Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Nice :) nettopp tatt GC her for 1 mnd siden jeg da.. men det er kjempemorro :) Hva er ditt hcp?

Hcp 2.0

 

Har stanget skikkelig i mot denne sesongen, har ikke godt ned i hcp i det heletatt :( (Treneren min sier det skyldes mye vekst på sommeren.....)

2.0?! WOW! :thumbs:

 

25 % avslag på alle utenlandske blader på Narvesen = billige fotoblader.

Billige? De er fortsatt overpriset til tusen...

 

Golf= Tapere... Facts of life...

ok? :p er sykling så enormt mye bedre? :tease:

 

Golf= Tapere... Facts of life...

:nei:Who is the highest earning sportman in the world?

 

Og så er det noe som ikke kan kjøpes for penger...

 

Og for å gi pengesaken en annen vri, det gis mer lønn til fotballespillere enn til golfere... lettere å bli god i fotball enn i golf... Iallefall lettere å tjene penger på det...

 

Og så er det noen tign som ikke skal tas så alvrolig ;)

Lettere å skade seg i fotball også..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå sier vi ikke at golf er en skikkelig sport. I hvertfall ikke min oppfatning. Det er en hobby, men som helt klart krever en atletisk kropp. En god golfspiller har styrke for å slå langt, utholdenhet for bedre konsentrasjon og lavere hvilepuls og ikke minst balanse. Selvfølgelig må man trene tungt for å bli en profesjonell golfspiller!

 

Det holder ikke bare å dra på seg piqueskjorta og sette seg i golfbilen. Men at dere ikke synes golf er macho, betyr det at det ikke kan være gøy? Og hvorfor er golfere tapere? Sosialt og gøy.

Lenke til kommentar
Nå sier vi ikke at golf er en skikkelig sport. I hvertfall ikke min oppfatning. Det er en hobby, men som helt klart krever en atletisk kropp. En god golfspiller har styrke for å slå langt, utholdenhet for bedre konsentrasjon og lavere hvilepuls og ikke minst balanse. Selvfølgelig må man trene tungt for å bli en profesjonell golfspiller!

 

Det holder ikke bare å dra på seg piqueskjorta og sette seg i golfbilen. Men at dere ikke synes golf er macho, betyr det at det ikke kan være gøy? Og hvorfor er golfere tapere? Sosialt og gøy.

Takk.

 

Men golf er mer sport enn rally, skyting osv osv :p

Lenke til kommentar

Jeg pleier å sitere Hemingway når folk begynner å prate om sport - There are only three sports: bullfighting, motor racing, and mountaineering; all the rest are merely games.

 

Om det ikke er en realistisk sjanse for at du blir drept eller lemlestet, så er det ikke sport.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Jepp. I skyting trenger du statisk styrke for å holde gæveret stødig, utholdenhet og balanse. Men sånne ting kommer bare ikke så tydlige fram på TV...

 

Rally og F1 er nok også utrolig krevende, ja.

Rally og F1 krever ekstremt mye styrketrening, i alle fall. Spesielt F1 gir ekstreme G-krefter i raske svinger.

 

Sett Erna Solberg i en F1-bil gjennom Monaco og få henne til å kjøre skikkelig fort.

 

Vel, så fort som en F1-bil går med Solberg ombord, that is.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...