Kurt Grusom Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Tydelig det tar vel kvelden nå jeg også.. har du OD i morgen, icy? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei... Vi har ikke OD på skolen min, men en egen innsamlingsaksjon, som tok sted i september. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Stemmer stemmer.. En annen skole her i distriktet har også boikottet OD og bestemt seg for å støtte en annen veldedig organisasjon Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 endelig: "tett på tre" av Espen Eckbo Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 endelig: "tett på tre" av Espen Eckbo Erling med småeid. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 endelig: "tett på tre" av Espen Eckbo Erling med småeid. "Det var det saftigste kjøtet eg fekk meg i går.... Hehe", "hva det er dattera mi!" :rofl: :rofl: Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Skype det går i nå ja. Når jeg sitter på skolen og kjeder livet av meg, så er det dødt her i tråden, men når jeg er på jobb, har det plutselig kommet 5-6 nye sider. Simon Aldra 666 Poster i denne tråden. Endret 29. oktober 2008 av Pirja Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 endelig: "tett på tre" av Espen Eckbo Erling med småeid. "Det var det saftigste kjøtet eg fekk meg i går.... Hehe", "hva det er dattera mi!" :rofl: :rofl: Ja, den var genial! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Haha, Icy har blodig homsedialekt (Forskjell på dialekt og stemme), Djupviken er type lillesøs på 7 år, med noe jeg utrolig nok forbant med Nordlandsk. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 hehe, må komme innom en dag å høre på whiningen deres. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Stakar Djupviken da. Ikke så rart at han ikke er kommet i stemmeskifte da.. EDIT: Nå som vi driver og avslører hverandre her. Mr. Olsen har en tvillingbror! Serr!!! Endret 29. oktober 2008 av IceFox Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hører rykter om at du spiller golf icefox... stemmer det? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Så om det kommer en Herr Olsen på forumet er det ikke en clone? Endret 29. oktober 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hører rykter om at du spiller golf icefox... stemmer det? Hehe, homseoppførsel også... Så om det kommer en Herr Olsen på forumet er det ikke en clone? Jeg fikk 3 uker for at brodern laga seg bruker her... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Hører rykter om at du spiller golf icefox... stemmer det? Hehe, homseoppførsel også... Dersom homser tjener best i verden bare ved å utøve sin idrett, og samtidig får seg små søte jenter i 20åra, ja da er jeg en stolt homse Endret 29. oktober 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Lett med på skype jeg azzz. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Er firkantet ND-filter bedre kjøp enn runde? Har lyst til å kjøpe et firkantet Gradert ND-Filter (som da kraver adapter selvsagt), derfor lurer jeg litt på om jeg like gjerne skal kjøpe firkantet ND i samme slengen, eller om jeg skal kjøpe vanlig runde ND noen erfaringer?? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg tror kvaliteten er like god på runde som firkanta ND filter; i hverfall hvis du kjøper skikkelige saker. Ettersom det kan være situasjoner hvor du ønsker å kombinere ND-grad og ND for å få til det du ønsker; så tror det er lurt å kjøre på firkanta ND filtre også. Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg tror kvaliteten er like god på runde som firkanta ND filter; i hverfall hvis du kjøper skikkelige saker. Ettersom det kan være situasjoner hvor du ønsker å kombinere ND-grad og ND for å få til det du ønsker; så tror det er lurt å kjøre på firkanta ND filtre også. Tom hver gang jeg skal kjøpe noe tar det minst en månde med tenking og retenking før jeg kjøper noe.... Tror nok jeg går for firkantede ND og G-ND filter, men polafilter kjøper jeg runde Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 hver gang jeg skal kjøpe noe tar det minst en månde med tenking og retenking før jeg kjøper noe.... Tro meg, det er en god egenskap... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå