IceFox Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Fast optikk ja, jeg har kun fast optikk Tamronen regnes ikke Evt. fastoptikk... Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Fast optikk ja, jeg har kun fast optikk Tamronen regnes ikke Evt. fastoptikk... Pirk, icy! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Går tom. raskere å skrive da. Endret 28. oktober 2008 av IceFox Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Kom igjen Ice, endre nick til "The Grandson of Harold MacMillan"! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Går tom. raskere å skrive da. Haha, still pissed Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Kom igjen Ice, endre nick til "The Grandson of Harold MacMillan"! Plz explain... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Du sa du var åpen for andre karakteristikker enn homofil. Så du er dermed barnebarnet til Toryen Harold MacMillan. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Fanken det blir varmt med studioblitser i et lite rom... bah! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 No shit? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Hmm.. Kanskje jeg skulle ha kjøpt skikkelige studioblitser... Er jævlig kaldt på rommet mitt Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Går tom. raskere å skrive da. Si det til hjemmesiden til jobben din! Er sikker på at til og med ord som ikke kan deles er delt der. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Filmlampe + liten trang hytte x fem folk = det blir varmt det. i tillegg ryker det av lampen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Prøver å installere max payne via CrossOver Edit: Funka dårlig. Endret 28. oktober 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Prøver å installere max payne via CrossOver Edit: Funka dårlig. No pain, no gain, vettu. Er det ikke en annen Wine spinoff som er spesielt for spill da ? Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Dunno. Tror uansett jeg kjøper en gamer pc før jeg går for blitsutstyr. En skikkelig kraftig en med masse 120mm vifter, sånn at jeg kan få litt varme på rommet Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 max payne funker ihvertfall fint i cedega. uff, sliter med filosofi atm, har passert 500 ord, skal ha 1200 til i morgen forøvrig, er det normalt med lang leveringstid på 30"-ere av typen 2560x1600? enda en måned igjen jo Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Har ikke akkuratt lovlig versjon av MP heller da. Den forsvant for mange år siden. Edit: Lånte den til onkelen min som er 40-ish, så den aldri igjen. Endret 28. oktober 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Enig med Simon her! Noen som har hørt noe om når DA* 30mm kommer? Evt. noen info om den? Ser den ligger på roadmappen til Pentax, men finner bare fjas og synsing... lite håndfast.. jeg vil ha den nå! Edit: mente 30 og ikke 35mm. Du finner nok ikke noe mer håndfast enn det lille som er i roadmapet. Men på bakgrunn av lanseringstempo tidligere iår vil jeg tippe tidligst 2.kvartal 2009. Pentax er jo treige til å få ut opptikk, (Egentlig burde det vært opprettet en egen tråd diskusjon av roadmapet, rykter og spektulasjoner går man aldri lei av ) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 "Americans prefer to holliday in their own country.. which suits the rest of the world just fine." - Little Britain USA. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Enig med Simon her! Noen som har hørt noe om når DA* 30mm kommer? Evt. noen info om den? Ser den ligger på roadmappen til Pentax, men finner bare fjas og synsing... lite håndfast.. jeg vil ha den nå! Edit: mente 30 og ikke 35mm. Du finner nok ikke noe mer håndfast enn det lille som er i roadmapet. Men på bakgrunn av lanseringstempo tidligere iår vil jeg tippe tidligst 2.kvartal 2009. Pentax er jo treige til å få ut opptikk, (Egentlig burde det vært opprettet en egen tråd diskusjon av roadmapet, rykter og spektulasjoner går man aldri lei av ) Var akkurat det jeg fryktet. Jeg hadde sett meg ut DA*55/1.4 som neste objektiv på listen, men 30 frister litt mer. Spørs selvfølgelig på blender og slikt men.. et fastobjektiv i DA* hadde passet meg bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå