chris300 Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Det sto så! Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Det stod også dette før i dag: På E6 ved Moss bomstasjon går det svært tregt på grunn av manuell redigering etter et trafikkuhell, og på E6 ved Karihaugen i Akershus er det redusert fremkommelighet på grunn av bilberging. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Åherre.. Skjønner ikke at folk aldri kan lære at det blir glatt når det går mot vinter. Ikke skjønner jeg hvordan noen fra Trondheim kan sitte og kritisere noen for å virke homofil heller.. Alt sør for Åsen er mistenkelig, sånn sett. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Ang makrofotografering... Er det så mye mer å fotografere enn insekter og blomster? Jeg har vurdert det slik at neste objektiv skal være et makro-objektiv, men dersom de 2 tingene er "alt", så vil jeg kanskje revurdere litt. Noen som evt har noen gode "inspirasjonssider" for makro? Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 nice å snakke med marius på skype! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 jasså, dere hadde en spennende samtale? Lenke til kommentar
magneska Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Ang makrofotografering...Er det så mye mer å fotografere enn insekter og blomster? Makro av kviser kan sikkert bli interessant?! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvor kom DEN fra, magneska?! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 For min del bruker jeg makroobjektivet mitt til masse annet enn kun makro. For det første er det det objektivet i parken min som er mest tele, så da blir det brukt når jeg er på litt avstand. Ellers funker det fett til portrett, stockfoto og alt du kan tenke deg. Men det er for meg, som ikke har noe annet i det området. Og det er jo griseskarpt, så bruker det alltid når jeg har mulighet for teknisk perfeksjon. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Ang makrofotografering... Er det så mye mer å fotografere enn insekter og blomster? Jeg har vurdert det slik at neste objektiv skal være et makro-objektiv, men dersom de 2 tingene er "alt", så vil jeg kanskje revurdere litt. Noen som evt har noen gode "inspirasjonssider" for makro? kretskort kan være morsomt.. Kan få det til å se ut som en liten by med transistorer og kondensatorer. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 For min del bruker jeg makroobjektivet mitt til masse annet enn kun makro. For det første er det det objektivet i parken min som er mest tele, så da blir det brukt når jeg er på litt avstand. Ellers funker det fett til portrett, stockfoto og alt du kan tenke deg. Men det er for meg, som ikke har noe annet i det området. Og det er jo griseskarpt, så bruker det alltid når jeg har mulighet for teknisk perfeksjon. Har du aldri behov for lengre tele? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Ang makrofotografering...Er det så mye mer å fotografere enn insekter og blomster? Makro av kviser kan sikkert bli interessant?! Trenger ikke macro til denne hvertfall.. http://www.dinside.no/php/art.php?id=790686 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Ang makrofotografering...Er det så mye mer å fotografere enn insekter og blomster? Makro av kviser kan sikkert bli interessant?! Trenger ikke macro til denne hvertfall.. http://www.dinside.no/php/art.php?id=790686 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Tenk å sprekke den. Et par desiliter gul dritt du får ut da... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Likte tittelen på artikkelen "Dette er en kvise" Jeg ville sagt det er en vulkan like før den har et utbrudd. Tror du kunne fått en del stilige macrobilder av den kvisa... Tom Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Husker jeg ble dårlig første gang jeg så den... Men samtidig, stakkars fyr... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Smerte å ha den, verre å poppe Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Sikkert en opplevelse han husker vil jeg tro... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Må jo være grusomt bare å bøye hodet bakover med en sånn jævel! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvordan i helvete fikk den tid til å vokse så mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå