gorpium Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Absolutt. Det er ikke smart å være en som kjøper spontant så fort kontoen fylles opp. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Driver å spekulerer rundt 70-200vr jeg... Brukt til 11 eller ny til 15... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 hver gang jeg skal kjøpe noe tar det minst en månde med tenking og retenking før jeg kjøper noe.... Tror nok jeg går for firkantede ND og G-ND filter, men polafilter kjøper jeg runde Runde? Sirkulære polafiltre med andre ord Jeg har polafilter til mitt Cokin filtersystem, det er rundt (og sirkulært ), og går i et eget spor i holderen. Noe skikkelig pes. Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) hver gang jeg skal kjøpe noe tar det minst en månde med tenking og retenking før jeg kjøper noe.... Tror nok jeg går for firkantede ND og G-ND filter, men polafilter kjøper jeg runde Jeg har polafilter til mitt Cokin filtersystem, det er rundt (og sirkulært ), og går i et eget spor i holderen. Noe skikkelig pes. Tom Hvilket Cokin system bruker du? Fungerer P til vidvinkel (10mm på EOS 40D)? EDIT: Leste nemlig at det var fare for mørke kanter Endret 30. oktober 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvilket Cokin system bruker du? Fungerer P til vidvinkel (10mm på EOS 40D)? EDIT: Leste nemlig at det var fare for mørke kanter Jeg har ikke P systemet, jeg har det mindre systemet, der størte filter diameter er rundt 58-62mm. (A serien?) Så jeg kan kun bruke det på et par av objektivenene mine; derav et par som ikke er egnet til oppgaven (55-200mm-en f.eks.) Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvilket Cokin system bruker du? Fungerer P til vidvinkel (10mm på EOS 40D)? EDIT: Leste nemlig at det var fare for mørke kanter Jeg har ikke P systemet, jeg har det mindre systemet, der størte filter diameter er rundt 58-62mm. (A serien?) Så jeg kan kun bruke det på et par av objektivenene mine; derav et par som ikke er egnet til oppgaven (55-200mm-en f.eks.) Tom hmmm.... da så Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Har den mindre serien fra tidligere år på det analoge kameraet. Har nettopp kjøpt P serien, eller en variant på ebay til en rimelig penge. Har foreløbig bare kjøpt 3 ND filtre. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg ville mye heller foretrukket polafilter til Cokin-systemet. Angrer på at jeg ikke kjøpte det. Ofte man ønsker å kombinere med ND og GND. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 msn no, Icy.... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Jeg ville mye heller foretrukket polafilter til Cokin-systemet. Angrer på at jeg ikke kjøpte det. Ofte man ønsker å kombinere med ND og GND. Skjønner hva du mener, men er så mye man gjerne skulle hatt... EDIT: Er det viktig med at et ND filter er multi-coated? ser litt på B+W 77mm ND1.8... Endret 30. oktober 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Hører rykter om at du spiller golf icefox... stemmer det? Hehe, homseoppførsel også... Så om det kommer en Herr Olsen på forumet er det ikke en clone? Jeg fikk 3 uker for at brodern laga seg bruker her... EY! golf er morro! Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Hører rykter om at du spiller golf icefox... stemmer det? Hehe, homseoppførsel også... Så om det kommer en Herr Olsen på forumet er det ikke en clone? Jeg fikk 3 uker for at brodern laga seg bruker her... EY! golf er morro! Jeg har spilt golf hele livet mitt.. Har ikke gjort noe annet de siste 4 årene.... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Nice nettopp tatt GC her for 1 mnd siden jeg da.. men det er kjempemorro Hva er ditt hcp? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Blitt lite golf på meg denne sesongen. Slå to kurver på rangen. Det er alt! Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Nice nettopp tatt GC her for 1 mnd siden jeg da.. men det er kjempemorro Hva er ditt hcp? Hcp 2.0 Har stanget skikkelig i mot denne sesongen, har ikke godt ned i hcp i det heletatt (Treneren min sier det skyldes mye vekst på sommeren.....) Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 25 % avslag på alle utenlandske blader på Narvesen = billige fotoblader. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Golf= Tapere... Facts of life... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 25 % avslag på alle utenlandske blader på Narvesen = billige fotoblader. your so yesterday.... Kjøpte Digital Photo på mandag Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Golf= Tapere... Facts of life... Who is the highest earning sportman in the world? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Golf= Tapere... Facts of life... Who is the highest earning sportman in the world? Og så er det noe som ikke kan kjøpes for penger... Og for å gi pengesaken en annen vri, det gis mer lønn til fotballespillere enn til golfere... lettere å bli god i fotball enn i golf... Iallefall lettere å tjene penger på det... Og så er det noen tign som ikke skal tas så alvrolig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå