt mye bedre? Golf= Tapere... Facts of life... Who is the highest earning sportman in the world? Og så er det noe som ikke kan kjøpes for penger... Og for å gi pengesaken en annen vri, det gis mer lønn til fotballespillere enn til golfere... lettere å bli god i fotball enn i golf... Iallefall lettere å tjene penger på det... Og så er det noen tign som ikke skal tas så alvrolig Lettere å skade seg i fotball også.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Liker golf bedre enn fotball, men det er altfor dyrt å holde med på. Mens vi er inne på det: at både fotballspillere og golfspillere tjener så mye er latterlig. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Er da ikke så dyrt? Spørs litt hvor i landet du bor (greenfee / medlemskap i Bærum golfklubb er sikkert svindyrt), men det må ikke være for dyrt.. hvis du ikke 'MÅ' ha det beste utstyret da Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Foto er dyrest uansett... Men sykling er for tapere ja... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Haha, du har slutta med det nå eller? Foto er galskap for lommeboka ja.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Golf har mere stil enn fotball. No doubt. Spiller ingen av delene, men frister mye mere med golf for å si det slik Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Kurt blir grusom Fikk du byttet tilbake nick eller? Tidenes dummeste valg! Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Endelig er jeg enig med Marius i noe igjen. Skyting og ishockey er sport som duger. Samme med rugby og amerikansk fotball, men det er ikke sporter jeg følger med på. Og vi må såklart ikke glemme rally, selv om det heller ikke er noe jeg følger med spesielt mye på. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Nå sier vi ikke at golf er en skikkelig sport. I hvertfall ikke min oppfatning. Det er en hobby, men som helt klart krever en atletisk kropp. En god golfspiller har styrke for å slå langt, utholdenhet for bedre konsentrasjon og lavere hvilepuls og ikke minst balanse. Selvfølgelig må man trene tungt for å bli en profesjonell golfspiller! Det holder ikke bare å dra på seg piqueskjorta og sette seg i golfbilen. Men at dere ikke synes golf er macho, betyr det at det ikke kan være gøy? Og hvorfor er golfere tapere? Sosialt og gøy. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Øv på matteprøve, du... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Har pause. Spise snart... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Nå sier vi ikke at golf er en skikkelig sport. I hvertfall ikke min oppfatning. Det er en hobby, men som helt klart krever en atletisk kropp. En god golfspiller har styrke for å slå langt, utholdenhet for bedre konsentrasjon og lavere hvilepuls og ikke minst balanse. Selvfølgelig må man trene tungt for å bli en profesjonell golfspiller! Det holder ikke bare å dra på seg piqueskjorta og sette seg i golfbilen. Men at dere ikke synes golf er macho, betyr det at det ikke kan være gøy? Og hvorfor er golfere tapere? Sosialt og gøy. Takk. Men golf er mer sport enn rally, skyting osv osv Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Det er ikke mer sport enn skyting, det krever akkurat de samme karakteristikkene. Og rally er like mye sport som fribryting. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jepp. I skyting trenger du statisk styrke for å holde gæveret stødig, utholdenhet og balanse. Men sånne ting kommer bare ikke så tydlige fram på TV... Rally og F1 er nok også utrolig krevende, ja. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Jeg pleier å sitere Hemingway når folk begynner å prate om sport - There are only three sports: bullfighting, motor racing, and mountaineering; all the rest are merely games. Om det ikke er en realistisk sjanse for at du blir drept eller lemlestet, så er det ikke sport. Endret 30. oktober 2008 av Anew Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Akkurat det ja: Jeg pleier å sitere Hemingway når folk begynner å prate om sport - There are only three sports: bullfighting, motor racing, and mountaineering; all the rest are merely games. AMEN! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 I følge åndsverket Pondus,så gjelds ikke sport uten offsideregel ... Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jepp. I skyting trenger du statisk styrke for å holde gæveret stødig, utholdenhet og balanse. Men sånne ting kommer bare ikke så tydlige fram på TV... Rally og F1 er nok også utrolig krevende, ja. Rally og F1 krever ekstremt mye styrketrening, i alle fall. Spesielt F1 gir ekstreme G-krefter i raske svinger. Sett Erna Solberg i en F1-bil gjennom Monaco og få henne til å kjøre skikkelig fort. Vel, så fort som en F1-bil går med Solberg ombord, that is. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Vil vel si det at den sporten som krever mest er sykling... Eller maratonløping... Det de beste gjør i Tour De France er umenneskelig... Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvertfall i oppoverbakkan, men sies det ikke at f1 førerne mister 4l med veske under et f1 løp.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå