KimNK Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Tilsvarande mykje bedre òg. Vente litt og spare opp? Hadde eg gjort. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Gidder ikke bruke så mye penger på noe jeg ikke vet om jeg kommer til å like. Hvis det gir mersmak så får jeg heller kjøpe litt bedre utstyr. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Enig i at man godt kan ta det litt rolig før man kaster seg ut i en type foto man ikke bedriver fra før. Det er ikke sikkert at du trives i studio. Selv har jeg stort sett tilgang til studio når jeg trenger slik, så jeg hadde ikke brukt mye penger på det. Reflektor og blitskabel bør jeg derimot skaffe meg fortere en svint. Dvs i løpet av et år med min fart... Noen som vet om billige tredjepartskabler til min 550 EX? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Har ikke tenkt til å lage studio, det er mest til bruk ute. Skal ikke kjøpe bakgrunn eller noe sånt. (Det er også grunnen til at jeg kjøper stativ/paraply til hotshoe blits, og ikke egne studioblitser) Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Kunne tenkt meg å kjøpe en slik batteripakke. Dum idé eller en snasen sak til den prisen? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Vet pent lite om akkurat den, men mulighet for studioblitser på location hadde jeg ikke sagt nei til. Hadde vært fint å ha til vinteren når jeg skal ta en del skibilder. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Abolutt. Så er jeg for det meste i militæret nå og har lite bruk for studioblitser der oppe, men tror nok jeg kommer til å kjøpe meg en sånn eller lignende ut på nyåret. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Ser jo så utrolig billig ut? Bowens har rimelige sett til 10kish med lamper. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Haha. Marius er heftigste trønderen jo! Skal spille CS med han. Snakker over Skype atm. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Japp, veldig billig. 2400Ws versjonen koster bare 500kr mer. 300Ws strober kan gi 1000 blink på fullstyrke med et oppladet batteri og det er mer enn nok for en liten shoot ute. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Haha. Marius er heftigste trønderen jo! Skal spille CS med han. Snakker over Skype atm. 1.6 eller source? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅAAAAAAH!!!!! Ein butikk skulle få eit bilde av meg som dei skulle bruke i brosjyre til eit skosalg (fodi dei lånte oss sko til shooten), så har dei FAEN meg klart å bruke ein av JPEG preview'ane i trykken FØR dei i det heile gav beskjed til meg kva bilde dei skulle bruke. Altså, kva FAEN er det folk trur!? Endret 28. oktober 2008 av KimNK Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Kvalitet er oppskrytt. Ihvertfall for noen. Tom Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 At det går an. Hadde til i morgon tidleg å levere eit ferdig bilde, men plutseleg fikk eg berre beskjed om at "sorry, det måtte i trykken klokka 5 i dag, så vi brukte berre det vi fikk av deg". Eg har jo slik sett aldri samtykka til at dei skulle få bruke biletet, noko eg kan få gjort? Berre sende av gårde ein faktura for bruk av bilete uan samtykke? Det freistar. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 source... Må spille mot/med dere en dag Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 At det går an. Hadde til i morgon tidleg å levere eit ferdig bilde, men plutseleg fikk eg berre beskjed om at "sorry, det måtte i trykken klokka 5 i dag, så vi brukte berre det vi fikk av deg". Eg har jo slik sett aldri samtykka til at dei skulle få bruke biletet, noko eg kan få gjort? Berre sende av gårde ein faktura for bruk av bilete uan samtykke? Det freistar. De burde ringt deg. Du kan jo snakke med de og si hva du føler om saken. Etterpå sender du en litt større faktura Tom Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Dei skal nok få seg ein liten telefonsamtale, ja. Har fått PDF av annonsa frå dei no. Heilt jævlig. Bra dei ikkje satte navnet mitt på den som avtalt. (!) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Det var noe snakk her om web-løsninger for foto-album for en stund tilbake. Fantes det en løsning som var en mellomting mellom simpleviewer og coppermine/gallery. Har jobbet litt med flickr i det siste og synes det ser greit ut; men kunne tenkt meg en lignende løsning på websiten min. Men noe som er litt mer stilrent og enkelre å administrere enn coppermine. Tom Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Dei skal nok få seg ein liten telefonsamtale, ja.Har fått PDF av annonsa frå dei no. Heilt jævlig. Bra dei ikkje satte navnet mitt på den som avtalt. (!) Får vi se? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå